www.Allah.com

www.Muhammad.com

حضرت محمد کی سوانح حیات اور زندگی کی کہانی

اللہ نے اپنے نبی صلی مدح

علاج صحیح-سے Shefa

کی طرف سے

جج Abulfadl EYAD،

مر گیا (1123CE - اسلامی سال 544H)

گرینڈ محدث حبیب حافظ عبداللہ بین صادق کی طرف سے رپورٹ

محدث عبداللہ Talidi طرف سے نظر ثانی

کی طرف سے ایک موافقت

حدیث کے بندہ، شیخ احمد درویش (عربی)

Khadeijah A. اسٹیفنز (انگریزی)

سیتی Nadriyah (انڈونیشیا)

Mardiyah (جاوی)

کاپی رائٹ 1984-2014 Allah.com Muhammad.com. تمام حقوق محفوظ ہیں.

حتی کہ غیر منافع بخش کمپنی میں کسی بھی قیمت کے بغیر تحفے کے طور پر تقسیم کریں، براہ مہربانی

اللہ نے اپنے نبی محمد کی تعریف

اپنے نبی محمد اور اقوال اور اعمال دونوں میں ان کے بلند درجہ االله کے سمجھتے:

امام، حافظ، Abulfadl، اللہ ان کے ساتھ ہو سکتا ہے، ایک تعارف کہہ کے ساتھ محمد رسول اللہ کی سوانح عمری کا عظیم کام کھولتا ہے:

الحمد ان کی سب سے شاندار نام کے حامل میں اکیلی ہے، اور unconquerable کی قدرت کا مالک ہے جو اللہ کے لئے ہو ...

حضرت محمد ناکام نہیں ہو سکتا کے بارے میں، بڑے یا چھوٹے، ایک کتاب، اٹھایا ہے جو کوئی بھی اللہ اس کو دیکھتا ہے جس میں بلند حیثیت سے تسلیم کیا ہے کرنے کے لئے. نہ ہی ابھی تک وہ اللہ کے فضائل، شاندار خصوصیات اور خصوصیات کی ایک کثیر سے نوازا ہے کہ کس طرح تسلیم کرنے میں ناکام کر سکتے ہیں. انصاف کرنے کی کوشش کرناان کی بہت زیادہ مالیت کے لیے زبان اور قلم دونوں ختم ہو گی.

اللہ قرآن پاک میں نے اپنے نبی کو دیکھتا ہے جہاں اس کے کردار اور اخلاقیات میں سے ایک گواہ اس کی تعریف، اور مضبوطی سے اس کے لئے منعقد کرنے اور اس کے احکام کی اطاعت کرنے کی اپنے بندوں کے لئے اللہ کی ہدایات کا پڑھتا ہے جس میں بلند درجہ کی ایک جھلک پائے.

ان کی زبردست فضل میں اللہ، اس پر اعزاز فرمائے اسے ترجیح دیتی ہے، اس سے تعریف کی ہے اور سب سے بڑا اجر کے ساتھ اس سے انعامات. اللہ شروع میں اور آنے والی زندگی میں بے انتہا فضل فرمانے والا ہے. تمام تعریفیں اسی کی وجہ سے اس دنیا میں اور آخرت میں ہے.

اللہ اپنی مخلوق نبی پیش کیا ہے اور اس کے سب سے بہترین انسان بنایا ہے اور سب سے خوبصورت خصوصیات اور نیک رائے کے ساتھ، دیگر ٹھیک صفات کے درمیان اس سے ممیز.

اللہ wonderment میں لوگوں منعقد معجزات کے ساتھ اس کے نبی کی حمایت کی. وہ اس کے واضح ثبوت دیا، اور ان کے ہم عصر اور صحابہ کو دیکھا جن میں سے سب نے اس سے، اور اس کے ناقابل تردید جانتا تھا کے بعد سامنے آیا کہ نسل نوازا.

اس کی روشنی کے ساتھ اس مبارک علم پر اعتماد کیا ہاتھوں میں نیچے منظور کیا گیا تھا اور جس کے ذریعے ہم بے شک نبی کی روشنی سے نوازا ہے. اللہ کی تعریف اور ہمارے آقا محمد کی تعظیم اور اس کے کثرت میں کامل امن فرمائے.

صحابی، انس، bridled اور سفر اس کا معجزانہ رات سوار نبی کے لئے کاٹھی گیا تھا پنکھوں آسمانی سے Burak کے نام سے سوار ہو کس طرح کی کہانی بیان کرتے ہیں اس سے دور گریج. اس نے تم سے محمد کو ایسا کرتے ہیں "، کہہ رہے اس طرح برتاؤ کیوں مہادوت گیبریل سے Burak پوچھا؟ نہیںایک اور انہوں نے کبھی آپ لبریز ہے کے مقابلے میں اللہ کی طرف سے قدر. "سے Burak ایک پسینے میں باہر توڑ دیا یہ الفاظ سن کر.

اللہ کے ساتھ رسول اللہ کے عزوجل رتبہ

مندرجہ ذیل ان کی خصوصیات کی اتکرجتا کے ساتھ مل کر اس کے لئے اللہ کی اعلی اعتمادی اور حمد عکاسی نبی کی بات ہے کہ واضح قرآنی آیات میں سے کچھ پر مشتمل ہے.

پیغمبر کے praiseworthiness اور عمدہ خصوصیات:

اللہ (: 128 9) "بے شک، آپ کے لئے آپ کے اپنے سے ایک رسول آگئی ہے" کہتے ہیں. اس آیت میں اللہ مومنوں، عربوں، اس نے خود اپنی ذات میں ایک رسول کی طرف سے ان کو بھیجا کہ مکہ کے لوگوں اور دنیا کے عوام کے بارے میں مطلع. ایک رسول جن میں وہ اس بات کا یقین ہے اور پہلے ہی کیا جا رہا ہے کے طور پر ان کو جانتے تھے.سچے اور امانتدار اور وہ انہیں اچھے وکیل کو دینے کے لئے اس بات کا یقین تھا کہ ان میں سے ایک تھا کیونکہ دونوں.

عرب کے ہر قبیلے یا تو صلہ یا نسب کے ذریعے اس سے منسلک کیا گیا تھا اور وہ اب تک ان کی سب سے عظیم اور بہترین رشتہ دار تھا. عباس کے بیٹے، اس کے ساتھ ساتھ بہت سے دوسرے، یہ (42:23) "(پیغمبر کے) رشتہ داروں کی محبت کے سوا"، اللہ کے الفاظ کے معنی رکھتا ہے. انہوں نے کہا کہ، سب سے زیادہ سب سے زیادہ عظیم ہےاور ان میں سے سب سے بہترین. اور اس کی تعریف کے سب سے زیادہ ہے.

اسی آیت میں اللہ نے اپنے نبی کو مختلف جائز خصوصیات صفات اور اس نے لوگوں کو اسلام کے ساتھ ساتھ اس کی زندگی میں بلکہ آخرت میں ان سے نہ صرف afflicts ہے نقصان کے لئے ان کی مخلصانہ تشویش کی رہنمائی کے لئے نبی کی حرص کی تعریف. یہ بھی احسان ہے کے لئے ایک بصیرت ہےاور رحمت کے نبی ان پر ایمان والوں کو دکھایا.

مہربان رؤف، نرم اور رحیم، - ایک باخبر شخص اللہ اپنے اپنے ناموں میں سے دو سے نوازا، حقیقت یہ ہے کہ کسی کی توجہ دیتی.

اللہ "وہ آپ کی تکلیف کے لئے بری لگتی، اور آپ کے بارے فکر مند ہے، اور، ایمان والوں پر رحم نرم ہے، بے شک، وہاں آپ کو آپ کے اپنے سے ایک رسول کے لئے آیا ہے."، کا کہنا ہے کہ (9: 128). "یہ آپ کے اور اپنی رحمت سے اللہ کے فضل کے لئے نہیں تھا، اور اللہ نرم، رحم کرنے والا ہے تو." انہوں نے یہ بھی کہنا ہے کہ، (24:20)

(: 164 3) امام عمران اللہ کا کہنا باب میں، 'انہوں نے ان کے درمیان بھیجا خود کی طرف سے ایک رسول جب اللہ ضرور مومنوں پر احسان کیا ہے'. اللہ بھی کہتے ہیں کہ، 'یہ خود سے ناخواندہ (عربوں) کے درمیان بڑھا دیا ہے جو انہوں نے کہا، ایک رسول ہے،' (62.2). ایک بار پھر، ایک اور آیت میں اللہ ہم جیسے '، کا کہنا ہے کہتم میں بھیجا ہے کہ رسول اپنے آپ سے (نبی محمد)، '(2: 151)

حضرت علی علیه السلام، اللہ کا چہرہ کی عزت کرنا چاہیں، 'آپ کے اپنے سے' اللہ کے الفاظ پیغمبر کے نسب سے مراد وضاحت کی کہ، حضرت آدم کے زمانے سے شادی یا نزول اور اس سے تعلقات، صلی اللہ علیہ وسلم، اور نہ زانی وہاں تھا اور نہ حرامکار اپنے نسب میں، تمام سرکاری طور پر کی شادی ہو گئی.

دنیا کے لئے رحمت کے طور پر نبی کا بھیجنا

آیت کا حوالہ دیتے ہوئے، (4:80) "جو شخص بے شک وہ اللہ کی اطاعت ہے، رسول کی فرمانبرداری کرتا ہے". رسول، تو اللہ - - جعفر، محمد کے بیٹے اللہ وہ اس تسلسل میں ہمیں آگاہ کیا تاکہ اس کی مخلوق اسی کی خالص اطاعت کے قابل نہیں ہے کہ اس بات سے آگاہ ہے "تو یہ ایک کے کبھی نہیں کرے گا احساس ہوا جائے گیاسی کی خالص اطاعت کے حصول کی خواہش کرنے کے قابل ہو. لہذا اللہ اور انسانوں کے درمیان وہ رحم اور کرم سے اس کی اپنی صفات کے ساتھ اسے کے adorning، ان کی خود کی ایک رکھ دیا.

وہ ہر تخلیق کے لئے اسے ایک سچے سفیر بنایا ہے اور ایک شخص نبی کی فرمانبرداری کرتا ہے جب اس نے اللہ کی اطاعت حقیقت میں ہے، اور کسی نے اس کی تعمیل کرتے ہیں، وہ بھی اللہ کے ساتھ عمل کر رہے ہیں حکم ہے کہ. "

ابو بکر، طاہر کے بیٹے، آیت بیان کی گئی، (21: 107) "ہم تمام جہانوں کے لئے رحمت کے طور پر سوائے آپ کو نہیں بھیجا" ان کے بہت رحم اور اس کے تمام خصوصیات تھا کیا جا رہا ہے تا کہ معنی اللہ کی رحمت کے ساتھ نبی محمد عطا کے طور پر اور صفات تمام مخلوق کے لئے رحمت تھے. اگر کوئی شخص کسی بھی حصے کی طرف سے چھوا جاتا ہے تواپنی رحمت کے وہ ہر نفرت انگیز مادے سے دونوں جہانوں میں محفوظ اور سے محبت ہے کہ سب کچھ تک پہنچ جاتا ہے. ، جنہوں نے کہا کہ اللہ کے الفاظ سے کی عکاسی "ہم تمام جہانوں کے لئے رحمت کے طور پر سوائے آپ کو نہیں بھیجا."

ابو بکر، طاہر کے بیٹے کو مزید نبی کی زندگی اور موت کے نبی نے کہا، کیونکہ، "میری زندگی تمہارے لئے بہتر ہے اور میری موت آپ کے لئے اچھا ہے" (مسند احمد میں رپورٹ اور صحیح مسلم کے معیار کے مطابق)، رحمت تھے کہ وضاحت کی. حضرت محمد نے بھی اللہ کسی قوم کے لئے رحمت نے تقدیر جب "، نے کہاانہوں نے کہا کہ ان سے پہلے اسی کی طرف سے اس کے نبی لیتا ہے، اور اس سے ان کے لیے راستہ تیار کرنے کے لئے میں آگے جانے کے لئے ایک ہونے کا سبب بنتا ہے. "(فضیلت کے باب میں صحیح مسلم میں روایت کیا).

Samakandi جیسا کہ اسے مزید انسان اور جن دونوں سے مراد، اور یہ بھی سب مخلوقات کے لئے ہونے کے طور پر وضاحت کی گئی ہے کہ یہ کہتے ہوئے "تمام جہانوں کے لئے رحمت کے طور پر"، پر وضاحت. وہ ان کے رہنما کے طور پر ہے مومنوں کے لئے وہ یقینا ایک رحمت ہے. وہ جاچکی کیونکہ منافقوں کے لئے جیسا کہ اس نے ان کے لئے رحمت بھی تھاانہیں قتل نہ کرنے کی طرف سے ان کی سیکورٹی، بلکہ، وہ ایک ٹھیک مسلط کی طرف سے ان کی سزا موخر. یہ ان لوگوں کے پاس آئے تو انہوں نے یہ بھی ان کی سزا کو سپرد کر رحم کرنے والا تھا یقین نہیں کیا تھا جو.

عباس 'بیٹے' وہ مومنوں اور کافروں دونوں کو رحمت ہے. وہ اپنے نبی کو جھٹلایا جو دوسرے فرقوں کے پاس آیا کہ سزا سے بچ گئے کافروں کے معاملے میں. "، تبصرہ

اللہ قرآن پاک میں حضرت محمد "روشنی" کے نام

اللہ ایک روشنی کے طور پر قرآن پاک میں نے اپنے رسول کو، (5:15) "ایک روشنی اللہ اور ایک واضح کتاب میں سے آپ کے پاس آیا ہے" مراد ہے. (: 45-46 33)؛ اس نے بھی "اللہ کے لئے ایک کالر نے اپنے حکم سے اور ایک روشنی بہانے چراغ کے طور پر اے نبی، ہم نے ایک گواہ، خوشخبری کے علمبردار کے طور پر آپ کو بھیجا ہے، اور تنبیہ کو برداشت کرنے کے لئے"، کا کہنا ہے کہ.

نبی کا نور کا دیکھنے والا

درویش نے لیڈی امینہ، نبی کی ماں، کی طرف سے ان کی پیدائش کے دوران:

Sairia، امام Irbad کا بیٹا، اللہ کے رسول بے شک، میں اللہ کا پجاری، اور آدم مٹی میں مقرر کیا گیا تھا کے بعد نبیوں کی مہر ہوں "، نے کہا ہے کہ نے کہا کہ میں اس بارے میں آپ کو مطلع کرے گا. میں دعا کرتا ہوں میری باپ ابراہیم، حضرت عیسی علیہ السلام کی بشارت، اور میری ماں کے وژن اور اس طرح کے طور پر،انبیاء کی مائیں دیکھ -. اور اس نے مجھ کو جنم دیا کے طور پر اللہ کے رسول کی ماں نے دیکھا کہ معلوم، وہ ان کو دیکھا تک، سیریا کے محلات روشن ہے کہ اس سے ایک روشنی اتسرجک "حنبل کا احمد کے بیٹے نے روایت کیا، ابن حبان، امام حاکم نے کے طور پر بازار اور امام Byhaqi مستند ہونے کے لئے اس کا انصاف کرنے والےاور حافظ ابن حجر کی طرف سے تصدیق. حافظ عبداللہ بن صدیق امام Ghumari نے روایت کیا، اللہ نے ان پر رحم فرمائے.

(شیخ درویش نے مزید کہا: اس حدیث لیڈی امینہ اسلام سے قبل ایک براہ راست فطرت کے لوگوں کے درمیان محض ہونے کا تصور کرنے والوں کی رائے کی نفی، اور واپس ان کے پاس بھیجا جاتا ہے اس طرح ان کی "صدقہ" کے طور پر یہ پیغمبرانہ کہاوت ثبوت ہے وہ یہ ہے کہ. اللہ (awlia) کے قریبی دوستوں میں درمیان پہلیاسلام، اور وہ اللہ (awlia) کے قریبی دوستوں کی آنکھ کے ساتھ دیکھا کے بعد پیغمبر اسلام کے گھر سے خاندان کی معزز ماں، یہ ہے کہ. اس طرح کے اعلی درجہ بندی حیثیت الہی حدیث میں محولہ ہے، "میں وہ دیکھتا ہے جس کے ساتھ اس کی نظر ہو جائے گا". یہ وہ اس کے ساتھ محلات نہیں دیکھا کہ اس کا مطلبباقاعدہ آنکھوں کی روشنی ہے لیکن اس کے بیٹے کی روشنی سے. لہذا، وہ اس کی بہترین اعزاز اور دودھ کے ساتھ اس کو عطا کر، اور وہ دنیا جلانے سے پہلے اس کے روشن.

گرائمر، نبی کو اس کی ماں کے ساتھ دوسرے شخص کے طور پر اپنے آپ کو کہا جاتا ہے اور دوسروں کو صرف اس کے بعد واقعہ کے بارے میں سنا ہے، جبکہ وہ، پوری روشنی دیکھا کہ گواہی دی. نبی نے اس قدر اور "اللہ کے رسول کی ماں" قرار دیا. اس کی روشنی، عزت اور خوشی وراثت میں ملا دیا گیا تھالیڈی خدیجہ پھر اس کی بیٹی فاطمہ کی طرف سے، اللہ نے ان سے بیان کیا ہے.

اپنی صحیح (مستند) سیرت میں حافظ ابن کثیر وہ نبی حاملہ ہوئی جب لیڈی امینہ بھی اسی روشنی کو دیکھا کہ رپورٹ. انہوں نے یہ بھی اسی ریفرنس میں نبی کی نعمت کا ذکر کیا. اپنی موت سے پہلے، شیخ امام بنی اس پر التزام اور وہابی فرقے کو ترک کر دیا. شیخ امام بنی بن گئےابن باز اور Twigry - - انسان اور اللہ کے درمیان ایک مماثلت رکھنے والے بڑے وہابی علماء کے اقرار عقیدہ کے انتہائی اہم.

یہ اس حدیث کی تفہیم کے ہمارے لئے اللہ کی نعمت، مختصر میں، ہے. یہ نبوت کی روشنی میں undisputable مستند حوالہ ہے اور کہتا ہے کہ جھوٹے روایت پر غور کرنا چاہئے کہ کوئی بھی جو اس کے fabricator کے "اے جابر، اللہ کی طرف سے سب سے پہلے تخلیق آپ کے نبی کی روشنی ہے"عبدالرزاق کی مصنف عبدالرزاق میں رپورٹ کرنے کا دعوی کیا. وہاں ایسی کوئی کہاوت ہے کہ ریفرنس میں ہے یا کہیں اور، یہ مکمل طور پر باطل ہے

لیڈی امینہ کی قبر کے سلسلے میں آپ کی توجہ کے کئی سالوں کے بعد احد کی جنگ کرنے کے لئے مارچ کے دوران، ابو سفیان کی بیوی ہند لیڈی امینہ کی قبر تباہی پھیلانا Koraysh کے تنظیمی ڈھانچے پر زور دیا کہ اس حقیقت کی لی گئی ہے. نبی Koraysh کی نفرت بہت اچھا تھا اگرچہ، وہاس طرح کے ایک ایکٹ کرنا ایک مذموم بات ہو گی اور عرب کے قبیلوں، جن میں سے داغ ختم کیا جائے کبھی نہیں کرے گا ان کی کارروائی سے متنفر اور یہ وہ کھولنے کے لئے نہیں چاہتے تھے ایک دروازہ تھا کیا جائے گا سوچا کہ. (حالیہ برسوں میں، وہابی فرقے مکہ کے کافروں کے اخلاقیات سے نہیں ملتی. وہ توہیننبی کی والدہ لیڈی امینہ، لیڈی خدیجہ اور حضرت اور دوسری جگہوں Baqia اور میں اپنے صحابہ کے گھرانے کے کبرستان، اور اس طرح ان کی شناخت بنا رہا انہیں اپنے اوپر لگائے گئے. قبروں اب نامعلوم اور گمنام ہیں. تاہم، یہ وڈمبنا ہے وہابیوں میں مینجمنٹ دفاتر تعمیر کیا ہےمکہ اور مدینہ جس کے دروازے پر ان کے اشرافیہ کے اہلکاروں کے نام اور نامزد عنوان ظاہر. اس کے علاوہ، وہ بھی اس طرح حدیبیہ کے طور پر کئی اہم اسلامی محلوں کو منہدم اور سیکولر ناموں کے ساتھ ان کی جگہ لے لی ہے. آج کل، بہت سے اسلامی ڈھانچے یا مقامات کو منہدم اور تبدیل کر دیا گیا ہےنیو یارک سٹائل عمارتوں سے. مکہ میں ہی رہتا ہے کہ صرف ایک ہی بات) کعبہ ہے.

نبی کے سینے کے بڑھتے

اسے بخشش حیثیت دینا

اور گناہ سے محفوظ کیا جارہا کا رتبہ

'توسیع' بہت زیادہ، وسیع کرنے کا مطلب ہے، اور اس آیت میں لفظ 'سینے' اس کے دل سے مراد: (1 94) اللہ، تعالی یہ بھی کہتے ہیں، "ہم نے آپ کے لئے آپ کے سینے کو وسعت نہیں کیا ہے".

عباس 'بیٹے سہل کم Tustori اس پیغام کی روشنی کے ساتھ کا مطلب ہے، جبکہ اللہ نے کہا، اسلام کی روشنی سے پیغمبر اسلام کے سینے میں توسیع کی وضاحت کی کہ. حسن اور امام بصری اللہ کے فیصلے اور علم سے بھر دیا ہے.

فالو کریں کہ آیات میں اللہ کہتا ہے، 'اور اپنی پیٹھ سے نیچے کا وزن ہے کہ آپ کے بوجھ سے آپ کو سکون ملتا' (94: 2-8). امام Mawardi اور جیسا کہ Sulami کے دونوں معنی میں نبی یہ ہونے والا سے پہلے ان کی پیٹھ پر نیچے کا وزن اس پیغام سے مراد ہے کہ رائے کے ہیں. یہ بھی جیسا کہ Samakandi طرف کہا گیا ہےمطلب اللہ دوسری صورت میں گناہ اس کے پیٹھ بوجھ ہے گی گناہ سے نبی محفوظ.

باب 'ہم نے آپ کے ذکر کو اٹھایا نہیں؟'، جاری ہے (94: 4). یہ آیت یحیی، محمد صلی اللہ علیہ وسلم نبوت کا احسان کے طور پر آدم کے بیٹے کی طرف سے وضاحت کی گئی ہے.

اور یہ کہ "میں، (اللہ) کا ذکر کیا کر رہا ہوں جب، آپ اعلان میں میرے ساتھ ذکر کیا گیا ہے: 'وہاں اللہ کے سوا کوئی معبود نہیں ہے، اور محمد اللہ کے رسول ہیں.'"، کہا گیا تھا اس کے علاوہ یہ اس کی ترتیب کے متعلق ہے کہا گیا تھا اس کے نام کا ذکر کیا اور نماز کے لیے ہر کال میں بار بار کے طور پر.

یہ اللہ کے ان الفاظ نے ان معزز پوزیشن کے ساتھ مل کر اس کے حضور نبی ہوتا ہے، وہ بلند عہدے کے ساتھ مل کر حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم عطا کیا حق کی enormity کی تصدیق ہے کہ اب بہت واضح ہے. اللہ دونوں پر مشتمل کرنے کے لئے کافی وسیع بنانے، عقیدے اور رہنمائی کرنے کے لئے اس کے سینے کو وسعتعلم اور حکمت.

اللہ، اس کے لئے ان کو ناخوشگوار بنانے تمام پچھلے مذاہب سے زیادہ اپنے دین پر فتح دے کر "جہالت کی عمر" (جہالت) میں حقیر ہر چیز کے بوجھ سے اس کے نبی کی حفاظت کی.

انہوں نے بنی نوع انسان کے لئے اس سے نازل سپرد پیغام پیش کرنے کے قابل تھا تاکہ وزنی پیغام کی ذمہ داری، اور نبوت، اللہ کی طرف سے اس کے لئے ہلکا کیا گیا تھا. ایک بار پھر، اللہ پر اس کے نام پر اضافے کی طرف سے پیغمبر اسلام کی شاندار پوزیشن، ان کی زبردست رینک، اور عظیم اہمیت پر زور دیااپنے ہی نام کی کمپنی. اس میں سے Katada اللہ دنیا میں اپنی شہرت سرفراز، اور آخرت میں نے کہا، ". کوئی گواہ، اور نہ ہی اللہ کے سوا کوئی معبود نہیں '، نہیں کہتے جو نماز کی پیشکش کرتا ہے جو ابھی تک نہیں ہے، محمد کے رسول ہیں اللہ. '"

ابو Sayeid امام Khudri نبی، نے کہا کہ نبی "؟ جبرائیل میرے پاس آیا اور میرا رب ہے اور تمہارا رب کہتا ہے '، نے کہا کہ:. تم نے میرے نام کا ذکر کیا جاتا ہے تو میں آپ کا نام اٹھایا ہے کہ کس طرح جانتے ہو، وہ میرے ساتھ ذکر کیا جاتا ہے"

اللہ (: 136 4) "مومنوں، اللہ اور اس کے رسول پر یقین رکھتے ہیں" "اللہ اور اس کے رسول کی اطاعت کرو"، (3:32) کہتے ہیں اور. یہاں یہ اللہ کی اطاعت ہمارے اپنے نبی کے فرمانبردار ہونے اور اس کا نام اللہ کے نام کے ساتھ کے ساتھ ساتھ ذکر کیا جاتا ہے کہ کس طرح محسوس کرنے کے لئے منسلک ہے کہ واضح ہے.

اللہ کا لفظ "اور" کے ساتھ اس کے بعد رسول اللہ نے مزید کہا کہ کس طرح نوٹ. یہ واضح ہے اور اللہ کے دیگر نبیوں یا رسولوں میں سے کسی پر فضل وکرم نہیں کیا گیا تھا کہ نبی کی اختیار کیا، ممتاز حیثیت کی اہمیت پر زور دیا.

Huthaifa نبی، کہنے کے بعد اور "اللہ چاہے کیا 'اللہ نے چاہا اور (و) تو اور فلاں چاہے کیا' کوئی ایک کی بجائے ایک، کہنا چاہئے، کہنا چاہئے" '، کہا کہ ہم سے مطلع ہے پھر تو and- نے چاہا. "

نبی نے اسے روکا اور کہا، "تب نبی موجود تھے جس میں ایک اجتماع، کسی کو، یہ کہتے ہوئے بات کی تھی میں" جو کوئی اللہ کی فرمانبرداری کرتا ہے اور اس کے رسول ہدایت یافتہ کر دیا گیا ہے، اور whosever ان دونوں کی نافرمانی کرے ... "کیا تم ہو ایک بری اسپیکر، حاصل اپ "یا، ایک اور انجام میں" "چھوڑ. اس کی وجہ یہ تھیان میں شامل ہونے سے اللہ اور ایک ڈبل ضمیر استعمال کر کے اس کے نبی کی.

ابو سلیمان، کیونکہ یہ تھا تبصرہ کیا کہ "وہ دو ناموں کیونکہ مساوات کے نہتارت کی اس راہ میں ایک دوسرے کے ساتھ شمولیت اختیار کی جا رہی ناپسند." نبی پر روکنے شخص تھا ناپسند کیا کہ ایک دوسرے کی رائے ہے، جبکہ 'whosever ان دونوں کی نافرمانی کرے.' تاہم، ابو سلیمان کا بیان ہےبعد روک کے بغیر "، جو کوئی ان میں غلطی کی ہے نافرمانی" یہ پڑھتا جس میں ایک اور مستند پیغمبرانہ کہاوت، کے ساتھ عمل میں ہے کیونکہ راجح سمجھا جاتا ... "جو شخص ان کی نافرمانی کرے."

اللہ کہتے ہیں کہ، "اللہ، اور اس کے فرشتوں کی تعریف اور نبی کی تعظیم" (33:56). کچھ لفظ "تعریف" اللہ اور اس کے فرشتوں کی طرف اشارہ کرتی ہے یا نہیں تبصرہ کیا ہے. کچھ اس شراکت داری کے تصور کی بنا پر دوسروں کی طرف سے حرام ہے، جبکہ یہ جائز دونوں سے رجوع کرنے پکڑ. وہ ضمیر کے بارے میں غوراکیلے فرشتوں سے مراد ہے اور آیت کا مطلب یہ ہے کہ یہ نتیجہ اخذ "، اللہ کی تعریف اور نبی venerates اور اس کے فرشتوں کی تعریف اور نبی کی تعظیم کرنا."

اللہ کے رسول

حق کے ساتھ آئے تھے اور یہ خیال کیا ہے جو ایک ہے

پڑھتا ہے کہ اللہ کی آیت پر اسلامی علماء کے اجماع، "اور

وہ جو سچ کے ساتھ آتا ہے، اور ان لوگوں سے ضرور ڈرو اللہ سے وہ ہیں جو اس بات کی تصدیق. وہ لوگ اپنے رب کی جو چاہے وہ ہو گا، کہ اچھی والوں، کا بدلہ ہے "(39: 33-34). محمد رسول اللہ سے مراد سچائی لایا جو ایک اور ماہر، نے مزید کہا کہ" یہ اس بات کی تصدیق کی وہ ہے جو ". عربیآیت میں لفظ دو طرح سے پڑھا جاتا ہے. اس کے معانی میں سے ایک 'سچ کہا' اور نبی اور دوسرے معنی سے مراد مومنوں سے مراد 'اس بات کی تصدیق کی ہے. دوسرے تبصروں کے درمیان یہ ابوبکر یا علی سے مراد لفظ "اس بات کی تصدیق ہے کہ" کہا جاتا ہے.

مجاہد "جن کے دل اللہ کی یاد میں سکون کی تلاش اور" (13:28) نبی محمد اور ان کے صحابہ کے حوالے سے ہیں، اللہ کے الفاظ کی وضاحت نے کہا.

نبی، تمام بنی نوع انسان پر گواہ

اللہ "اے نبی، ہم نے ایک گواہ، خوشخبری کے علمبردار کے طور پر آپ کو بھیجا ہے، اور اس کی اجازت کی طرف سے اور ایک روشنی بہانے چراغ کے طور پر، اللہ کے لئے ایک کالر انتباہ برداشت کرنے" (: 45-46 33)، کا کہنا ہے کہ. یہ اللہ ہر عظیم عہدے اور جائز معیار اور اس کی طرف سے کے ساتھ اس کے نبی سے برکت ہے کہ ان آیات سے معلوم ہوا ہےدین کی تبلیغ اس نے اسے اپنے خصوصی، جائز خصوصیات میں سے ایک تھا جس میں ان کی قوم کے ایک گواہ بنایا. نبی اس کی اطاعت جو تمام لوگوں کے لئے اچھی خبر لے کر آئے، اور انہوں نے پیغام حوالگی کی مخالفت کرنے والوں کو خبردار کیا ہے جو ایک ہے. پیغام نبی توحید کے لئے بلایا پہنچایااللہ کی، اس کی پوجا کی جائے ضروری ہے جو اکیلے اللہ اور ہے کہ. اللہ وہ حق کی طرف رہنمائی جس کے ساتھ ایک "روشنی شیڈنگ لیمپ" کے طور پر اس کے نبی بیان.

عطاء، یسار کے بیٹے امام کے طور پر کے بیٹے تھے جنہوں نے عبداللہ، عمرو کا بیٹا، ملاقات کی اور

اللہ کا بیان رسول نے اس سے پوچھا. انہوں نے کہا کہ قرآن پاک میں بیان کردہ خصوصیات میں سے کچھ '، اے نبی پڑھتا ہے کہ تورات میں پائے جاتے ہیں اللہ کی طرف، بے شک "، نے کہا، ہم نے ایک گواہ، خوشخبری سنانے والا اور ایک ڈرانے والا ہو، اور ایک پناہ کے طور پر آپ کو بھیجا ہے ناخواندہ کے لئے. تم میری پجاری ہیںاور میرے رسول، میں تم لوگوں انحصار جن پر ایک کا نام گا. اگر آپ بیمار مہذب اور نہ اسبی نہ تو ہو جائے گا، اور نہ ہی آپ کی بجائے، آپ کو معاف کرے گا اور بخش دے گا، مارکیٹ کی جگہ میں چللاو یا برائی کے ساتھ برائی لوٹانے گا. ٹیڑھی مذہب (یہودیت بھی مسیحیت) ہے جب تک کہ اللہ نے اسے مرنے کے لئے پیدا نہیں کرے گااس کی طرف سے ٹھیک کیا اور انہوں نے اعلان کر دیا گیا کہ اللہ کے علاوہ کوئی معبود نہیں ہے! ' اس کے ذریعے، اندھے تھے کہ آنکھیں، بہرے تھے اور کیا گیا جس کے دلوں کو کھول دیا جائے گا. "اسی طرح کا ایک اور روایت عبداللہ، شیلوم کے بیٹے اور کعب امام Ahbar کی طرف سے رپورٹ کیا جاتا ہے کہ کان.

قرآن پاک اللہ ہمیں، "اور رسول کی پیروی کرے گا وہ لوگ جو بتاتا میں -. وہ تورات اور انجیل میں ان کے ساتھ لکھا پائیں گے جن کے امی نبی (محمد) اس نے ان پر احسان کا حکم اور برائی کریں انہیں منع کریں گے. وہ ان سے اچھی چیزوں کو حلال کر دے اور تمام ممانعت گا کہگندے ہے. وہ ان کا بوجھ اور ان پر تولا تھا کہ طوق سے ان کو دور کریں گے. اسے اس پر ایمان لائے اور احترام وہ لوگ جو، روشنی اسے مدد اور پیروی کرنے والوں کو ضرور فروغ پائے گی. اس کے ساتھ آگے بھیجا. ' اے لوگو، میں تم سب کی طرف اللہ کا رسول ہوں، کہو. ان میں بادشاہی ہےآسمانوں اور زمین. اس کے سوا کوئی خدا نہیں ہے. وہ زندہ اور مرنے کا سبب بنتا ہے. لہذا، اللہ اور اللہ اور ان کے الفاظ میں یقین رکھتا ہے جو اس کے رسول، نبی امی، میں یقین. آپ کو ہدایت کی جاتی ہے کہ میں حکم اس کی پیروی '"(7: 157-158).

اللہ بھی یہ آپ hardhearted گیا ہے، وہ ضرور آپ کو. اس لئے ان کے لئے مغفرت طلب ویران ہے گی. آپ (حضرت محمد) ان کے ساتھ اتنی leniently نمٹا ہے کہ اللہ کی رحمت کی طرف سے تھا "کہتے ہیں. اس معاملے میں ان کے ساتھ مشورہ اور آپ حل کر رہے ہیں جب، اللہ پر بھروسہ کرو. اللہ سے محبت کرتا ہے"امید رکھنے والے (3: 159)

Samakandi جیسا کہ اس آیت کے یہ کہنے پر تبصرہ کیا، "انہوں نے سخت رہا ہے، اور سختی میں ان سے بات کی تھی تو اللہ انہوں نے اسے ویران کر گیا ہوتا،. انہوں نے اس کے رسول کی، رحم کرنے والا درد مند اور مومنوں کے لئے ادار بنایا، کہ ان کو یاد دلاتا ہے. مگر اللہ نے اس ادار بنایا ،، روادار مہربان اور نرم. "

اللہ کرتا ہے "، کہہ رہے ہیں: (143 2)" آپ لوگوں کے اوپر گواہ ہوں گے کہ، اور رسول آپ کے اوپر گواہ ہوں کہ ترتیب میں، اور اس طرح ہم آپ کو ایک وسطانیہ امت بنا "ابو حسن اور امام Qabisi، آیت سمجھایا بھی بہت واضح ہمارے نبی کی فضیلت اور اس کی قوم کی اتکرجتا. "

(22:78) "اور اس میں رسول آپ کے لئے اور آپ کو بنی نوع انسان پر گواہ ہو کہ میں حکم ایک گواہ ہو سکتا ہے تا کہ" اور، "ہم نے ہر امت میں ایک گواہ سے آگے لانے جب تو پھر کس طرح یہ ہو گا، اور آپ کو لانے (نبی محمد) ان لوگوں کے خلاف گواہ کے لئے! " (4:41)

"میڈین قوم" کی طرف سے اللہ متوازن اور اچھے دونوں ہے کہ ایک قوم کا مطلب. آیات کے معنی اللہ کا انتخاب کیا اور وہ سابقہ ​​انبیاء کی قوموں کے خلاف گواہ ہو سکتا ہے تاکہ ایک بہترین، متوازن قوم ان کے بنانے کی طرف سے حضرت محمد کی قوم کو ترجیح دی ہے کہ. اور یہ کہ، رسولاپنی قوم پر ایک سچے گواہ ہوں گے.

نبی اللہ کی مہربانی اور نرمی

اللہ "تم اسے کیوں سچا تھا ان میں سے جس نے تم پر واضح تھا اور جھوٹ بولا وہ لوگ جو جانتے تھے جب تک انہیں چھوڑ (پیچھے رہنے کے لئے) دے دیا. اللہ نے تمہیں معاف کر دیا ہے؟"، نے کہا (9:43).

ابو محمد Mekki "یہ اللہ آپ کو اچھا بنا دیتا ہے اور آپ کی عزت دیتا ہے جس کا مطلب ہے، ایک تعارفی جملہ ہے."، نے کہا

عون، عبداللہ کے بیٹے سے ایک کی توجہ، مدد دیتی ہے کہہ "اللہ مشورہ کی بات کرنے سے قبل معاف کرنے کے بارے میں نبی بتاتا ہے اس آیت میں."

Samakandi جیسا کہ اس نے سنا تھا کہ رپوٹ آیت، کے طور پر وضاحت کی "تم نے انہیں اجازت دے کیوں اللہ، آپ کو بچایا ہے؟" اللہ سوال، "کیا آپ نے انہیں اجازت دے کیوں" یہ نبی پر بہت مشکل ہوتا ہے اور حضرت کے دل کو متاثر کیا گیا ہوتا ساتھ پہلے ان سے خطاب کیا تھاایک طرح سے یہ تقریبا ان الفاظ سے، پھٹ ہو سکتا ہے کہ. لیکن انہوں نے کہا کہ تم کیوں یہ تھا ان میں سے جو آپ پر واضح تھا جب تک انہیں چھوڑ دیا "، اس سے کہا کہ اس کے دل اورتم کہ رہے تو بجائے، اللہ اپنی رحمت میں پہلی، معافی کی حیثیت کے اس سے کہا، اور یہ تو تھا سچے اور جانتے تھےوہ لوگ جنہوں نے جھوٹ بولا؟ "

تمام کو سمجھتے ہیں اور یہ ابھی تک نبی اللہ کی طرف سے منعقد کی جاتی ہے جس میں قدر کی حیثیت سے ایک اور مظاہرہ ہے اور وہ اللہ کے احسان کا موضوع ہے کہ کہ تسلیم کرنے کے لئے یہ آسان ہے. اس احسان کا گہرائی سے ہمارے لئے جانا جا کرنے کے لئے تھے ہمارے دلوں بلاشبہ پھٹ گے.

ایک مسلمان جدوجھد اور، نہ صرف الفاظ میں، بلکہ اس کارروائی میں، قرآن پاک میں بیان کردہ اخلاقیات اور آداب حصول تلاش اور مواصلات کی کوشش کرنی چاہئے (اس سے ہم سیکھتے ہیں). اس طرح کے آداب اور اخلاقیات سچے علم کی بنیاد اور ایک کی دونوں مذہب میں اور میں قابل قبول رویے کی راہ ہیںروزمرہ امور.

ایک سب خداوندوں کا خداوند، ہم میں سے ہر ایک اور ہر ایک مجزوب ایک کون دعا جب - اور ایک ایک چیز کی ضرورت میں نہیں ہے - اللہ کی غیر معمولی احسان کو یاد کرنے میں ناکام نہیں ہونا چاہئے.

اس آیت کے فوائد کو وہ اچھی طرح توجہ کی جانی چاہئے، نظر انداز نہیں کیا جانا چاہئے. اللہ نے سب سے پہلے نبی کی عزت واحترام کی طرف سے شروع ہوتا ہے کہ کس طرح پھر آہستہ مشورہ کی طرف توجہ کرتی نوٹس. مشورہ سے پہلے معافی کی انترنگتا میں خوشی ہوتی ہے.

(17:74) اللہ، کہتے ہیں کہ "اور ہم نے آپ کو قلعہ بند نہیں کیا تھا تو، آپ کو ان کی طرف inclining بہت تھوڑا ہوتا ہے". یہ آیت اللہ نے اپنے نبی، تعریف کے لئے ہے اور صلی اللہ علیہ وسلم کو سب سے بڑا ممکن تشویش کا ثبوت ہے. حضرت محمد آہستہ مشورہ دیا گیا تھا جبکہ گزشتہ نبیوں،، نصیحت کر رہے تھےاس طرح نرم مشورہ زیادہ مؤثر اور محبت اللہ کی ایک عظیم تر اشارہ بن گیا. یہ بھی اللہ نے اپنے نبی کے لئے ہے سب سے بڑا ممکن دیکھ بھال کے ایک مظاہرے ہے.

جس میں اللہ نے نبی کو اس پر رہنے نہیں کیا تھا تا کہ وہ ایک بہت ہی معمولی جھکاو تھا ایسا نہ ہو کہ اپنے نرم مشورہ ذکر کرنے سے پہلے اس کے نبی کے لئے ان کی کلبندی اور سیکورٹی اظہار طرف سے شروع ہوتا ہے کہ وہ راستے پر توجہ دینے. وہ نہ تھا تاکہ آہستہ مشورہ دیا جا رہا ہے کی حالت میں اپنی بے گناہی برقرار رہےمشورہ دینے نرم کے اکاؤنٹ پر غیر محفوظ، ان کی عزت اور سلامتی کو خطرے میں ڈال دیا نہیں کر رہے تھے.

اللہ نے اپنے نبی اعزاز:

ان کی ایمانداری کے چشم دید گواہ ہیں اور ان کی رحم دلی کے ساتھ اس کو آرام

یہ "ہم وہ آپ saddens کیا کہتے ہیں یہ وہ جھٹلاتے کہ آپ کو نہیں ہے. مگر ظالموں نے اللہ کی آیات کا انکار کرتے ہیں"، آیت پر لاگو ہے (6:33).

علی ابوجہل، نے کہا کہ جب یہ آیت نازل ہوئی اس نے کہا کہ "ہم ایک جھوٹا آپ کو فون نہیں کرتے. ہم جو تم لے کر آئے ہیں کہ ایک جھوٹ ہے یہ کہنا."

یہ بھی ان قبائلیوں مہادوت گیبریل تب اسے جھٹلایا جب نبی دکھ پہنچا کہ روایت کیا گیا ہے، صلی اللہ دورہ کیا اور، سے پوچھا، اس نے شرک کیا "کیا آپ saddens کیا ہے؟" جس میں انہوں نے میرا قبائلیوں مجھے جھٹلاتے '، جواب دیا. وہ تم سچ کہہ رہے ہو جانتے "، جبرائیل پھر انہیں بتایا". "اس کے بعداللہ اس آیت اتاری.

اس آیت کے احسان سے بھرا ہوا ہے اور آہستہ نبی سکون. یہ بھی وہ یقینا لفظ اور عقیدہ دونوں میں سب کی طرف سے سچے ہونے کے لئے منعقد کی جاتی ہے کہ تصدیق، اور یہ کہ وہ جھٹلاتے اسے نہیں ہے، بلکہ یہ اللہ کا فرمان ہے. وہ نبوت کو بلایا گیا تھا، یہاں تک کہ اس سے پہلے، تمام اور متفرق ثقہ ہونے کے لئے اسے جانتے.دوسروں وہ جھوٹا ہٹا دیا گیا تھا لگتا ہے کو تبدیل کر دیا تھا کہ یہ آیت اس کی اداسی کی نیچے بھیجنے کے ساتھ.

یہ تسلی کرنے کے بعد، (6:33) اللہ، ظالموں کہہ کے طور پر ان کا حوالہ دیتے ہوئے کی طرف سے ان لوگوں کو جو جھٹلاتے censures "لیکن ظالموں نے اللہ کی آیات کو جھٹلایا". اللہ نے اپنے نبی کی توہین کیا جا کرنے کی اجازت اور مغرور ہونے کے طور پر اس کی نشانیوں کے ان کے انکار کی وجہ سے منکر درجہ بندی نہیں تھی. ایک یہ احساس ہونا چاہیےاگر کوئی شخص کسی چیز کا علم رکھتا ہے لیکن اس سے انکار کرنے کا انتخاب کرتے ہیں جب کہ belying اٹھتا. اللہ (27:14) آیت میں یہ بہت واضح، "ان کی روح نے ان کا اعتراف کیا، اگرچہ وہ ناحق غرور سے باہر ان کی تردید" بناتا ہے.

ایک اور آیت میں اللہ نے مزید کہا کہ اس کے محبوب نبی کنسولز اور وہ اللہ کی مدد آ جائے گا جانتا ہے کیونکہ آنندیت کرنے کے لئے اس کا سبب بنتا ہے. (6:34) اللہ "رسولوں بے شک آپ سے پہلے جھٹلا رہے تھے، پھر بھی وہ وہ جھٹلا رہے تھے اور ہماری مدد ان کے پاس آیا جب تک چوٹ لگی کر رہے تھے جس نے اس کے ساتھ مریض بن گیا"، کا کہنا ہے کہ.

یہ، "اے آدم"، مثال کے طور پر "اے نوح" اے ابراہیم "،" اے موسی "" اے داؤد، "" اے عیسی "کہہ، کو بھی اللہ نے ان کے نام کی طرف سے ان کے تمام دوسرے عظیم انبیاء ورسل سے خطاب ہے کہ نوٹ کی ہے آپس تاہم. "اے زکریا"، اور "اے جان"،، نبی ایک کے امتیازات خصوصیات احسان پائے اوراس کے آخری رسول اللہ کے احترام وہ جیسا کہ "اے رسول" (امام Ma'ida 5:67)، "اے نبی" (33:45)، "O لپیٹ" کے طور پر عنوان کے ساتھ حضرت محمد سے مخاطب ہے کے طور پر (73: 1) ، "O cloaked کر" (74: 1).

اللہ کے نبی کی بہت زیادہ قدر کے قسم کھاتے ہیں

اللہ (15:72) "وہ ان bedazzlement میں آنکھ بند کر گھومنے، آپ کی زندگی کی طرف سے"، کا کہنا ہے کہ. اللہ، "اپنے تسلسل، اے محمد کی طرف سے" اور یہ بھی معنی دیتا ہے کہ، نبی محمد اسباب کی زندگی کا دورانیہ کی قسم کھائی ہے کہ اس آیت میں تعلیمی رائے کا اتفاق رائے ہے "آپ کی زندگی کی طرف سے." یہ ابھی تک ہےاللہ محمد رسول اللہ appraises جس میں بہت احترام اور عزت کا ایک اور اشارہ.

عباس بیٹا "اللہ محمد کی اس سے زیادہ اعزاز کسی بھی جان کو پیدا نہیں کیا، اور میں کسی اور کی زندگی پر اللہ کی طرف سے اٹھائے جانے والے حلف کی کبھی نہیں سنا ہے."، وضاحت کی

یاسین، اللہ کہتے ہیں باب میں، "یاسین، حکمت والا قرآن پاک کی طرف، آپ (حضرت محمد) ایک سیدھے راستے پر بھیجا رسولوں میں واقعی ہیں (36: 1-4).

نبی کی رسالت کی تصدیق کرنے کی اور اللہ کے نبی محمد صلی اللہ یقینا رسولوں میں سے ہے کہ اس نے اپنی کتاب میں قسم کھاتے ہیں ان کی راہنمائی کی سچائی کی گواہی دینے، ایک رسول ان نمازیوں کے لئے اس وحی کی فراہمی کے سپرد ہے اور یہ کہ بے شک وہ صراط پر ہے راہ.

ایک- Naqqasah "اللہ وہ محمد کے لئے سوائے رسولوں تھے کہ اپنی کتاب میں اس کے نبیوں میں سے کسی کی طرف سے قسم نہیں کیا."، نے کہا

دوسری طرف، ہم نے نبی، نے کہا ہے کہ یاد دلایا رہے ہیں "جب میں آدم کی اولاد کا مالک ہوں، اور یہ کہ اپنے غرور میں نہیں ہے."

اللہ کی حلف برداری

ملک کی طرف سے ہے جس میں اس کے نبی رہتا ہے

اللہ "نہیں، میں نے اس ملک کی قسمیں کھاتے ہیں اور آپ کو اس ملک میں اقامت گزیں ہیں"، (: 1-2 90) کہتے ہیں.

"نہیں، میں نے اس ملک کی قسم" کی وضاحت کے لفظ "نہیں" کے استعمال کے لئے یہ کہتے ہیں اور آپ کو، اس میں رہنے والے نہیں کر رہے ہیں تو اس کے برعکس، دوسرے الفاظ میں، "پھر اسے چھوڑ دیا کے بعد دونوں کیا ہے یہ ہے کہ میں نے "اس کے برعکس،، اور" میں آپ کو، اے محمد، اس میں رہ رہے ہیں جب اس کی قسم، یا، جو بھی اس کی قسم نہیں ہےآپ اسے حلال ہے میں ملک "مکہ سے مراد". یہ بھی وضاحت کی ہے کہ لفظ کیا گیا ہے "کرتے ہیں.

امام Wasiti یہ نبی رہتا ہے کہ وہاں ہے کے طور پر اللہ، اس ملک، اس کی تعظیم کی اور مبارک جو ملک کی قسم کھاتا ہے کہ اس کا مطلب کے طور پر آیت بیان کی گئی ہے اور یہ کہ وہ دفن کیا جائے گا کہ وہاں ہے.

2: تاہم، دو معانی میں سے پہلا فرمان (90، باب مکہ میں نازل کیا اور یہ وہ درج کرائی ہے کہ وہاں تھا اور اللہ نے اسے مراد تھا کیونکہ زیادہ درست سمجھا جاتا "اور تم اس ملک میں اقامت گزیں ہیں" ہے ).

"اس محفوظ ملک کی طرف سے"، کے الفاظ پر تبصرہ جب عطاء کے بیٹے (95: 2) کچھ اور اسی طرح کہتے ہیں. انہوں نے کہا کہ "نبی وہاں تھا اور وہ جہاں بھی ان کی موجودگی سیکورٹی کی وجہ سے ہے کیونکہ اللہ نے اس کو ایک محفوظ جگہ بنا دیا."، وضاحت کی

آیت، کے (90: 3) "اور پیدائش سوات کی طرف سے، اور جسے چاہے پیما" یہ اس نے آدم سے مراد ہے اور اس کے نتیجے میں صرف ایک عام بیان کہا گیا ہے کہ. کچھ اس کے نتیجے میں محمد رسول اللہ کی نسب کی طرف جاتا ہے جس میں ابراہیم علیہ السلام اور ان کے بیٹوں، سے مراد ہے کہ رائے کے ہیں. یا تو نہیں صورت میں، باب قسم کھاتے ہیںدو جگہوں میں حضرت محمد کی طرف سے.

نبی کی تصدیق اللہ کی حلف

وسط صبح اور رات کو اللہ کی قسم کھا کر اس نے ترک کر دیا ہے اور نہ ہی اور نہ ہی نبی ناپسند کرتا ہے کہ

وسط صبح تک باب "وسط صبح" اللہ کہتا ہے، "میں، اور اس کے، آپ کا رب آپ کو (پیغمبر محمد) کو ترک نہیں کیا ہے کا احاطہ کرتا ہے، اور نہ ہی اس نے تم سے نفرت کرتا ہے جب رات کی طرف سے. آخری آپ کے لئے بہتر ہو گا پہلے سے. تمہارا رب آپ کو دے گا، اور آپ کو مطمئن کیا جائے گا. انہوں نے کہا کہ آپ کسی یتیم کو تلاش نہیں کیا اورآپ پناہ دے؟ انہوں نے کہا کہ آپ کی رہنمائی کی تو وہ آپ ایک wanderer نہیں مل سکا؟ انہوں نے کہا کہ اگر آپ غریب کو تلاش کریں اور آپ کو کافی نہیں تھا؟ یتیم پر ستم، نا ہی پوچھتا ہے جو ایک دور گاڑی نہیں چلا. لیکن اپنے رب کے کن کن انعامات کو بتائیں! "(باب 93).

اس باب کے مکاشفہ سے متعلق حالات کے حوالے سے اختلاف ہے. یہ ایک کشمی حیثیت، نبی کے لئے، رات کے دوران اپنے روایتی نماز ادا نہیں کیا جب، ایک وقت میں انکشاف کیا گیا تھا کہ رائے کے ہیں وہ لوگ جو ہیں. دوسروں کی رائے کے ہیں کہکافروں وحی اس کے بھیجنے میں کم بار بار تھا جب ایک مدت کے دوران آمیز ریمارکس کو منتقل کرنا شروع کر دیا جب ایک کافر عورت (ابو Jahl کی بیوی) سے افواہیں پھیلانے، یا جب یہ انکشاف ہوا تھا.

یہ مزید اللہ اپنے کی تعریف کر اور چھ مختلف طریقوں سے ظاہر کر دیا گیا ہے جس میں انہوں نے کہا کہ اس کے لئے ہے کی دیکھ بھال کے ساتھ مل کر اس کے محبوب نبی appraises جس میں غیرت کے نام پر مکمل یقین دہانی کا ثبوت ہے:

اعتمادی اللہ کی اعلی ترین صورتوں میں سے ایک نے اپنے نبی دی درمیان سب سے پہلے، اس باب، کی ابتدائی آیات "اس کا احاطہ کرتا جب وسط صبح تک، اور رات کی طرف،" ہے.

دوم، اللہ اس کی صورت حال واضح، اور کہہ رہے ہیں کے حق میں "آپ کا رب آپ کو (پیغمبر محمد) کو ترک نہیں کیا ہے، اور نہ ہی اس نے تم سے نفرت کرتا ہے." دوسرے الفاظ میں، اللہ نے اسے ترک کر دیا نہیں کیا تھا، اور اس نے یہ بہت واضح ہے کہ وہ اس کو نظرانداز نہیں کرتا ہے بناتا ہے. یہ بھی اللہ کو منتخب کرنے کے بعد اس کو نظرانداز نہیں کیا، کہا گیا ہے کہاسے، نہ تو اس نے اسے ناپسند کیا.

اسحاق کے بیٹے نبی اللہ کو واپس جب ان کے اعزاز اس دنیا میں اس کو دیا عزت سے بھی زیادہ بن گیا کہ ہونا اس آیت کے معنی کی وضاحت کی سوم، الفاظ کو نوٹ، "سب سے پہلے کے مقابلے میں گزشتہ آپ کے لئے بہتر ہو جائے گا". سہل کم Tustori عطا شفاعت سے مراد نے کہا ہے کہنبی اور جائز اسٹیشن پر اللہ وہ اس کی زندگی میں دیا گیا تھا اس سے بڑا ہے جو آخرت، میں خاص طور پر اس کے لئے محفوظ ہے.

چہارم، آیت سے، "آپ کا رب آپ کو دے گا، اور آپ کو مطمئن کیا جائے گا" ہم اس دنیا میں ان کے اعزاز کے اور آخرت لیکن دونوں میں خوشی اور مجزوب میں نہ صرف سیکھتے ہیں. اسحاق کے بیٹے یہ اللہ نے اس دنیا میں راحت بھیج کر اسے مطمئن اور بھی اس کے اجروثواب دونگا "، یہ کہتے ہوئے وضاحت کیآخرت میں. نبی کوثر، شفاعت کا گرینڈ حق اور کی تعریف کی حیثیت کے پول ملحقہ دیا جائے گا. "اس آیت کا حوالہ دیتے ہوئے، پیغمبر کے خاندان کے ایک رکن (لیڈی عائشہ) نے کہا،" قرآن زیادہ امید ہے کہ کوئی دوسری آیت پر مشتمل ہے اور اس سے ہم جانتے ہیں کہاپنی قوم کے کسی بھی آگ میں داخل ہوتا ہے تو اللہ کے رسول مطمئن نہیں ہوں گے. "

پنجم، آیات میں، "انہوں نے آپ کو ایک یتیم کو تلاش کریں اور آپ کو پناہ دیتے؟ اس نے تمہیں ہدایت کیا تاکہ وہ تمہیں ایک wanderer کو تلاش نہیں کیا تھا؟ انہوں نے کہا کہ کیا آپ واقعی غریب تلاش کرنے اور کافی نہیں تھا نہیں تھا؟" ہماری توجہ کو ایک ساتھ شامل ہیں جو ان کے اپکار،، کی رہنمائی کے ساتھ اللہ کی طرف سے نبی صلی اللہ علیہ وسلم عطا علیہ وسلم کرنے کے لئے تیار کیا جاتا ہےاسے، یا اس کی رہنمائی کے ذریعے لوگوں. نبی کوئی جائیداد تھی، ابھی تک اللہ نے اسے افزودہ. یہ قناعت سے مراد، اس نے کہا کہ اور مال و دولت اللہ نے اس کے دل میں رکھا گیا ہے. نبی یتیم تھے لیکن ان کے چچا نے اس کا خیال رکھا اور یہ کہ وہ پناہ پایا کہ اس کے ساتھ تھا. یہ بھی وضاحت کی گئی ہےنبی "یتیم" کے معنی اللہ کے ساتھ اور اس کی پناہ گاہ پایا کہ اس کا مطلب کے طور پر نہیں تھا اس کی طرح کوئی دوسرا اور اللہ نے اسے پناہ دی کہ ہے. آیات کا تعلق ہے "وہ آپ کی رہنمائی کی تو اس نے؟ آپ ایک wanderer تلاش نہیں کیا اس نے آپ کو آپ غریب کو تلاش کرنے اور کافی نہیں تھا؟ یتیم پر ظلم نہ کرو،" اللہ کو یاد دلاتا ہے ان کیان نعمتوں کے نبی ہیں اور اللہ کی نبوت پر اسے بلایا بھی اس سے پہلے، انہوں نے کہا کہ غریب تھا جب وہ ایک نوجوان یتیم تھا یا تو جب اسے نظرانداز کبھی نہیں کہ. بجائے، اللہ کی نبوت پر اسے بلایا اور نہ ہی اسے ترک کر دیا تھا اور نہ ہی اسے ناپسند. انہوں نے کہا کہ ان کا انتخاب کیا تھا کے بعد کس طرح اللہ ایسا کر سکتا ہے!

ششم، اس آیت میں اللہ محمد رسول اللہ بتاتا ہے "لیکن آپ کے رب کے کن کن انعامات کو بتائیں!" اللہ کی طرف سے اس کو دیا برکات کا اعلان کرنے اور اس نے اس پر فضل وکرم عزت کے لئے شکر گزار ہونا. وہ اللہ کی طرف سے ہے اور یہ کہ ان کو دیا اپکار کے بتانا ہے کہ میں اس آیت کو بھی اپنی قوم پر لاگو ہےکیونکہ نبی کریم کے لئے خصوصی اور ان سے عام دونوں ہے.

ALLAH

نے اپنے نبی صلی مدح

حصہ 2

علاج

صحیح-سے Shefa

کی طرف سے

جج Abulfadl EYAD،

مر گیا (1123CE - اسلامی سال 544H)

اطلاع دی

کی طرف سے

گرینڈ محدث حبیب حافظ عبداللہ بین سیدک

کی طرف سے نظر ثانی شدہ

محدث عبداللہ Talidi

ایک موافقت

کی طرف سے

حدیث کے بندہ، شیخ احمد درویش (عربی)

Khadeijah A. اسٹیفنز (انگریزی)

عائشہ Nadriya (انڈونیشیا)

کاپی رائٹ 1984-2011 Allah.com Muhammad.com. تمام حقوق محفوظ ہیں. کاپی رائٹ / IP پالیسی - - سروس کی شرائط رہنما خطوط

سٹار باب اور جو کچھ اس پر مشتمل ہے

فضیلت اور خصوصیات کے

اللہ نے اس کو، آپ کے ساتھی نے نہ تو گمراہ ہے plunges ہے، نہ تو چوکتا، نہ ہی وہ خواہش سے کلام نہیں کرتے جب ستارے کی نے کہا، ". بے شک یہ اقتدار میں سخت ہے جو ایک طرف سے سکھایا نازل کیا جاتا ہے جس میں ایک وحی کے سوا نہیں ہے. قدرت کی، وہ بلند ترین افق میں تھا جبکہ وہ فرم کھڑا؛ پھر وہ نزدیک آیا، اور بن گیاقریبی، وہ لیکن اس سے بھی قریب دو کمان 'لمبائی یا، تاکہ (اللہ) (حضرت محمد کے لئے اپنی) پجاری تک انہوں نے انکشاف کیا کہ جو نازل کیا گیا. اس کے دل کو اس نے دیکھا کے جھوٹ نہیں بولا. آپ وہ دیکھتا ہے کے بارے میں اس کے ساتھ کیا، اختلاف کرے گا! بے شک، وہ ختم ہونے کے قریب کی LOTE درخت میں ایک اور نزول ہوا دیکھے گاریفیوج کے باغ. LOTE درخت کو وہاں آتا ہے جب کہ جو اس کی آنکھوں انحراف نہیں کیا آتا ہے، اور نہ ہی وہ اس نے اپنے رب کی بڑی نشانیوں میں سے ایک کو دیکھا بےشک گمراہ کیا. "(53: 1-18)..

لفظ "سٹار" دوسروں کو اس کا مطلب قرآن پاک کا کہنا ہے کہ جبکہ، کچھ، یہ بالکل مطلب یہ ہے کہ کہنے کے بارہ میں علماء کرام کا اختلاف ہے.

مضبوط اور طاقتور ہے جو - - اسے براہ راست اللہ سے، اور حضرت مفت مہیا کی جاتی ہے کہ یہ اللہ حلف پر نبی مہادوت گیبریل کے ساتھ نازل کیا گیا تھا جس سے قرآن پاک، قرآن پاک کی تلاوت میں ان کی حقانیت کی ان کی راہنمائی سے قائم ہے کہ واضح ہے تمام خود کی خواہش سے. پھر، اللہ کا اعادہرات کے سفر کے واقعات میں اس کے نبی کی فضیلت اور اس کی پناہ کے باغ کے قریب LOTE درخت، اور اپنے رب کی بڑی نشانیوں میں سے ایک دیکھ کر صلی اللہ علیہ وسلم ان کے unswerving نظروں سے یقین تک پہنچنے کے بتاتا ہے. اللہ بھی باب کی ابتدائی آیات میں اس عظیم ایونٹ کے ہمیں بتاتا ہے"رات سفر."

وہ انسانی عقل بھی نہیں اس کے minutest ایٹم میں، سماعت برداشت کرنے کے لئے نہ تو ابھی تک ممکن الفاظ میں اظہار کیا ہے اور نہ جا سکتا ہے کہ فرشتوں کے دائرے کی حیرت کہاں دیکھا کہ اللہ کے نبی اپنے قوی غیب بادشاہت پر نازل. آیت میں، "تو (اللہ) اس نمازی چاہے نازل کی جس میں انکشاف کیا ہے کہ"علماء کرام کی رائے میں نہیں ہے اس کے اظہار کی ایک سب سے زیادہ فصیح شکل ہے کے طور پر، اعلی تخمینہ اللہ کے لئے ایک ٹھیک ٹھیک اشارہ اس کے نبی کے لئے ہے.

اللہ (53:18) "انہوں نے اپنے رب کی بڑی نشانیوں میں سے ایک کو دیکھا"، کا کہنا ہے کہ. ہماری محدود سمجھ بوجھ دراصل نازل کیا گیا ہے کی تفصیلات کو سمجھنا کرنے کے قابل نہیں ہے اور بالآخر عظیم نشانی تھا کیا کی وضاحت کرنے کی کسی بھی کوشش میں کھو ہو جاتا ہے.

ان آیات میں االله طہارت اور وہ اس چمتکاری سفر کے دوران موصول ہونے والی تحفظ کے محمد رسول اللہ کی مطلق ریاست کا بھی ذکر کیا. اس کے دل کے ریفرنس میں، اللہ ان کا کہنا ہے اس کی آنکھوں کے، "،،، وہ کہتے ہیں کہ ان کی زبان کی،" اس کا دل اس نے دیکھا کے جھوٹ نہیں بولا "" نہ ہی وہ خواہش سے کلام نہیں کرتے "کا کہنا ہے ان کیآنکھوں انحراف، نہ وہ گمراہ نہیں کیا. "

ستارے، رات کی طرف سے اللہ کی حلف برداری، مارننگ

اس قرآن اللہ کی طرف سے نازل کیا اور قوس فرشتہ جبرائیل کی طرف سے اور یہ کہ لایا جاتا ہے کہ اس کے نبی میں پاگل نہیں ہے

اللہ راتھر، میں غائب، واپس لوٹنے، تبکرما کی قسم "، کا کہنا ہے کہ، یہ نقطہ نظر اور اس میں توسیع جب صبح، یہ یقینا ایک معزز رسول کا کلام ہے جب رات کی طرف سے، طاقت کے، کے مالک کی طرف ایک رینک دیا عرش ایماندار، اطاعت. اور آپ کا ساتھی پاگل نہیں ہے، حقیقت میں وہ اسے دیکھاواضح افق پر، وہ غیب کا grudging نہیں ہے. اور نہ ہی یہ ایک سنگسار شیطان "کا لفظ (: 15-25 81) ہے.

علماء کرام ان آیات کا معنی جبرائیل کا حوالہ دیتے ہیں کہ اس کی وضاحت

اللہ نے یہ اس کے ساتھ ایک معزز رینک ہے جو "ایک معزز رسول"، مکاشفہ چیت کرنے "طاقت ہونے"، کا اور جبرائیل کی پوزیشن دونوں اپنے رب کے ساتھ "محفوظ" اور فرم ہے کہ وہ لفظ ہے قسم کھاتے ہیں جب. وہ تو آسمانوں میں "اطاعت" اور مکاشفہ فراہم کرنے کے "قابل اعتماد" ہے.

اتنی خصوصیات گیبریل ہیں اور یہ کہ "حقیقت میں انہوں نے" محمد رسول اللہ کا مطلب ہے کہ وہ اپنے اصلی روپ میں جبرائیل نے دیکھا کہ اس کا مطلب ہے "اسے دیکھا".

یہ "وہ غیب کا grudging نہیں ہے"، جاری ہے حضرت محمد غیب پر شک نہیں ہے کہ اس کا مطلب ہے کہ. دوسروں کو یہ ہے کہ وہ اللہ کے حضور ان کی دعا سے grudging نہیں کیا گیا تھا کا مطلب ہے کا کہنا ہے کہ جبکہ.

اللہ نبی کے وویک کو جتنی قلم کی قسم کھاتا ہے

اور وہ اپنے رب کے ساتھ لامحدود ویج ہے کہ،

اور وہ اخلاقیات کا سب سے بڑا کوڈ ہے کہ

ایک اور عظیم حلف اللہ صوفیانہ حرف "نون" کے ساتھ شروع ہوتا ہے جس میں باب "قلم" میں پایا جاتا ہے. "دوپہر. قلم اور جو (فرشتے) آپ کی وجہ سے اپنے رب کے حق سے، نہیں ہیں، لکھنے کی طرف سے، پاگل. بے شک، آپ کے لئے ایک unfailing اجرت نہیں ہے. بے شک، آپ (حضرت محمد) ایک عظیم اخلاقیات کی ہیں "(: 1-4 68).

کافروں distain میں نبی منعقد. انہوں نے اسے مسترد کر دیا اور اس کے پاس بہت سے جھوٹ منسوب کیا. ان آیات میں اللہ اللہ آہستہ "کیا آپ نے اسے آرام جب ان کے رسول ھیں، اس طرح ان کے تمام دعوے سے آزاد ہے اور یہ کہ ایک عظیم حلف اس کے دل کو خوشی اور ان کی امید بڑھاتا بناتا قسم کھاتے ہیں، کیونکہ آپ اپنے رب کے حق سے، پاگل نہیں ہیں. "اس آیت کو بہت بہت احترام میں سے ایک ہے اور بھی سنوادی آداب کے اعلی معیار کو دکھاتا ہے.

اللہ "آپ کے لئے ایک unfailing اجرت ہے، بے شک." اس کے نبی کے بارے میں مطلع اس کے معنی اللہ اسے لازوال نعمتوں کے لئے سٹور میں، اسنکھی اگرچہ مقروض کا باعث نہیں ہو گا کہ ایک اجرت کبھی ناکام نہیں کرے گا کہ ایک اجرت ہے کہ اس کی وضاحت کی گئی ہے. اس عظیم توثیق کے بعد ہےاپنے جائز خصوصیات، ہار کہ اللہ کا "یقینا، آپ کو ایک عظیم اخلاقیات کی ہیں." علاوہ بالکل وہی مطلب ہے کہ آیت سے، آیت بھی قرآن پاک، یا اسلام، یا ایک براہ راست نوعیت کا حوالہ دیتے ہوئے کے طور پر وضاحت کی گئی ہے. یہ بھی اس نبی کسی بھی خواہش کے بغیر تھا کا مطلب ہے کہ کہا گیا ہےاللہ کے علاوہ.

نبی اللہ کی طرف سے اس کو دیا ایک سے زیادہ درود کے اس کی مطلق قبولیت کی تعریف کیا گیا تھا، اور اس نے اس طاقتور خصوصیت کے ساتھ اس کی طرف سے اس کے adorning ترجیح دی.

"پاک پاکیزہ چیزیں اور انہیں ایسا کرنے سے لوگوں کی ھدایت کر ہمارے لئے نرمی کی جو تمام کی تعریف،، پھوٹک کریم کرنے کے لئے ہو. اللہ اچھا کرتا whosever کی تعریف اور اس کے کرنے کے لئے ان انعامات. پاک ہے اس سے ہو! اس کی برکتیں پرچر ہیں ، اور ان کے اپکار وسیع ہیں! "

باب بےشک تمہارا رب بہت اچھی طرح سے اس کی راہ سے بہک جو ان لوگوں کو جانتا ہے. تم دیکھو گے اور وہ باولا ہے کہ آپ میں سے جو دیکھیں گے "، کہہ، اس کے خلاف کہا نقصان دہ چیزوں کے سلسلے میں نبی سانتونا کے لئے جاری ہے، اور ان لوگوں کو جو (68: 5-7) "رہنمائی کر رہے ہیں

کی تعریف کرنے کے بعد حضرت محمد اللہ نے ان کے گندے خصوصیات کے دس سے زیادہ ذکر کی طرف سے ان کے کردار کے crudeness اور بدکاری ظاہر کی طرف سے ان کے دشمنوں کو اجاگر. اللہ لہذا،، وہ. وہ سمجھوتہ کرے گا، آپ کو تو، سمجھوتہ کریں گے چاہتے ہیں جھٹلاتے ہیں جو ان لوگوں کی اطاعت نہیں کرتے اور اطاعت نہیں "، کا کہنا ہے کہہر مطلب قسمیں، بہتان کے بارے میں جاتا ہے جنہوں backbiter، اچھی راہ میں رکاوٹ ہیں ان لوگوں کے، مجرم حملہ، وہ مال اور اولاد ہے کیونکہ کم کردار کی خام. ہماری آیات اس پر پڑھی جاتی ہیں جب، وہ کہتے ہیں، 'وہ پہلوں کی لیکن پریوں کی کہانیوں ہیں.' '(68: 8-15).

ان کی تباہی کے ساتھ مل کر ان کے آسنن عذاب مندرجہ ذیل ہے کہ آیت میں واضح طور پر بیان کیا جاتا ہے. اللہ "ہمیں ناک پر ان کو نشان زد کریں گے!"، کا کہنا ہے کہ (68:16). اللہ کے یہ الفاظ رسول اللہ کہنا کسی بھی چیز سے کہیں زیادہ مؤثر ہیں، اور ان کے دشمنوں کے برخلاف بھی چیز کے مقابلے میں زیادہ مؤثر ہےوہ کر سکتا ہے. لہذا، اللہ کی طرف سے اس کو دیا فتح اس نے اپنی کوشش کے ذریعے حاصل ہو سکتا ہے کوئی فتح پر بدرجہا بہتر تھا.

اللہ نبی کی فطرت کی بات کرتا ہے

اللہ، "طہ. آپ کو تھکا ہوا ہو اس کے لئے ہم نے تم پر قرآن پاک نازل نہیں کیا ہے." کا کہنا ہے (: 1-2 20). "طہ" یہ مختلف معانی رکھنے والے حروف کو علیحدہ کرنے کے لئے مراد ہے کہ کہا گیا ہے کے معنی کے بارے میں مختلف اقوال ہیں. "طہ" سب سے صحیح ہونے کے طور پر معنی "اے انسان" کے طور پر وضاحت کی گئی ہےیہ مسلمانوں کی دوسری نسل (Tabien) اور عالم جریر طبری، تشریح کے شیخ کے علماء کرام کی طرف سے منتقل کیا گیا تھا، فرمان ہے.

دیگر ابواب میں اللہ (18: 6) "وہ اس tiding میں یقین نہیں کرتے ہیں تو، آپ کو غم کے ساتھ اپنے آپ کو صرف ہوگی اور ان کے بعد کی پیروی کریں گے، اس کے باوجود شاید 'نے اپنے نبی کا کہتے ہیں. ہم، ہم آسمان سے ان پر کوئی نشانی نازل کر سکتے ہیں کریں گے تو "شاید آپ، وہ ایمان لانے والے نہیں کہ اپنے آپ کو بسم جس سے پہلے انگردنوں "(: 3-4 26) دین رہے گا.

اللہ بھی ہے کہ وہ جلد ہی پتہ چل جائے گا، اعلان کر پھر تم کو حکم دیا اور کافروں سے منہ پھیر رہے ہیں کیا. بے شک ہم، اللہ کے ساتھ دوسرے دیوتاوں قائم کرنے والے فرضی کرنے والوں اور ان لوگوں کے خلاف کافی "کہتے ہیں. بے شک، ہم جانتے ہیں آپ کے سینے تنگ ہے اس کی طرف سے وہ "(: 94-97 15) کہتے. اور، "دیگر رسولوں تھےتم سے پہلے کا مذاق اڑایا لیکن میں کافروں کو مہلت دی، پھر میں نے ان کو پکڑ لیا. اور کس طرح میرا عذاب تھا! (13:32)

مکی "اللہ اس طرح برقرار رہی ہیں جو ان لوگوں کے نتائج کے اسے بتائے اس کے لئے اور ایک ہی وقت میں اسے آسان بنانے اسے سانتونا آیات نازل فرمائی نبی کافروں کے اکاؤنٹ پر نقصان اٹھانا پڑا."، وضاحت کی

ہماری توجہ "وہ آپ کو جھٹلائیں تو دوسرے رسولوں کو تم سے پہلے جھٹلا دیا گیا ہے اللہ تمام معاملات کو واپس."، کا کہنا ہے کہ مندرجہ ذیل آیات میں دوبارہ تیار کی ہے (35: 4) اور، "اسی طرح، کوئی رسول ان سے پہلے لوگوں کے پاس آئے لیکن وہ 'جادوگر، یا پاگل!'، نے کہا (51:52)

پچھلی آیات سکون کا ایک ذریعہ کے طور پر نبی کو بھیجا گیا اور اس کے پوروورتیوں، نبیوں اور رسولوں کو، بھی اسی طرح اقوال سہا کہ اسے مطلع کرنے.

اللہ برقرار رہی ہیں ان لوگوں کے لئے کے طور پر اس کے نبی کے لئے اسے آسان بنا دیا ہے اور (51:54) "تو ان سے دور، آپ کو ذمہ دار ٹھہرایا جائے گی نہ کر دیں"، اس سے کہا. دوسرے الفاظ میں حضرت محمد کا پیغام پہنچایا اور اس وجہ سے الزام کے لیے ذمہ دار نہیں تھا تھا.

اللہ کی ہمدردی کو مزید، مندرجہ ذیل آیت کے ساتھ ساتھ کئی دوسری آیات میں ظاہر کیا جاتا ہے (52:48) "اور تیرے رب کی قیامت کے تحت صبر، یقینا، آپ کو ہماری آنکھوں کے سامنے ہیں". یہ ابھی تک نبی اللہ کی دیکھ بھال اور تحفظ کے تحت مسلسل ہے کہ ایک مزید مظاہرے ہے، اوروہ ان کے نقصان کر کے ساتھ مریض رہنا چاہئے کہ. اللہ بہت سے دیگر آیات میں اسی انداز میں اس کے نبی کی ڈھارس.

دیگر عظیم نبیوں کے سلسلے میں نبی کی پوزیشن

اللہ میں ہے کہ '،، کا کہنا ہے کہ "اور اللہ انبیاء کے عہد لیا

کتاب و حکمت کی آپ کو دیا. اس کے بعد آپ کے ساتھ ہے کی تصدیق کی جو آپ کو ایک رسول کے لئے وہاں آئے گا، تم اس میں یقین کرے گا، اور تم نے اسے فتح ہو حمایت کرے گا، اگر آپ راضی ہوں اور اس پر میرا بھاری ذمہ داری اٹھاتے ہیں؟ ' وہ 'ہم اتفاق کرتے ہیں.'، جواب دیا اللہ 'پھر گواہی، اور میں ہو جائے گا، نے کہاگواہوں "(3:81) کے درمیان آپ کے ساتھ.

ابو حسن اور امام Kabasi حقیقت ہماری توجہ مدد دیتی ہے کہ اس آیت اللہ میں

تمام ان کی عظیم انبیاء ورسل سے باہر حضرت محمد کو منتخب کیا، اور یہ کہ اس کی اتکرجتا کسی اور کو نہیں دی گئی تھی.

مفسرین نے اللہ وہ اپنی قوم کے لئے بھیجے گئے تھے اس سے پہلے ہر نبی اور رسول حضرت محمد پر بیان، اور ہر ایک نبی اور اس نے اس سے ملاقات کی ہے تو، وہ اس کا یقین کرنا ضروری ہے کہ رسول سے عہد لیا کہ کہا. یہ بھی عہد ان کی قوم کو بتائے کرناہے کہا گیا ہے کہان کی وضاحت کے ساتھ مل کر آ آسنن کی. جملہ، اس کے لئے یا اس کے بعد عصر حاضر تھے جو یہودیوں اور نصرانی / عیسائیوں سے خطاب کیا ہے "اس کے بعد ایک رسول تم پر آئے گا".

علی، ابی طالب کے بیٹے ہیں اور دوسروں حضرت آدم کے زمانے سے، اللہ پر یقین اور اس نے ان کے وقت کے دوران ظاہر ہونے میں ہونا چاہئے تو حضرت محمد کی مدد کے لئے ہر نبی اور رسول سے عہد کیا ہے. اور یہ لازم تھا کہ ان میں سے ہر ایک کو ان کی قوم سے عہد لینے کے لئے صلی اللہ علیہ وسلموہی اثر. Suddi جیسا اور Katada ایک سے زیادہ طریقوں میں نبی کی اتکرجتا کی طرف رجوع جس میں کئی دوسری آیات کے بارے میں اسی طرح کہا.

اللہ (33: 7) "ہم نے موسی اور مریم کے بیٹے عیسی سے، انبیاء اپنے عہد سے لیا اور نوح اور ابراہیم سے آپ (محمد رسول اللہ) سے"، کا کہنا ہے کہ. ہم نے اس کے بعد نوح سے اور انبیاء پر نازل، اور ہم نے ابراہیم، اسمعیل، اسحاق، یعقوب اور قبائل کی طرف وحی کے طور پر اور، "ہم، تم پر نازل کی ہےیسوع، ایوب، یونس، ہارون اور سلیمان، اور ہم نے داؤد کو زبور کو دے دیا. اور ہم نے اس سے پہلے تم سے روایت کی ہے جن میں پیغمبروں اور رسولوں جن میں ہم نے تم پر روایت نہیں کیا. یقینی طور پر، اللہ نے موسی سے بات کی. لوگوں کے خلاف کوئی دلیل پڑے گا تاکہ رسولوں، بشارت اور تنبیہ کی بیئرنگاللہ، رسولوں کے بعد. اللہ تعالی نے، بڑی حکمت والا ہے. لیکن اللہ نے تم پر نازل کی ہے جس میں اس کے لئے گواہی دیتا ہے. انہوں نے اپنے علم سے نازل کی ہے اور فرشتے گواہ، یہ اللہ گواہ ہے کہ کافی ہے ریچھ ". (4: 163-166).

(: 253 2) اللہ ". کچھ اللہ نے بات کی کرنے کے لئے ان رسولوں میں سے، ہم نے کچھ کے اوپر دوسروں کو ترجیح دی ہے، اور کچھ وہ رینک میں اٹھایا"، کا کہنا ہے کہ. یہ وہ تمام انسانیت کے لئے بھیجا گیا تھا کیونکہ یہ جملہ نبی محمد سے مراد کہ اس کی وضاحت کی گئی ہے. اللہ بھی (غیر قانونی تھے جس نے ان سے جنگ حلال کی لوٹ بنایاسابقہ ​​انبیاء کی طرف) اور اس سے برتر معجزات دی. کوئی دوسرا نبی اس کے مساوی یا اس سے زیادہ دی جا رہی ایک فضیلت نبی کریم کے بغیر ایک معزز عہدے دی گئی. یہ بھی نبی کی فضیلت کی ایک جھلک اللہ قرآن پاک کے عنوان کا استعمال کرتے ہوئے میں اس سے خطاب ہے کہ یہ ہے کہ کہا گیا ہےاس طرح انہوں نے کہا کہ نام سے دیگر عظیم نبیوں سے خطاب جبکہ "اے نبی"، "رسول" کے طور پر.

بنی نوع انسان کے نبی کی تعریف کرنے کا حکم

نبی، مکہ اللہ نے کہا کہ میں رہتے تھے جب مدت کا حوالہ دیتے ہوئے "لیکن اللہ نے تمہیں ان کے درمیان میں رہ رہے تھے کی حالت میں ان کو سزا دینے کے لئے نہیں تھا ..." (8:33).

مکہ سے مدینہ نبی کی منتقلی کے بعد بعض مسلمان مکہ میں رہے اور آیت، کہنے کے لئے جاری ہے "... اور نہ ہی وہ بار بار اس سے معافی مانگو تو اللہ انہیں عذاب دے گا" (امام'Anfal 8:33).

کئی سال بعد، نبی وہ مکہ پہنچنے سے پہلے ہی وہ مکہ کے کافروں سے مزاحمت کا سامنا کرنا پڑا اور میں داخل ہونے سے روک دیا گیا، تاہم، حج پر مکہ مدینہ سے ان غیر مسلح پیروکار قیادت. مدینہ کے مسلمانوں سے نامعلوم اب بھی ہجرت ابھی تک تھی جو درمانتریت تھےمکہ میں رہنے والے اور اللہ کی آیات، "اتارا ان میں سے ہے کیونکہ یہ آپ کو، آپ کو ان پر پامال کیا ہے ہو سکتا نہیں جانتے تھے، اور اسی طرح کے گناہ کی وجہ سے پہنچی جسے بعض مومن مردوں اور مومن عورتوں کو بعض کے لئے نہ ہوتا تو (قتل کرنا) انہیں آپ "(48:25) نہیں جانتے تھے جبکہ.

ان آیات سے نبی کی بلند پوزیشن کو واضح طور پر پہچانا ہے. یہ اس کے لئے نہ ہوتا تو (8:34) اللہ کا کہنا ہے کیونکہ عذاب بھی فورا،، مکہ والوں پر چھا گیا ہوتا "اور کیوں اللہ نے ان کو سزا نہیں چاہئے". ان کی سزا کی وجہ سے سب سے پہلے ملتوی کیا گیا تھاتو کیونکہ ان کے پیروکاروں کی موجودگی کی بنا پر ان کے درمیان نبی کی موجودگی،. تمام مسلمانوں نے مکہ میں رہنے کے لئے صرف ان لوگوں کو کھولا گیا تھا مکہ سے قبل مدینہ ہجرت کی تھی بعد کافروں تھے، لیکن اس کے مسلمانوں کی کامیابی کھولنے پر قائم کیا گیا تھا اور کافروں سزا دی گئیہار قبول کرنے کی طرف سے. یہ ایک بار کافروں کی طرف سے قبضہ کر لیا گیا تھا کہ مسلمانوں کی ملکیت ان کے اصلی اہل مالکان کو بحال کیا گیا تھا کہ اس وقت تھا.

نبی "میں اپنے صحابہ کے لئے سیکورٹی ہوں."، نے کہا یہ دوسروں کو یہ اختلاف اور خرابی کی شکایت کے خلاف کا مطلب ہے کہ رائے کے ہیں کی حالت میں اس بدعت کے خلاف کا مطلب ہے کہ کہا گیا ہے. ایک اور عالم اس کوٹیشن کے معنی رسول نے اس کی زندگی کا وقت کے دوران تھا کہ نے کہا ہے کہ، سب سے بڑیحفاظت کی ضمانت اور وہ اس کے راستے کی پیروی کی ہے جب تک کے طور پر موجود ہو سکتا ہے لیکن اس کے تبتیاگ مصیبت اور بدنظمی وسلم گے امید کی جا سکتی.

باب 33 میں، "امتوں" ان کے نبی اس نے کی قدر "اللہ، اور اس کے فرشتوں کی تعریف اور کا کہنا ہے کہ اللہ نے واضح کرتا ہے جس میں ایک آیت ہے جسے نبی. مومنوں، حمد کی تعظیم اور اس کے احترام اور کثرت میں اللہ علیہ وسلم امن کے تلفظ "(33:56). اللہ کا حوالہ دیتے ہوئے کی طرف سے آیت شروع ہوتی ہے کہ کس طرح نوٹخود کے لئے پہلا نبی محمد کی تعریف اور پوجا میں، پھر اللہ نے اسے فرشتوں کو بھی ایسا ہی تو معلوم ہوتا ہے. آخر میں، ایک کی تعریف اور ہمارے پیارے نبی کی تعظیم کرنے کے لئے اللہ سے کہنے کی تمام مومنوں پر فرض ہے کہ وہاں کے آرڈر سے آگاہ ہو جاتا.

نبی کے قول "میری آنکھوں کی ٹھنڈک نماز میں ہے" اس کے بعد ابو بکر، مطلب Furak کا بیٹا، اللہ کی تعریف، جب تک ان کی قوم کی ذمہ داری کے جواب کی طرف سے بعد اس کے فرشتوں کی اس وضاحت کی گئی تھی قیامت کے دن. ابو بکر، کی تعریف کہ سمجھانے کی گئی تھیفرشتے بخشش ہے، اور ان کی قوم کی تعریف اللہ علیہ وسلم دعا اور اس کی طرف اللہ کی رحمت ہے.

اس میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ "مومنین، الحمد" ان کے صحابہ اپنے اوپر کی تعریف کی یہ دعا سکھایا جو نبی. اللہ نبی اور کی نعمت کی تعریف کر رکوع اور سجدہ اور "نماز" کا مطلب ہے کی طرف سے، اللہ سے دعا کر جس کا مطلب "نماز" عربی الفاظ کے درمیان ایک فرق بنا دیانبی.

اللہ بھی کہتے ہیں کہ، "لیکن تم اس کے خلاف کرو، (جانتے ہیں کہ) اللہ اپنے ولی اور جبرائیل، اور مومنوں کے درمیان راست باز ہے کی حمایت کرتے ہیں" (66: 4). "مومنوں کے درمیان راست باز" کے فقرے، کی وضاحت یہ پیغمبروں، فرشتوں، ابو بکر، عمر، عثمان اور علی اور سے مراد یہ ہے کہمومنوں کے باقی

نبی کی عزت باب میں ذکر کیا ہے "فتح الباری"

اللہ باب شک ہم نے آپ (محمد رسول اللہ) اللہ اپنے ماضی کو بخش، کہ ایک واضح افتتاحی، اور مستقبل کے گناہوں کے لئے کھول دیا ہے آیات، "کے ساتھ" افتتاحی "شروع، اور آپ کو ان کے حق مکمل کرتا، اور ایک پر آپ کو ہدایت دیتا ہے صراط مستقیم، اللہ ایک طاقتور مدد کے ساتھ آپ کی مدد کرتا ہے اور یہ کہ. یہ وہ کون تھاوہ ایمان پر اعتقاد شامل ہو سکتا ہے تا کہ مومنین کے دلوں میں سکون نازل فرمایا. اللہ کے لئے آسمانوں اور زمین کی فوج سے تعلق رکھتے ہیں. اللہ جاننے والا، حکمت والا ہے. (اس کی حکمت سے) انہوں نے کے لئے وہاں، نہریں بہہ رہی ہیں جن کے نیچے ایسے باغوں میں مومنوں، مردوں اور عورتوں دونوں، مانتے ہیںہمیشہ رہیں، اور ان کے گناہوں کے باعث انہیں بری کر دیے - اللہ کے ساتھ ایک بڑی کامیابی ہے کہ - اور انہوں نے منافقوں اور مشرکوں، مردوں اور عورتوں، اور اللہ کے برے خیالات کو لگتا ہے کہ وہ لوگ جنہوں نے دونوں کو سزا ہو سکتی ہے کہ. (خوش قسمتی سے) ایک بری باری ان کو پہنچے گا. اللہ کا غضب ان پر ہے، اور اس نے لعنت کی ہےان کے اور جہنم (دوزخ) ان کے لئے تیار، ایک بری مہمان! اللہ کے لئے آسمانوں اور زمین کی فوج سے تعلق رکھتے ہیں. اللہ تعالی، اور حکمت والا ہے. تم اللہ اور اس کے رسول اور اس پر ایمان رکھتے ہیں تا کہ ہم ایک گواہ اور بشارت اور تنبیہ کے ایک علمبردار کے طور پر آپ (نبی محمد) بھیجا ہےتم نے اس کی حمایت کرتے ہیں، اس (نبی محمد) احترام کرتے ہیں اور طلوع فجر میں اور شام میں، (اللہ) اسی کی تعریف کرنا. تم سے بیعت کرنے والوں پر اللہ کو بعیت. خدا کا ہاتھ ان کے ہاتھوں پر ہے. انہوں نے کہا کہ جو ان کے حلف اپنے نفس کے خلاف یہ ٹوٹ ٹوٹ جاتا ہے، مگر وہ اللہ کے ساتھ کر دیا اپنے عہد رکھتا ہے کہ،(: 1-10 48) اللہ نے اسے ایک طاقتور اجرت "دے گا.

ان آیات کی ایک بار پھر نہ صرف حق، تعریف، اور شرافت مطلع کرنا

بھی پیغمبر اسلام کے عہدے لیکن ہم صرف مفاہمت کی جزوی طور پر قابل ہیں جن میں سے سب نے اپنے نبی کی طرف اللہ کی نعمتوں بےنقاب.

افتتاحی آیت میں اللہ انہوں نے اپنے دشمنوں پر اسے فتح کر دے گا، اور اس کے لفظ اور قانون کو حکومت کیسے کریں گے کہ حضرت محمد کا اعلان. اللہ اس لئے وہ جوابدہ ٹھہرایا جائے گا، انہوں نے ایک دوسرے کے ساتھ گناہ سے تحفظ کی حیثیت کے ساتھ مغفرت کی حیثیت حاصل ہے کہ نبی بتاتا ہےماضی یا مستقبل کے اعمال کے لئے.

"اللہ اپنے ماضی اور مستقبل کے گناہوں کو بخش،" اللہ نے نبی کو معاف اور بخشش ہونے کے حیثیت دی ہے کہ اسلام کے ایک عالم کی طرف سے وضاحت کی گئی ہے.

(شیخ درویش نے مزید کہا: "اس نے اپنے شیطان اسلام قبول کیا ہے کیونکہ نبی، نہ تو ایک بڑا اور نہ ہی معمولی گناہ تھا، اگرچہ اس کے گناہ معاف کرنے کے ساتھ نبی سے خطاب کر یہ درجہ ظاہر ہو جاتا ہے.

اسے معاف کیا جا رہا ہے کے نبی کی حیثیت اور ایک دوسرے کے ساتھ مل کر میں تحفظ فراہم کرنے کی اس کی حیثیت کا مطالعہ کرنا ضروری ہے، اور یہ کہ اللہ بڑی یا معمولی گناہ کی ہر قسم سے اسے محفوظ کیا ہے کہ یاد کرنے کے لئے انتہائی اہمیت کا حامل ہے. سے ایک دوسری صورت میں کرنے کے لئے تھے، تو ایک مشغول بننے کے لئے اس بات کا یقین ہےاور رسول اللہ کی فطرت کے اس انتہائی اہم عنصر غلط سمجھتے. ")

ایک اور عالم "اللہ اپنے ماضی اور مستقبل کے گناہوں کو بخش،"، کہ واقع ہوئی تھی اور جو واقع ہوئی نہیں تھا اس کے لئے مغفرت کی حیثیت مطلب کہا. مکی، دوسری طرف کہا، "اللہ نے دیا ہے اس کی حیثیت بخشش کے لئے ایک سبب کی حمایت اور سوا کوئی خدا نہیں ہے، کیونکہ سب کچھ ہے کہ اس سے آتااسے. حق صلی اللہ علیہ وسلم حق اور فضل پر فضل. "

دوسری آیت، جاری ہے "اور آپ کو ان کے حق مکمل کرتا". اسے، اللہ مکہ اور طائف کے افتتاح کا حوالہ دے رہا ہے کہ کہا گیا ہے. ان وضاحت کرنے کے علاوہ میں، یہ اسے اس کی زندگی میں نبی کی حیثیت، اللہ کی مدد، اور اس سے معافی کی ترقی کا مطلب ہے کہ کہا گیا ہے. میںوہ ہدایت ہے کیونکہ اس آیت، اللہ، اس کی برکتیں کی تکمیل ان کے تکبر کے دشمنوں کی ذلت میں ہے کہ نبی، اور پیغمبرانہ حیثیت بڑھا دی جاتی ہے، جس کے ذریعے سب سے زیادہ اہم شہروں، مکہ اور طائف، میں سے دو کی افتتاحی بتاتا بالآخر طرف جاتا ہے جو سیدھے راستے پرآخرت میں جنت، اور خوشی. نبی ہمیشہ اللہ کی طرف سے مدد، لیکن وہ اس وقت کے دوران دی جانے والی مدد سے اب تک طاقتور کی طرف سے تھا.

اگلی آیت یقین میں ان میں اضافہ ہوا ہے کہ ان کے دلوں پر سکون کے نیچے بھیج کر ان کی طرف اس کی نعمت کے ذریعے مومنوں پر اللہ کے حق کے بتاتا ہے. ایک بڑی کامیابی کی ہے کہ - - مومن مردوں اور اللہ معاف ہے کہ عورتوں دونوں کو اللہ نے خبر کی بہترین فراہم کرتا ہے مزید پراور ان کے گناہوں کے باعث انہیں بری کر دیا، اور وہ ہمیشہ کے لئے زندہ رہے گا، جہاں جنت کے ساتھ ایوارڈ. اللہ تو وہ لعنت اور اس کی رحمت سے دور ہے اور ان کی آخری آمد سے ایک بری جگہ میں ہے کر رہے ہیں کہہ رہے ہیں، اس دنیا میں اور آخرت میں منافقوں اور مشرکوں کے عذاب کی بات کرتا ہےجہنم.

اللہ ہم نے ایک گواہ کے طور پر اور ایک کے طور پر (محمد رسول اللہ) آپ کو بھیجا ہے "، کا کہنا ہے کہ

خوشخبری اور انتباہ "کے علمبردار. اس آیت میں اللہ کے نبی کی بہترین خصوصیات اور خصوصیات کا زیادہ ذکر ہے. اس نے ہمیں کہ نبی بتاتا ہے

یہ ان کے لئے اللہ کی طرف سے اس کو سومپا پیغام پہنچایا، وہ جو، کیونکہ نبی اپنی قوم کے خلاف گواہ ہو گا.

یہ بھی اس نے اللہ کی توحید کی گواہی دیں گے کے طور پر یہ ان کی قوم کی جانب سے یہ ہے کہ کہا گیا ہے. یہ اللہ کے علاوہ میں اللہ، اور رسول پر ایمان کے ساتھ اچھے کے لئے قسمت میں ان لوگوں کے لئے آسنن ثواب اور مغفرت کی بشارت دیتا ہے اور انتظار کر رہا ہے کہ سزا کے خبردار انکے wayward دشمنوں.

"تم نے اس کی حمایت کرتا ہوں، اس کے احترام،" اتفاق رائے یہ محمد سے مراد ہے کہ اور اس نے اپنی قوم کی طرف سے اعلی سلسلے میں منعقد کیا جائے گا ہے. تو اللہ کہتے ہیں کہ، 'اور طلوع فجر میں اور شام میں، (اللہ) اس پر تعریف کرنا'.

عطاء کے بیٹے اس باب نبی پر اللہ کی رحمت کے تنوع پر مشتمل ہے اس نے کہا. مثال کے طور پر، "واضح افتتاحی" کے جواب دینے کی ایک نشانی ہے، "بخش" محبت کی ایک اشارہ ہے، اور یہ کسی بھی داغ سے آزادی کا ہے. "مکمل" ایک اور نعمت ہے اور اس کے انتخابات کا ایک اشارہ ہے، اور مکملنعمت کمال کی ڈگری کے حصول ہے. "ہدایت" اس کے ساتھ اللہ کی دوستی کا ایک اشارہ ہے، اور گواہی کو سمن ہے.

جعفر، محمد کے بیٹے نے اپنے رسول کو اللہ کی مکمل کی نعمت کا حصہ انہوں نے، انہوں نے ان کی زندگی کی طرف سے قسم کھائی تھی کہ، اسے اس کے محبوب نبی بنا لایا ایک کے ساتھ دیگر قوانین پر فوقیت، اور اعلی ترین عہدے پر اسے اٹھایا کہ ہے کہ اس کی وضاحت.

اس کی آنکھ انحراف نہیں کیا ہے تاکہ اس کے علاوہ، اللہ رات ایسینٹ کے دوران نبی محفوظ. اللہ تمام انسانیت کے لئے بھیجا ہے اور (پہلے اہل کتاب پر حرام کیا گیا تھا کہ) اس کی قوم کے ساتھ جنگ ​​کی لوٹ مباح.

اللہ بھی ان کی شفاعت کو قبول کر لیا جاتا ہے جس میں عہدے پر نبی بلند کیا اور اسے حضرت آدم کی اولاد کا مالک بنا دیا، صلی اللہ علیہ وسلم.

اللہ اپنے ہی نام اور اس کی خوشی کے ساتھ ان کی خوشی کے ساتھ ساتھ حضرت محمد کا نام رکھ دیا.

اللہ کے نبی اس کی وحدانیت کے ستون میں سے ایک بنا دیا.

باب تم سے بیعت جو لوگ قسم "، کا کہنا ہے کہ کرنے کے لئے جاری

... اللہ سے بیعت "یہ آر-RIDWAN طور پر جانا ان کی بیعت دیا جو ان لوگوں کے حوالے سے کی ہے - صحابہ بیعت کے ان کے حلف اللہ کے لئے تھا نبی بعیت جب اللہ کی رضا (شیخ درویش نے مزید کہا: 1400 وہاں تھے کے تحت ان کی بیعت کرنے والے صحابہHudaybiah اور رسول میں درخت ہے کہ وہ سب کو معاف کر دیا گیا تھا اور جہنم میں داخل کریں گے نہ ان کو بتایا.

عہد خدا کا ہاتھ اوپر ہے "، بیان کے بعد کیا جاتا ان

ہاتھوں. "لفظ" ہاتھ "metaphorical ہے اور اللہ، اس کا ثواب، حمایت کریں یا ان کے بانڈ کی طاقت کی علامت ہے، اور نبی کے ساتھی کے وعدے کے اپکرم کو مضبوط. یہ ان کی بیعت کی تھی جن سے نبی اٹھاتا ہی وقت میں دیئے.

باب میں، "لوٹ" آیت 17 الفاظ کی ایک مماثلت ہے، "یہ آپ نے ان کو ہلاک کرنے والے نہیں تھے، بلکہ اللہ نے انہیں قتل، نہ ہی ان کی طرف پھینک دیا جو. اللہ ان کی طرف پھینک دیا وہ تم تھے". اس آیت میں یہ خونی دونوں کیونکہ ایک لغوی سچ تھا جبکہ تاہم، گزشتہ آیت میں اس metaphorical ہےاور پرکشیپک حقیقت اللہ میں تھے.

خالق، اللہ، اعمال کا خالق اس وجہ سے وہ ایک تھا ہے

جو پھینک دیا، اس کے ساتھ ساتھ طاقت اور پھینک کرنے کے فیصلے کا سوات. کوئی شخص یہ فرشتہ کے قتل کی حقیقت تھی قتل کی طور پر ہر ایک کی آنکھوں اور ہر دشمن، دھول سے بھرا ہوا بن گیا ہے کہ اس طرح میں پھینک کرنے کی طاقت ہے.

یہ آیت مسلمانوں کو نہ تو ان کو مار ڈالا اور نہ ہی وہ ان کے چہروں پر پتھر یا ریت یا تو پھینک نے کیا اس کے معنی کے طور پر وضاحت کی گئی ہے. یہ ان کے دلوں میں رعب پھینک دیا جو اللہ تھا.

اس کا مطلب کارروائی کے فائدے اللہ کی کارروائی سے براہ راست آتا ہے، اور یہ کہ اللہ خونی اور پرکشیپک اور صحابہ دونوں نام والوں تھے ہے.

قرآن پاک میں نبی کا احترام

اللہ نے اپنے نبی کی ڈگری حاصل کی ہے جس میں عزت کے ایک حصے کے ابواب 17 اور 53 "رات سفر" میں پایا، اور "سٹار" کی جاتی ہے.

ان ابواب میں اللہ کے لئے ان کی قربت کے ساتھ مل کر رسول اللہ کی بلند، اور لاجواب عہدے کا واضح طور پر مشاہدہ کر رہے ہیں.

تحت بالا آیات میں، یہ اللہ کی حفاظت اس کے نبی کے ساتھ ہے بالکل واضح ہے. اللہ (5:67) "اللہ لوگوں سے آپ کی حفاظت کرتا ہے"، کا کہنا ہے کہ. کافروں (نبی محمد) آپ کے خلاف سازش رچی جب "اور، وہ قیدی آپ کو لینے کے لئے یا تو کوشش کی ہے یا آپ کو قتل کر دیا، یا خارج کر دیا ہے.وہ ایک دوسرے (ابوبکر کے ساتھ نکالا گیا تھا جب انہوں نے اس کی مدد کے طور پر آپ (مومنوں) کو اس کی مدد نہیں کرتے ہیں تو، اللہ اس کی مدد کرے گا "، (8:30) اور." لیکن اللہ (جواب میں) بھی بنائے جارہے ہیں - وہ نکشہ ) "(9:40).

کافروں کی سازش اور قتل کرنے کی ایک سازش وضع جب نبی ان کے درمیان کے ذریعے غیب منتقل کرنے کی نبی کو چالو کرنے کے، اس طرح ان کی نظر دور لے کر اسے نقصان پہنچانے سے اپنے دشمنوں کو روکا.

اس کے ساتھ منسلک علامت Suraka، رحمان ملک کے بیٹے کی کہانی میں بھی ظاہر ہے جس میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے نازل سکون ہے.

نہ صرف سکون کی نعمت نبی صلی اللہ علیہ وسلم اترتے ہیں، لیکن دوسرے معجزات ان کی منتقلی کے دوران پیش آیا تھا.

مکہ سے Koraysh اس کے پیچھے نکلے اور مکہ کے ارد گرد کے پہاڑوں کے غاروں کی تلاشی مدینہ ہجرت سے نبی کو روکنے کے لئے کی کوشش میں.

نبی اور ابوبکر کوہ ثور اللہ کی کھڑی ڑلانوں پر ایک غار میں آرام لیا کے طور پر ایک غیب فوج کے ساتھ اس کی مدد کی. دو غار میں تھے تو اللہ نے تم اس کی مدد نہیں کریں گے تو وہ نہ ماننے والوں کی طرف سے ایک دوسرے (ابوبکر) سے نکال دیا گیا تھا جب انہوں نے اس کی مدد کے طور پر، اللہ اس کی مدد کرے گا "، کا کہنا ہے کہ. انہوں نے کہا کہاپنے ساتھی سے، نہ غم کرو، اللہ ہمارے ساتھ ہے. ' پھر اللہ علیہ وسلم اترتے اپنے سکون (sechina) کی وجہ سے ہے اور آپ کو دیکھ نہیں کیا (فرشتوں کے) لشکر کے ساتھ اس کی حمایت کی، اور کافروں سب سے کم کا کلام بنا، اور االله کے کلام کی سب سے زیادہ ہے. اللہ (9:40) "غالب حکمت والا ہے.

Koraysh ان ارکان اور قدموں tramping قریب اضافہ ہوا پہاڑ پر چڑھنے کے لئے شروع کر دیا اور براہ راست غار کے اوپر چھجے پر سنا جا سکتا ہے کے طور. ابوبکر نے دریافت کیا جا رہا ہے کے خیال سے فکر مند اور رسول سے سرگوشی بن گیا "وہ ہم دیکھیں گے وہ ان کے پاؤں کے نیچے دیکھیں تو!"

اللہ اپنے سکون اور نبی اتارا، اپنے نرم، یقین انداز میں، ابو بکر، کہہ، سکون "اگر آپ ان کی تیسری کے طور پر ان کے ساتھ اللہ ہے جو دو لوگوں کے بارے میں کیا خیال ہے؟" ابوبکر سن کر ان الفاظ علیہ اترا اور اس کا خوف غائب ہو گئے.

تھوڑی دیر بعد، تلاش کی پارٹی میں سے ایک ہے کہ وہ کھڑا تھا جس پر وادی کے نیچے غار کو دیکھا اور اس میں ایک بہتر نظر لینے کے peered. ایک اور وادی سے زائد peered اور اس کا معائنہ کرنے کے لئے کوئی ضرورت نہیں تھی کہ اس بات پر اتفاق.

یہ کہانیاں اچھی طرح سے مدینہ ہجرت کرنے کے واقعات کے بیان کہ، نبی کی کوٹیشن میں دستاویزی رہے ہیں.

باب "کثرت کے دریا"، "بے شک، ہم نے تم کو دیا ہے پڑھتا

(نبی محمد) کثرت (امام کوثر: دریا، اس کی پول اور چشموں). پس آپ اپنے رب اور قربانی سے دعا. بیشک وہ (: 1-4 108) "سب سے منقطع ہے، تم سے نفرت کرتا جو.

اس مختصر باب میں، اللہ (ان کے منبر اس کی قبر کے ساتھ دیئے گئے، ان کی مسجد میں پوزیشن میں ہے جس پر) ایک ملحقہ پول رکھنے والے ایک دریا ہے جس میں انہوں نے کوثر دیا گیا ہے نبی بتاتا ہے.

یہ ایک دریا (کے اندر) جنت، پرچر برکتیں، شفاعت، اور اس کو دیا معجزات کی کثرت، اور ان کی نبوت ہے کہ کہا گیا ہے.

بیان پیغمبر کے دشمنوں اور اس سے نفرت وہ لوگ جو سے مراد "یقینا، کہ وہ سب سے منقطع ہے، تم سے نفرت کرتا جو".

"منقطع" چھوڑ دیا، پست، نیچ کے معنی دیتا ہے، اور جو کچھ اس میں اچھا کوئی ہے جو ایک.

اللہ باب میں رسول اللہ (15:87) بتاتا ہے: "ہم نے آپ کو سات duals اور غالب قرآن پڑھنا دیا ہے."

اس آیت کو دیا کئی وضاحت ہیں. "سات duals" پہلی طویل ابواب اور یہ کہ حوالہ دیتے ہوئے کے طور پر سمجھایا گیا ہے "غالب قرآن پڑھنا" پہلا باب، "- امام فاتحہ اوپنر 'ہے.

یہ بھی "سات duals" قرآن کی ماں "اوپنر" کا مطلب ہے اور "غالب قرآن پڑھنا" قرآن کے باقی ابواب سے مراد کیا جاتا ہے کہ کہا گیا ہے. یہ بھی "سات duals" اوامر اور نواہی، اچھی خبر اور انتباہ پر حوالہ دیتے ہیں کہ کہا گیا ہے.

"قرآن کی ماں" بھی اس کی کم از کم دو بار روزانہ نمازوں میں سے ہر ایک میں پڑھا جاتا ہے کیونکہ "سات duals" ہونا کہا گیا ہے.

یہ بھی اللہ محمد رسول اللہ کے لئے اس کو محفوظ کرنے اور دیگر عظیم پیغمبروں کو دے نہیں تھا، یا انہوں نے کہا کہ قرآن پاک کی وجہ سے اس کی کہانیوں کی تکرار کے "سات duals" کہا جاتا ہے کہ کہا گیا ہے کہ.

اور، یہ "سات duals" اللہ سکون کے ساتھ سات تفریق، عزت، رہنمائی، پیشن، رحمت، شفاعت، دوستی اور پوجا کے ساتھ اس کے نبی قدر کہ معنی دیتا ہے کہ کہا گیا ہے.

(16:44) اللہ نے اپنے نبی سے کہتا ہے "اور تم سے وہ عکاسی اسی ترتیب میں، ان کے لئے نازل کیا گیا ہے لوگوں کو واضح کر سکتے ہیں، تاکہ ہم آپ کے لئے یاد اتارا". اور، (34:28) "ہم نے ان کو خوشخبری لانے اور آگاہ کرنے کے علاوہ تمام لوگوں کے لیے آپ (حضرت محمد) نہیں بھیجا". اور، "کہہ دو'اے لوگو، میں تم سب کی طرف اللہ کا رسول ہوں "(7: 158).

یہ صرف پیغمبر اسلام کے بعض خصوصیات کی ہیں. اللہ (14: 4) "ہم نے ان کی اپنی قوم کی زبان میں سوا کوئی رسول بھیجا ہے" کہتے ہیں. یہ آیت رسول اللہ میں نے سب کے لئے بھیجا گیا تھا، نے کہا، "کیونکہ وہ، تمام قوموں کے لئے نبی محمد بھیجا جبکہ رسولوں کو انفرادی، مخصوص قوم کے مالک اختصاص. ریس، منصفانہ اور سیاہ "(شیخ درویش تبصرہ کیا:

اس کے بعد، پیغام کے دیگر زبانیں بولی جاتی ہیں جن میں سرحدوں، میں پھیل. یہ قومیں اس وقت عربی زبان سیکھی، اور اس میں تمام نسلوں، منصفانہ اور اندھیرے کے لئے بھیجا گیا تھا "، رسول اللہ کے کہاوت کی وصولی ہے، نبی اور بہت سے تبدیل کی صداقت کی جانچ پڑتال کی.)

اللہ "نبی ان کے اپنے خود کے مقابلے میں مومنوں پر زیادہ حق ہے؛ اس کی بیویاں ان کی مائیں ہیں"، ہمیں بتاتا ہے (33: 6).

الفاظ ایک نوکر اپنے مالک کے حکم کی اطاعت کرنا ضروری ہے کہ اسی طرح میں اس کے حکم کی اطاعت کرنے کی تمام مومنوں پر فرض ہے کہ اس کی وضاحت کی گئی ہے "مومنوں پر زیادہ حق ہے". پیغمبر کے حکم کے فرمانبردار ہونے کے ساتھ مشروط ہے جس شخص کی اپنی قوت فیصلہ کا استعمال کرتے ہوئے مقابلے میں کہیں بہتر ہےخامیوں.

"ان کی بیویاں ان کی مائیں ہیں" وہ ان کی اپنی ماؤں کا احترام اور ان کی بیویوں کو پیغمبر اسلام کی وفات کے بعد کسی کو شادی کرنے کی اجازت نہیں کر رہے تھے اس کی وجہ سے کے طور پر مومنوں نبی کی بیویاں احترام کرنا چاہئے کا مطلب ہے - یہ ابھی تک عزت کا ایک اور اشارہ ہے جس میں اللہ اسے دیکھتا، اور اس کی بیویاں کہآخرت میں اس کی بیویاں ہوں گی.

اللہ "اللہ پر کتاب اور حکمت نازل کی ہے ... آپ کو اللہ کے فضل سے کبھی بہت اچھا ہے کیا ہے" (: 113 4)، کا کہنا ہے کہ. "کبھی بہت اچھا ہے" ان کی نبوت سے مراد یا پہلے ہمیشگی میں اس کو دیا گیا تھا جس میں ہے کہ.

MUHAMMAD رسول اللہ کے کردار، جسم اور مجزوب کی اتکرجتا

حصہ 1

علاج

صحیح-سے Shefa

کی طرف سے

جج Abulfadl EYAD،

مر گیا (1123CE - اسلامی سال 544H)

اطلاع دی

کی طرف سے

گرینڈ محدث حبیب حافظ عبداللہ بین سیدک

کی طرف سے نظر ثانی شدہ

محدث عبداللہ Talidi

ایک موافقت

کی طرف سے

حدیث کے بندہ، شیخ احمد درویش (عربی)

Khadeijah A. اسٹیفنز (انگریزی)

عائشہ Nadriya (انڈونیشیا)

کاپی رائٹ 1984-2011 Allah.com Muhammad.com. تمام حقوق محفوظ ہیں. کاپی رائٹ / IP پالیسی - - سروس کی شرائط رہنما خطوط

کامل نبی کے کردار، جسم کے فضائل اس سے اللہ کی نعمت

دین و دنیا کے تمام فضائل کی

ہمارے عظیم نبی محمد سے محبت کرتے ہیں اور سب سے پہلے انہوں نے بنی نوع انسان کی خوبصورت اور کامل خصوصیات پایا جا سکتا ہے جس میں دو اقسام میں سے ایک ہیں کہ پتہ ہونا چاہیئے اس کی حقیقت کی بہت زیادہ ھجانے کی تفصیلات جاننے کے لئے چاہتے ہیں وہ.

پہلی قسم:

یہ، مثال کے، ہیں جو ان لوگوں کے پیمجات خصوصیات کا زمرہ ہے

اس دنیاوی زندگی کے لئے ضروری، اور ایک کی روزانہ کی عادات میں واقع ہونے کے اعمال کے ساتھ منسلک چیزیں.

دوسری قسم:

یہ خصوصیات ایک مذہب کے حصے کے طور حاصل کیا جاتا ہے جس میں زمرہ ہے، اور یہ اللہ کے لئے ایک کے قریب اپنی طرف متوجہ جس جائز خصوصیات ہیں.

ان خصوصیات خود میں دو قسموں میں تقسیم ہوتے ہیں، اور یا تو ہیں

پیمجات یا حاصل کر رہے ہیں کہ خصوصیات، یا دونوں خصوصیات کا ایک مجموعہ.

پیمجات خصوصیات کے حوالے سے، اس طرح کے خصوصیات کی پسند کے تابع نہیں ہیں. لیے

مثال ایک کامل جسم، خوبصورتی، دانشورانہ طاقت، اخلاقیات کی کامل کوڈ، تفہیم کی درستگی، تمام برے خصوصیات سے ہٹانے، بلاغت، حواس کی تیکشنتا، جسمانی طاقت، عظیم نسب، اپنے رشتہ داروں کے اثر و رسوخ اور ایک قوم کی عزت.

کسی کے لئے ضروری چیزوں کو مندرجہ بالا کے درمیان اور کرنے کے لئے ایک کنکشن نہیں ہے

مثال، خوراک، نیند، لباس، گھر، شادی، جائیداد یا اثر و رسوخ کے لئے روز مرہ کی زندگی،. کسی کی نیت اللہ کے خوف اور اللہ کے راستہ کی پیروی کرنے کے لئے ایک کی لاش کو تعلیم سے متعلق ہے تو اس طرح کے معاملات کے تمام وضاحت اور اسلامی قانون کی طرف سے حکومت کر رہے ہیں، اگرچہ، آخرت سے منسلک کیا جا سکتا ہےہونے ضروریات کے طور پر.

آخرت کے لئے حاصل کی ہے اور متعلق کر رہے ہیں کہ خصوصیات کے فضائل کے ساتھ ساتھ آداب اسلامی قانون کی طرف سے مشروع، مذہبی رسومات، علم، رواداری، صبر، آبار، انصاف، پرہیزگاری، عاجزی، معافی، عفت، سخاوت، جرات، نمرتا شامل، بہادری، خاموشی، چنتن،جو تمام کی تمام خصوصیات جیسے صحبت اور اس طرح ایک "اچھے کردار" ہونے کے طور پر خصوصیات کیا جا سکتا ہے.

کچھ لوگوں کے لئے ان خصوصیات شامل ہیں، یا ایک قدرتی مزاج وہ جبکہ

دوسروں کے اور اس وجہ سے اس طرح کے لوگوں میں نہیں مل رہے ان خصوصیات کو حاصل کرنے کے لئے کام کرنا پڑے. تاہم، ایک کی نوعیت کی بنیاد کی تشکیل کرنے کے لئے وجود ضروری ہے کہ کچھ خصوصیات ہیں، اور (انشاء اللہ) اللہ نے چاہا، ان کے کچھ ہی دیر واضح کیا جائے گا.

بہت سے اہل علم کے اجماع ایسی خصوصیات نیت اللہ اور آخرت کے لئے نہیں ہے اس وقت بھی جب ایک "اچھے اور نیک کردار" کے ہونے کے طور پر تصور کیا جاتا ہے کہ ہے.

نبی کی کمال اور خوبصورتی کی خصوصیات

ایک شخص سے ایک یا، شخص، وہ / وہ دور گزر گیا ہے یا زندہ ہے چاہے وہ کوئی بات نہیں، ایک نوٹ کی ہستی اور اس کے نتیجے میں ایک رول ماڈل کے طور پر استعمال کیا جائے گا سمجھا جاتا ہے کہ ان عظیم خصوصیات میں سے دو سے نوازا گیا ہے پر جانا جاتا ہے جب، ان پر endearing خصوصیات کی وجہ سے اور اس کے بدلے میں اس کا احترام کیا جائے کرنے کے لئے اس کا سبب بنتا ہےاور نوازا.

ایک شخص کے کمال کی ایک اسنکھی کثرت سے نوازا جاتا ہے اور جب

شرافت، یہ بھی کسی کی زبان سے ان کی مالیت کی حد تک اظہار کرنے کی کوشش کرنے کے لئے یہ ناممکن ہے. اور ایک ایسی خصوصیات اللہ، تعالی سے تحفے کے طور پر ممکن ہے صرف پتہ ہونا چاہیئے.

یہ بالکل حضرت محمد پر عطا تحفہ ہے اور فہرست کے لئے، شامل ہیں لیکن چند، ان کی نبوت، کا پیغام ہے، اللہ، ان کی محبت کا receivership ساتھ قریبی دوستی کی سواری کے لئے منتخب کیا جا رہا، رات کے سفر ہے جس میں نبی بابرکت تھا ایک خواب کے ساتھ، وحی، شفاعت،ثالثی، تمام فضائل، اعلی عہدے کی تکمیل، praise- لائق اسٹیشن، پنکھوں پہاڑ سے Burak، الحاق، ان پر اس کی گواہی کے ساتھ مل کر، نماز میں دیگر تمام عظیم انبیاء میں رہنما ہونے کی وجہ، انسانیت کے تمام نسلوں کے لئے بھیجا جا رہا تمام اولاد سے زیادہ اور ان کی قوم، اور مہارتحضرت آدم، الحمد کے بینر، اچھی خبر اور انتباہ، اعتماد، رہنمائی کے علمبردار کے لانے والے کے علمبردار ہونے کے،، تمام جہانوں کے لئے رحمت بنا، کے لئے اس کی اجازت دیتا ہے کہ اللہ کی رضا کے رسیور بھیجے جا سب مخلوقات خاموش رہے ہیں جب، اس کے کا پول (کے دریا) پوچھناکوثر، توجہ کی جا رہی، ماضی اور مستقبل کے اعمال دونوں سے تحفظ، اس کے سینے کے بڑھتے، ان کے بوجھ کے خاتمے، ان کی عظیم کی پدوننتی، احاطہ کرتا ہے کہ معافی کی حیثیت میں ہونے کے، اس کی تعریف کے کمال ایک ساتھ مدد کی جا رہی غالب 'فتح، سکون کے نیچے کے بھیجنے،فرشتوں کی حمایت کی، اس کے سات duals ساتھ قرآن (Mathani)، حکمت (حدیث)، ان کی قوم کی طہارت، اللہ، اللہ کی تعریف اور پوجا، اور اس پر اس کے فرشتوں کے لئے ان مدعو کے ان کی سواری، ان کے فیصلے اللہ کو دیکھنے کے لئے فعال کیا پر قائم، طوق سے ان کی برطرفی،اور ان کی قوم میں سے بوجھ، اس کے نام کی طرف سے اللہ کی حلف برداری، ان کی دعا کا جواب، اس کے پاس صرف اچیتن نہیں کی تقریر لیکن جانوروں، اس کے لئے مرنے والوں کے ریزنگ، بہرے سماعت، بہہ کہ پانی کے معجزات اپنی انگلی کی تجاویز، اس کے لئے تھوڑی مقدار کے اضافے سےکافی مقدار کے، چاند، اشیاء کی تبدیلی کی تقسیم، اس کے دشمنوں کے دلوں میں رعب ڈالنے کی مدد سے دی گئی، اپنے علم غیب، بادلوں کے سایہ، کنکر کی پاک، ان کی شفا یابی، اور ان اسلام کے دشمنوں سے تحفظ.

پچھلے لیکن ہمارے نبی اور ان کی ٹھیک خصوصیات کے بارے میں علم کی زینت جس اسنکھی نعمتوں کے ایک منٹ ذائقہ صرف یہ دیا جاتا ہے کہ کسی ایسے شخص کی طرف سے موجود ہے، اور یہ اس کے سوا کوئی خدا نہیں ہے کیونکہ سوات ہے جو صرف اللہ ہے جا سکتا ہے کر رہے ہیں.

اس کے علاوہ آخرت میں اس کے لئے دکان میں جھوٹ بولتے ہیں کہ معزز صفوں، طہارت، خوشی، اتکرجتا اور اللہ کے فضل سے بڑھاتا کے درجے ہیں - ان کا شمار کرنا بھی بے شمار ہیں اور کسی کے کی گرفت سے باہر دور ہیں عقل اور تخیل کا mystify.

پیغمبر کے جسم کے تفصیل

یہ حضور (ص) سے سب سے زیادہ قابل اور تمام بنی نوع انسان کا سب سے بڑا کی طرف سے ہے اس حقیقت کی ایک نظر تبدیل کرنا ناممکن ہے، اور یہ کہ وہ سب سے زیادہ شاندار فضائل اور خصوصیات کے ساتھ آراستہ کیا، سب سے زیادہ کامل ہے.

اس سیکشن میں ہم نبی کی جسمانی صفات کے کمال کی تفصیلات اور، دعا وسلم سوار "اللہ نے میرے دل اور تمہاری روشن، اور اس عظیم نبی کے لئے ہماری محبت میں اضافہ فرمائے." جج EYAD تو نبی کی خصوصیات کی بجائے حاصل نہیں کیا گیا ہے کہ اس حقیقت سے قاری کو یاد دلاتا ہے، وہخالق کی طرف سے اس کے پاس تحفے میں دیا تھا.

ان کی ظاہری شکل اور تقسیم

پیغمبر کے جسم اور کردار کی خوبصورتی جسے درمیان ہیں ان کے صحابہ میں سے کئی کی طرف سے رپورٹ کیا گیا ہے کہ علی، انس رحمان ملک کے بیٹے، ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ، امام باڑہ 'Azibs بیٹے، ابی ہالہ، ابو Juhayfa، جابر Samura کے بیٹے کا بیٹا، ام کر Ma'bad، عباس 'بیٹے، Mu'arrid Mu'ayqib کے بیٹے، ابو طفیل، امام'Ida خالد کابیٹا، Khyraym Fatik کے بیٹے، اور حزام کے بیٹے. اپنے handsomeness کے عورتوں کی چھریوں انہوں نے کھایا طور پرچی اور ان کے ہاتھ زخمی کرنے کے وجہ سے ہے کہ کہ یوسف کے پار.

نبی محمد کے رنگ دیپتمان تھا. اپنے محرم طویل تھے. اس کی ناک مخصوص تھا اور اس کے دانت یکساں طور پر spaced. اس کے چہرے پر ایک وسیع پیشانی کے ساتھ گولاکار تھا. اس کی داڑھی موٹی تھی اور اس کے سینے تک پہنچ گئی. اس کے سینے کے لئے اور پیٹ کے طور پر وہ سائز میں برابر تھے اور اس کے کندھوں پر وسیع تھےاس کے سینے میں تھا. اس کے بازو تھے کے طور پر اس کی ہڈیوں بڑے تھے. اس کے پاؤں کے تلووں تھے کے طور پر اس کے ہاتھوں کی ہتھیلیوں موٹی تھے. اس کی انگلیاں لمبی اور اس کی جلد سر منصفانہ تھے. اس کے سینے اور ناف کے درمیان بالوں کو ٹھیک تھا. ایک لمبا شخص اپنی پارٹی کی طرف سے واک آؤٹ کیا جب انہوں نے کہا کہ، تاہم، درمیانے قد کی تھی نبی شائع ہواطویل بننا. وہ hailstones مہیا طور پر سفید کے طور پر بیان کیا گیا ہے، اس کے بالوں کے لئے کے طور پر یہ گھنگریالے اورنہ ہی بالکل سیدھے تھے اور انہوں نے ہنستے تھے جب اس کے دانت بجلی کے ایک فلیش کی طرح نظر آئے تھے، یا. یہ فرم تھی اور کسی بھی اعضاء میں درڑھتا کی کمی نہیں تھی اس کے جسم کے طور پر اس کی گردن،، وسیع اور نہ چربی نہ ہی متوازن تھا.

صحابی امام باڑہ اس کے سرخ روب پر رسول اللہ کے بالوں کو آرام کرنے کی ایک تالا دیکھا تو انہوں نے تبصرہ کیا، "میں نے ایک سرخ لباس پر ان کے آرام کے مقابلے میں بالوں کی ایک زیادہ خوبصورت تالا کے ساتھ کسی کو بھی کبھی نہیں دیکھا ہے."

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے، میں سے زیادہ خوبصورت کسی کو کبھی نہیں دیکھا ہے "، نے کہا

سورج اس کے چہرے پر چمک رہا تھا جیسے اللہ کے رسول یہ تھا. "

کسی کو، جابر، Samura کے بیٹے سے پوچھا "ایک تلوار کی طرح اس کا چہرہ (معنی سفید اور shinning) تھا؟" انہوں نے کہا کہ "نہیں، یہ سورج اور چاند کی طرح تھا."، جواب دیا

تو ہم نے ان سب کی فہرست کے لئے وقت نہیں لگے گا کہ نبی کو بیان بہت سے معروف اقتباسات موجود ہیں. ہم صرف اس کی وضاحت کے پہلوؤں میں سے کچھ دینے کے لئے خود کو محدود اور ہمارا مقصد کافی کے لئے کافی دی ہے.

انشاء اللہ، آپ کو ہم اس سب کو یکجا کیا جس کی وجہ سے پیغمبر اسلام سے منسوب ساتھ ان قسموں کا اختتام ہے کہ مل جائے گا.

نبی کی صفائی

نبی محمد کے جسم کی مکمل صفائی کو ان کے خوشبودار مہک اور پسینہ، ہر مالنی اور جسمانی نقائص سے اپنی آزادی اللہ کی طرف سے اس کے پاس تحفے میں ایک خاص معیار کے تھے. کوئی نہیں کبھی مراعات یافتہ رہا ہے اور ان کی طرف سے مطلق بنایا گیا تھا جس کے ساتھ وہ خصوصیات تھیںاسلامی قانون اور قدرتی براہ راست لوگوں کے رویے کے دس طریقوں میں دیئے صفائی.

انس "میں اللہ کے رسول کی مہک سے زیادہ خوشبودار عنبر، مشک یا کچھ بدبو آتی ہے کبھی نہیں"، تبصرہ

اللہ کے رسول جابر کا گال چھوا جب ایک موقع نہیں تھا، Samura کے بیٹے اور جابر وہ خوشبو کی ایک sachet سے اسے واپس لے لیا تھا کے طور پر اگر یہ تھا، میں نے ایک ٹھنڈی احساس کو محسوس کیا اور اس کے ہاتھ خوشبودار تھا "، نے کہا.

نبی انس کے گھر کا دورہ کیا اور اپنے روایتی بیانہ سو لیا اور perspired. انس کی والدہ پسینہ دیکھا جب وہ پسینے کے قطروں کو جمع کیا، جس میں ایک طویل گردن کی بوتل دلوایا. اس نے کہا تب بعد میں، اللہ کے رسول ہم لے "،، اس کے بارے میں پوچھا آپپسینہ اور خوشبو کے طور پر اس کا استعمال اور اس کی خوشبو میں سے سب سے اچھا ہے. "

نبی کا انتقال جب، حضرت علی، اللہ ان کے ساتھ ہو سکتا ہے، اس کے جسم کو دھویا اور میں نے نبی دھویا، اور ایک ایک فوت شدہ شخص سے مل جاتا ہے عام مادہ کے لئے دیکھا کہا، "لیکن میں تم نے کہا، 'تب، کچھ نہیں ملا موت میں آپ کی زندگی کے دوران خالص اور پاک تھے. '"

نبی کا انتقال جب، ابوبکر نے اسے چوما اور اس کی مہک کی مٹھاس کا ذکر کیا.

ایک موقع پر، پیغمبر اسلام کے خون عبداللہ کرنےلگتے، cupped گیا تھا،

زبیر کے بیٹے نے اسے نگل لیا. نبی نے کیا کیا تھا کے بارے میں اعتراض لیکن، کہا نہیں تھا "آپ کی طرف سے لوگوں کے لئے لوگوں اور افسوس کی طرف سے تم پر افسوس." (اس کی طرف سے جانچ کی جائے گی معنی عبداللہ زبیر کے بیٹے عوام اور لوگوں کی طرف سے ٹیسٹ کیا جائے گا).

عباس بیٹا نبی سویا کے طور پر وہ اس کے دل کی گہرائیوں سے سانس لے ہوئے سنا تھا. وہ نماز ادا اٹھی لیکن وضو نہیں کیا. Ikrima "وہ اللہ کی طرف سے محفوظ کیا گیا تھا کیونکہ یہی تھا."، نے کہا (شیخ درویش نے مزید کہا: اس کی آنکھیں بند تھیں وہ سو لیکن اس کے دل اور اندرونی وجود نیند کی حیثیت میں نہیں تھے جب،اس وجہ سے وہ اس کی ضرورت تھی صرف اس وقت جب وضو بنا دے گا. نبی "میری آنکھیں سو لیکن میرا دل نہیں کرتا.")، نے کہا

پیغمبر کی عقل، بلاغت اور Astuteness

نبی سب سے بہترین عقل کے ساتھ اللہ کی طرف سے تحفے میں دیا گیا تھا. وہ ہوشیار تھا اور اس کے ہوش شدید تھے. اپنی تقریر کے لئے جیسا کہ وہ کی طرف سے اب تک سب سے زیادہ فصیح تھا. اللہ بھی مکرم تحریک اور بہترین اساتذہ کے ساتھ نبی تحفے میں دیا. ان خصوصیات unsurpassable تھے کہ اس میں کوئی شک نہیں ہے.

وہ صرف عام لوگوں کے معاملات تھے کہ آیا کوئی بات یا تنظیمی ڈھانچے کے ان لوگوں کو - ایک اس نے اپنی قوم کے داخلی معاملات بلکہ وزارت امور نہ صرف زیر انتظام جس میں طریقہ وسلم کی عکاسی کرتا ہے جب نبی صلی اللہ عقل اور افہام و تفہیم کی گہرائی کی برتری واضح ہو کےمعاشرے. نبی کی صلاحیت واقعی حیرت انگیز تھا، اور پچھلے ہدایات، تجربہ، یا پڑھنے صحیفوں کے بغیر صرف اس کے اور جس میں جس طرح سے بہہ کہ گہرا علم، کے ساتھ مل کر مثالی اس کی زندگی، اس کو باہر لے جانے کے لئے اور اللہ کے قوانین کو پورا کرنے کی ہدایت کی.

یہ نبی، نے کہا کہ، امام مالک کی موطا 'میں درج ہے "میں آپ کو میرے پیچھے ہوتے ہیں تو آپ کو دیکھ کرنے کے قابل ہوں." بخاری و مسلم مجموعے میں انس کی روایات اسی طرح کہنا.

لیڈی عائشہ، اللہ نے اس سے بیان کیا ہے، اسی طرح کچھ جس سے وہ، نے مزید کہا سے کہا، "یہ اللہ کی ایک اضافی ثبوت کے طور پر اسے دیا جس میں اضافی کچھ ہے."

یہ بھی نبی صلی اللہ علیہ نے کہا کہ کیا جاتا ہے "میں نے میرے سامنے ہے جو میں دیکھ رہا ہوں اسی طرح میں میرے پیچھے ہے جو کوئی بھی دیکھ سکتے ہیں."

ان کی نظر کی صلاحیت کا بتانا ہے کہ مستند پیغمبرانہ اقوال کے حوالہ جات میں ایک ان کو دیکھ کر فرشتوں اور شیطانوں میں سے کئی رپورٹیں مل جاتا.

نبی یروشلم سے دور تھا اگرچہ، وہ شہر دیکھا اور Koraysh لئے اس کا بیان.

"جہالت کے وقت" کے دوران، ان کی ناقابل یقین طاقت کے لئے جانا جاتا تھا جو ابو Rukana اللہ کے رسول اور ابو Rukana ہار گیا تھا ہر وقت کے ساتھ تین بار کشتی، اور پیغمبر اسلام کی دعوت دی.

اس کی چال کا تعلق ہے، ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ نے کسی کو اللہ کے رسول کے مقابلے میں زیادہ تیزی سے چلنے کے کبھی نہیں دیکھا "، نے کہا. جو زمین اس کے لئے اپ نافذ ہے تو، ہم ختم ہو جائے گی لیکن اسے بالکل وسلم تکاوٹ کے کوئی نشان نہیں تھے کے طور پر یہ تھا. " یہ بھی وہ واک آؤٹ کیا جب وہ ایک ڈھال نیچے آ رہے تھے کے طور پر اگر، یہ تھا کہ کیا جاتا ہے.

پیغمبر اسلام کی خصوصیات میں سے ایک وسیع مسکراہٹ کے کہ تھا جس میں ان کی ہنسی تھی. وہ کسی کا سامنا کر دیا تو انہوں نے براہ راست ان پر نظر آئے گا. انہوں نے واک آؤٹ کیا جب، وہ ایک ڈھال نیچے چل رہے تھے کے طور پر اگر واک.

نبی کی تقریر کا کمال

ایک دوسرے کے ساتھ ان کی بلاغت اور تقریر کی روانی کے ساتھ عربی زبان کی نبی کی مہارت کے بہت سے اطلاعات ہیں. جب اس نے بات وہ بہت، جامع بحث میں ہنر تھا اور واضح طور پر چیزوں کا اظہار کیا. ان کی تقریر کے تمام affectation یہ سے آزاد، اچھی طرح سے منظم تھا اور وہ آواز معانی استعمال کیا.

انہوں نے کہا کہ عرب کے تمام مختلف لہجوں میں ماہر ہیں اور بات چیت کرنے کے قابل تھا

ہر کمیونٹی ان کے اپنے کلاسیکی فقرات کے ذریعے سے. وہ بحث یا اس کے ساتھ بحث کی تو انہوں نے ان کے باقاعدہ محاروں کا استعمال کرتے ہوئے جواب دیا، اور ان کے صحابہ نے کیا کہا سمجھ نہیں پا رہے تھے اور اس بات کی وضاحت کے لئے اس سے درخواست کی ہے جب کئی مواقع موجود تھے. کا مطالعہ کیا ہے جو اس نے کسی کی طرف سے قابل تصدیق ہےنبوی کوٹیشن اور ان کی سوانح عمری کی سائنس.

انہوں نے مکہ کے Koraysh اور مدینہ کے انصار، یا حجاز یا نجد کے لوگوں سے بات چیت کی ہے جس میں جس طرح سے وہ ذی Mishar امام Hamdhani، Tahfah امام بڑے، KATAN، حارثہ امام Ulaymi کے بیٹے سے بات کی جس میں جس طرح سے مختلف تھا ، امام اشعث، Kays 'بیٹے، واویلا، حجر الکندی کے بیٹے اور دیگر سرداروںHadramat اور یمن کے بادشاہوں کی.

رسول اللہ کے الفاظ کے ماہر کی پسند

نبی کی تقریر کی بلاغت کو unequaled اور مندرجہ ذیل نمونے لینے میں مظاہرہ ہے:

"مسلمانوں کا خون ایک ہی ہے. ان میں سے کم از کم ان کی نمائندگی کرنے کے قابل ہے. وہ دوسروں کے خلاف ایک دوسرے کے ساتھ متحد ہیں.

"مسلمانوں کا خون ایک ہی ہے. ان میں سے کم از کم ان کی حفاظت کے پیش کرنے کے قابل ہے. وہ دوسرے لوگوں کے خلاف مل کر متحد ہیں.

"ایک شخص وہ (جنت میں) سے محبت کرتا ہے میں سے ایک کے ساتھ ہے."

"لوگ بارودی سرنگوں کی طرح ہیں. وہ (اسلامی قانون) سمجھ تو 'جہالت کے وقت' میں تم میں سے سب سے اچھا، اسلام میں تم میں سے سب سے اچھا ہے."

"اپنی قدر کو جانتا ہے جو ایک آدمی کو تباہ نہیں کیا جاتا."

"ایک مسلمان ہونے تم محفوظ ہو جائے گا، اور اللہ نے دو مرتبہ سے زیادہ آپ کو آپ کی اجرت دے گا."

"تم میں سے وہ لوگ جو میں سب سے زیادہ محبت کرتے ہیں اور قیامت کے دن میرے قریب بیٹھ جائے گا جو ان لوگوں کے کردار، شائستہ میں تم میں سے سب سے بہتر ہیں، اور باہمی اچھے صحابہ ہیں وہ لوگ جو."

"دو درپیش شخص اللہ کے ساتھ کوئی درجہ حاصل ہے."

دولت کھو ضرورت سے زیادہ پوچھ گچھ، کے طور پر ہے "باتیں،، حرام ہے

چاہنے ضرورت سے زیادہ انکار اور ضرورت سے زیادہ، ماؤں کی نافرمانی اور زندہ شیر خوار بچوں کی لڑکیوں کے دفن. "

"کیا تم نے، کہاں ہیں کوئی بات اللہ سے ڈرو. یہ (برا) کو مٹا دیا کیونکہ اچھا ہے کہ ایک کے ساتھ ایک برا فعل پر عمل کریں. اور ایک اچھے کردار کے مطابق لوگوں کا علاج."

وہ تم سے نفرت کرتا ہے جو ایک بن جاتا ہے کہ ایک دن ایسا نہ ہو، تمہارا سب سے اچھا دوست کے لیے ضرورت سے زیادہ محبت نہیں ہے. "

"قیامت کے دن، ناانصافی تاریکی کے طور پر ظاہر کرے گا."

نبی کی دعاؤں کے علاوہ، "اے اللہ، میں نے اپنے دل کی رہنمائی کی جائے گی جس کے ذریعے اپنی رحمت آپ سے طلب کیا جاتا ہے، اور جس کے ساتھ تم نے میرے معاملات کو جمع، اپنے معاملات میں راست بازی اور غائب ہیں جو ان لوگوں کو درست، اور عہدے ان لوگوں کو جو میں بلند ، مجھے ہدایت یافتہ ہوں جس کی طرف سے میرے اعمال، موجود کو پاک کر رہے ہیں جس کے ذریعےمیرے انترنگتا بحال کیا جائے گا، اور جس کے ذریعے میں ہر شر سے محفوظ ہو جائے گا. اے اللہ، میں نے اپنی قسمت میں جیتنے کے لئے تم سے پوچھنا، شہداء کی رہائش گاہ، دشمن پر مسرور اور فتح کی زندگی. "

ان کے علاوہ ٹرانسمیشن، ان کے الفاظ، مکالمات، تقاریر، دعا، تبصرے اور معاہدوں کے مختلف زنجیروں سے پہنچا کہ بہت زیادہ (12000 زائد مستند بیانات) ہے. وہ ایک لاجواب عہدے حاصل ہے کہ ان حقائق کے بارے میں کوئی اختلاف نہیں ہے. کوئی ایک کے ساتھ انصاف کر سکتے ہیںان.

وہ "میدان جنگ میں شدید ہے."، نے کہا

"ایک مومن دو بار ایک ہی سوراخ سے کاٹ لیا نہیں ہے."

"خوش قسمت شخص کسی دوسرے کے مشورے پر عمل ہے جو ایک ہے."

وہاں اس طرح کے بہت سے اقوال ہیں اور امتحان صلی اللہ علیہ وسلم سے ایک ان کے مواد میں چمتکار نہ ہی ابھی تک اس میں موجود حکمت پر عکاسی کرنے کے لئے ناکام نہیں ہو سکتے.

یہ ایک اور موقع پر، نبی، اپنے صحابہ کو بتایا کہ کیا جاتا ہے "میں Koraysh سے ہوں اور سعد کی اولاد میں اٹھایا کیونکہ میں، عربوں کے سب سے زیادہ فصیح ہوں." سعد کے صحرا قبیلہ ان کی طاقت اور عربی زبان کی پاکیزگی کے لئے مشہور تھا اور یہ بلاغت پر مل گیا تھاالفاظ کی اس کی خوبصورتی کے ساتھ، مکہ میں بولی. ان تمام عناصر کوئی انسانی کی نقل کر سکتے ہیں جس کی وحی کے ساتھ کہ الہی حمایت کے ساتھ مل کر کیا گیا.

پیغمبر کے خاندان کی برگزیدگی، اور پرورش

یہ نبی محمد کے خاندان اور ان کی رہائش گاہ کے اعزاز کے ساتھ ساتھ انہوں نے اٹھایا گیا تھا جس میں جگہ نہ تو ثبوت ہے اور نہ ہی وضاحت کی ضرورت ہوتی ہے کہ واضح ہے.

نبی ہاشم کے بچوں اور Koraysh کے عظیم کپڑے کی سب سے بہترین کی طرف سے تھا. انہوں نے اپنے والد کی طرف بلکہ اپنی ماں کے پر نہ صرف عربوں کی سب سے عظیم اور طاقتور سے اترا رہا تھا. انہوں نے مکہ کے لوگوں نے، اللہ اور اس کے نمازیوں کی نظر میں زمین کی سب سے عظیم سے تھا.

حضرت ابراہیم اور لیڈی Haggar حضرت محمد کی عظیم باپ دادا تھے. ان شرافت نبی ابو ہریرہ رضی اللہ کی نعمت کا ذکر کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ نقل کرتے هیں "میں سے ہوں نسل میں شائع ہوا جب تک میں آدم کی اولاد میں سے ہر ایک مسلسل نسل کے سب سے بہترین کی طرف سے بھیجا گیا تھا."

کی موت پر مصر میں عین شمس کے بادشاہ کی کنواری بیٹی، حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم نے ابراہیم اور لیڈی Haggar کی یونین سے اترا ہے، حضرت ابراہیم علیہ السلام کے دو بیویاں تھیں لیڈی Haggar محترمہ سارہ اور Haggar تھا:... (شیخ درویش نے مزید کہا اس کے والد کو اس نے فرعون کے کے دربار میں رہنے کے لئے چلا گیابیوی اور اس کی براہ راست اور نازک کردار کے لئے جانا جاتا تھا.

لیڈی سارہ کنواری Haggar ایک ساتھی کے طور پر رہنے کے لئے آئے تھے کہ اس کے بعد لیڈی سارہ عظیم کردار کا ایک عورت تھا احساس ہوا اور Haggar سارا کے لئے ایک بہترین ساتھی ہو گا سوچا کہ اور تو یہ تھا جو ایک مصری فرعون کے برے ارادوں سے اللہ کی طرف سے محفوظ کیا گیا تھا، ابراہیم کے گھر میں سارہ سے.Haggar ایک میٹھی مزاج خاتون تھی،) وہ بہت لیڈی سارہ سے محبت کرتا تھا اور ایک بہت ہی خصوصی دوستی ان کے ساتھ بندوا.

حضرت عباس نبی االله مخلوق کو پیدا، اور ان کی نسلوں کی سب سے بہتر سے وہ. ان میں سے سب سے بہتر میں مجھے رکھ دیا پھر اس نے قبائل کے منتخب اور بہترین قبیلہ کے سامنے مجھ رکھ دیا کہا، "ہمیں بتاتی ہے کہ. اس کے بعد، انہوں نے کہا کہ خاندانوں کو منتخب کیا اور اپنے گھروں سے سب سے بہتر میں مجھے رکھ دیا. میں سب سے بہتر ہوںان میں سے اس شخص کو، اور سب سے بہتر گھر میں. "

Waila Aska کی کا بیٹا نبی اللہ نے ابراہیم کی اولاد سے اسماعیل علیہ السلام کا انتخاب کیا "، یہ کہتے ہوئے اپنے نسب کی بات وقت کے بتاتا ہے، اور اسمعیل کی اولاد سے وہ Kinanah کے فرزندوں کا انتخاب کیا، تو انہوں نے کہا کہ Kinanah کے بچوں سے Koraysh انتخاب کیا اور چنا Koraysh سے ہاشم کی اولاد،تو انہوں نے ہاشم کی اولاد سے کے وزٹرز کا. "

نبی کی روز مرہ کی زندگی

ایک کی روزانہ کی ضروریات زندگی کی تین اقسام کی وجود کے طور پر درجہ بندی کیا جا سکتا ہے:

1. ہے کہ چھوٹے مقدار میں بہترین ہے جو

2. کہ بڑی مقدار میں بہترین ہے جو

3. کہ جس صورت حال کے مطابق مختلف ہوتا ہے

اسلامی قانون اور اپنی مرضی کے دونوں حالات شاید، تعریف اور کمال کا ایک بڑا ڈگری کے قابل سمجھا جاتا ہے ہے کوئی بات نہیں، ایک چھوٹی سی کے ساتھ مطمئن ہونے میں. نہ صرف عربوں بلکہ sages کی ہمیشہ وہ بہت زیادہ ہونے کے مخالف ہیں، جبکہ، صرف ایک چھوٹی سی کے ساتھ کیا بنا رہی تعریف کی ہے.بہت زیادہ کھانے پینے میں ملوث لالچ، حرص، دولت کے لئے ضرورت سے زیادہ کی خواہش کی نشاندہی اور بھوک کی طرف سے کنٹرول کیا جا رہا ہے. نقصان پہنچانے کی اس زندگی میں بلکہ آخرت میں نہ صرف اضافی لیڈز. زیادتیوں بیماری، ستولتا اور سست عقل کاشت. تاہم، جب ایک مطمئن ہےایک چھوٹی سی کے ساتھ اسے قناعت اور خود پر قابو کے ایک اشارہ ہے.

اسی ضرورت سے زیادہ نیند کے بارے میں کہا جا سکتا ہے، اس کمزوری کا اشارہ، انٹیلی جنس اور astuteness کی کمی ہے. نتیجہ ہے آلسی کی کہ،، ناکامی کی قیادت دور بیکار سرگرمیوں، مشکل دل، غفلت میں کسی کی زندگی کھو، اور یہ ایک کے دل کی موت کی طرف جاتا ہے کہ عادات.

کافی ثبوت گئے وقتوں اور قوموں کے وار مردوں کی طرف سے منتقل اقوال میں پایا، اور عربی نظموں اور کہانیوں میں محولہ ہے. یہ بھی مستند پیغمبرانہ اقوال میں پایا جاتا ہے، اور سب سے پہلے میں رہتے تھے جو لوگ تھے جو نبی، Tabien اور TABI Tabien (کے صحابہ کی روایاتحوالہ کرنے کے لئے غیر ضروری ہیں جس میں اسلام کے تین نسلوں). وہ پر مشتمل علم معروف ہے کے بعد سے اس طرح کے ثبوت کی بجائے وہ خلاصہ کیا جائے گا، مکمل طور پر ذکر نہیں کیا جائے گا.

نبی مردوں کی سب سے سنیمی تھا اور ایک چھوٹی سی کے ساتھ مطمئن کرنا ان کے پیروکاروں کی حوصلہ افزائی کی. امام Mikdam، Madikarib کا بیٹا اس نے آدم کے بیٹے نے اپنے پیٹ کے علاوہ کسی کنٹینر بدتر بھرنے نہیں کرتا "، نے کہا کہ رپورٹ. ایک چھوٹا سا اس کی پیٹھ سیدھی رکھنے کے لئے آدم کے بیٹے کے لیے کافی ہے. اگر وہاں لازمیزیادہ، اس کے بعد ایک، ان کے کھانے کے لئے تیسرا اپنے پینے کے لئے ایک تیسری اور اس کی سانس کے لئے ایک تیسری ہو جائے. "کھانے پینے کی ضرورت سے زیادہ کھپت کا نتیجہ ضرورت سے زیادہ نیند ہے.

سلف مسلمانوں کو مشورہ دیا ہے (Tabien)، سے ایک اور "آپ کو ایک بہت پیتے ہیں، اس کے بعد ایک بہت سو اور ایک بہت کھو تاکہ ایک بہت کھاتے نہ کرو."

انس "ہے میں ترجیح دیتے ہیں کھانے کی طرح اس میں بہت سے ہاتھ کے ساتھ کہ." نبی کے قول متعلق

لیڈی عائشہ، نبی کی بیوی، اللہ، کہہ نبی کی عادت پر بیان، اس کے ساتھ خوش رکھا جائے "انہوں نے مکمل طور پر اس کے پیٹ بھرا ہوا کبھی نہیں."

نبی سے کہنے کی سنی گئی جب ایک وقت "میں نے اس میں گوشت کے ساتھ ایک برتن نہیں دیکھا؟"، وہاں تھا یہ وہ گوشت اس کے پاس غیر قانونی تھی تاثر کے تحت ہونا اس کے گھرانے سے سمجھا کہ حضرت یہ سوال پوچھا ہے کہ ممکنہ ہے. (شیخ درویش نے مزید کہا: یہ صدقہ میں اپنے نوکر کو حکم دیا جاچکا تھا.نبی 'ہمیں اس کو اس کے پاس صدقہ تھا، لیکن (اس سے) ایک تحفہ. "، کہہ کر معاملہ واضح)

نبی کراس پیروں بیٹھے، یا ایک آرام دہ اور پرسکون انداز میں مثال کے طور پر "، میں نے خود ایک طرف پر تکیے لگائے بیٹھے نہیں کھاتے"، اپنے صحابہ کو بتایا. اس طرح کے طریقوں پر بیٹھتا ہے جو ایک شخص کو خوراک کا مطالبہ، اور اس سے زیادہ. اس ہاتھ سہارے کے بغیر جسم کے ایک حصہ پر جھکاو مطلب یہ نہیں ہے.

نبی بیٹھ گیا تو اس نے اٹھ جا رہا تھا کے طور پر اگر، اس نے ایک squatting پوزیشن میں بیٹھا تھا. انہوں نے کہا کہ "میں ایک پجاری کھاتا جیسا کھاتے ہیں اور ایک پجاری بیٹھتا طور پر میں بیٹھ، ایک پجاری ہوں."، نے کہا

نبی سویا جب یہ تھا لیکن ایک چھوٹا سا. یہ اس نے کہا کہ بہت سے مستند حدیث میں رپورٹ کیا جاتا ہے "میری آنکھوں سے سو، لیکن میرے دل سو نہیں کرتا." وہ سو جب ان کی نیند اتلی ہو گا تا کہ، انہوں نے اپنے دائیں طرف سویا. وہ مائل کے طور پر بائیں جانب سونے دل پر آسان ہے اور ایک کی اعضاءبائیں جانب پر. ایک کے دائیں جانب پر سوتا ہے جب، وہاں فوری طور پر جاگ کے لئے ایک رجحان ہے اور ایک گہری نیند کی طرف سے پر قابو پانے میں نہیں کیا جاتا.

نبی کی شادی اور خاندانی زندگی

ضرورت کی دوسری تعریف کے زمرے میں بڑی مقدار میں بہترین ہے جو کہ ہے، اور اس زمرے شادی اور اثر و رسوخ کے طور پر اس طرح کے معاملات شامل ہیں.

یہ شادی سے ایک ضرورت ہے کہ اسلامی قانون اور اپنی مرضی کی طرف سے اتفاق کیا جاتا ہے. یہ کمال کا ہے اور آواز مردانگی کی علامت ہوتا ہے. اس قانون میں گھمنڈ اور تعریف کے لئے ایک سبب رہا ہے اور بھی پیشن طریقے سے منتقل کر دیا ہے.

نبی عباس کے بیٹے کو اشارہ "اس کمیونٹی کے بہترین سب سے زیادہ بیویوں کے ساتھ ایک ہے."، نے کہا

نبی "میں دوسری قوموں کے اوپر تم پر فخر ہونا چاہتے ہیں. شادی اور پیدا کرنا ہے." (شیخ درویش نے مزید کہا: یہ ان کی قوم میں زیادہ تعداد ہے کرنا حضرت محمد کی خواہش ہے کیوں آپ شوقین ہو سکتے ہیں اس سے وہ عبادت کرتے ہیں جو زیادہ سے زیادہ لوگ پڑے گا اپنی قوم کی رہنمائی کرنے میں اہم کردار ہونے اور کے ذریعے.اللہ کی تعریف. ان کی قوم کی عبادت اور صرف اللہ کی تعریف کرنے والے لوگوں کی ایک کم تعداد پڑے گا کیونکہ ایسینٹ موسی کی رات کو 'رویا. اس کے طور پر ایک شخص کے استدلال کی طرف سے حاملہ کیا جا سکتا ہے نہیں ہے.)

شادی گمراہی سے بھوک کی حفاظت کرتا ہے، کیونکہ نبی برہمچری سے منع فرمایا. انہوں نے کہا کہ "جو شخص اس کی آنکھوں کم اور شرمگاہ کی حفاظت کرتا ہے، شادی کرنا چاہئے سے شادی کرنے کے قابل ہے."، نے کہا

یہ اسلام کے علماء کرام اس کے بغیر جانے کی فضیلت سے detracts کہ معاملہ نہیں ہے کہ کہیں اس وجہ سے ہے.

صحابہ میں سے سب سے سنیمی سے زیادہ بیوی کے ساتھ ساتھ ان کے طور پر دائیں ہاتھ موجود تھا اور ان کے ساتھ جنسی طور پر فعال تھے. بہت سے Allah غیر شادی شدہ ملاقات کے خیال کو پسند.

سوال اللہ کی تعریف کی جب شادی اتنی نیک کیسے ہو سکتا ہے "، اٹھایا گیا ہے، نبی جان، پاکباز ہونے کی وجہ سے نبی زکریا کا بیٹا؟ اور اللہ نے ایک فضیلت سمجھا جاتا کچھ کر نہیں کے لئے اس کی تعریف کی ہے کہ یہ کس قدر. کے علاوہ میں، نبی یسوع، مریم کے بیٹے بھی برہمچاری رہے. اگر ایسا ہے توجیسا تم کہو، وہ شادی شدہ ہوتا؟ "

اس سوال کے جواب میں بے شک اللہ پاک دامن ہونے کی وجہ سے نبی جان کی تعریف کی، اور کسی کو ایک بار، وہ کمزور یا مذکر نہیں تھا انہوں نے کہا کہ کے طور پر اس، نہیں تھا. یہ آمیز ریمارکس یہ غلطی اور غلطی کا مطلب ہے اس بنیاد پر علم علماء اور شتھانویشیک مبصرین کی طرف سے مسترد کر دیا گیا ہے،ان خصوصیات میں سے نہ تو اللہ کے پیغمبروں میں سے کسی کے شوبا. کیا اس کا مطلب ہے کہ وہ اس میں سے حصہ لینا کرنے کے قابل نہیں تھے کے طور پر اگر وہ، گناہوں سے (برہمچری ان حالت میں) محفوظ کیا گیا تھا ہے. یہ بھی وہ تمام جسمانی خواہشات سے الگ اور عورتوں کے لئے کوئی خواہش تھی کہ کہا جاتا ہے.

اس سے یہ شادی کرنے کے قابل ہوتے ہیں لیکن وہ لوگ جو نہیں میں ایک غلطی نہیں ہے جبکہ شادی کو ایک مطلوبہ فضیلت ہے سمجھا جاتا ہے. شادی کرنے کے لئے اسمرتتا جدوجہد کی فضیلت کے ساتھ counteracted کیا جا سکتا ہے. حضرت عیسی کامل تھا اور کوشش. نبی جان کی صورت میں، وہ سے کفالت دی گئیشادی کے طور پر اللہ نے سب بھی اکثر اللہ کی یاد سے مشغول اور ایک شخص کو دنیا کے ساتھ منسلک رہتا.

شادی اور اللہ کی یاد سے مشغول اور ان لوگوں کو ایک اعلی عہدے حاصل کیے بغیر نکاح کی ذمہ داریوں کو پورا وہ لوگ جو ہیں.

اس اعلی عہدے کئی بیویاں تھیں لیکن ان کی عبادت سے مشغول نہیں کیا گیا تھا جنہوں نے حضرت محمد میں پایا جاتا ہے. بلکہ یہ ہے کہ وہ اپنی بیویوں سے محفوظ ہے کیونکہ اسے عبادت میں اضافہ ہوا ان میں ان کے لئے فراہم ان کے حقوق، دیا اور اللہ کی عبادت کرنے کے لئے ان کی رہنمائی کی. انہوں نے کہا کہ ایسے معاملات حصہ نہیں تھےاپنے دنیاوی زندگی کے حصے کی، جبکہ وہ دوسروں کی دنیاوی زندگی کے حصہ کا حصہ ہیں.

نبی 'اللہ تعالی نے مجھے آپ کے اس دنیا میں عورتوں اور خوشبو سے محبت کرنے کی وجہ سے، لیکن میری آنکھ (میری نعمتوں) کے coolness نماز میں ہے. "، نے کہا کیا وہ تقاضا دوسرے لوگوں کو ان کے لئے عورتوں اور خوشبو کی محبت، ہے جبکہ اس طرح کے معاملات، دنیاوی امور کو ان کے ساتھ ہیں تاہم ان کے ملوث ہونے کا تعلق، تھاوہ فرشتوں سے ملاقات کی جب وہ خوشبو پہننے جائے کرنے کے شوقین تھا جزوی طور پر کیونکہ اس دنیاوی زندگی کے لئے بلکہ آخرت کے لئے نہیں تھا.

ان دنیاوی امور سے بڑھ کر، اس کے لیے واضح طور پر تھا جو ان کے جذبہ، اپنے رب کی ملکوتی الافواج مشاہدہ اور ان کے ساتھ گفتگو کی قربت تھی. یہ وہ ان کے یہ کہنے میں دو شرائط کو الگ کر دو سے محبت کرتا ہے کے درمیان ایک فرق بنا دیا اس کی وجہ سے، "اور خوشی کے لئے ہےمیری آنکھ نماز میں ہے. "

انبیاء جان اور یسوع عورتوں کے مقدمے کی سماعت کے سلسلے میں اسی عہدے پر تھے.

ایک اضافی فضیلت ایک بیوی کی ضرورت کو مطمئن کرنے کے اطمینان کے، تاہم، نہیں ہے.

نبی اس کی صلاحیت کی کثرت سے دیا گیا تھا. اس کی وجہ سے وہ دوسرے مردوں کے مقابلے میں بیویوں کی زیادہ تعداد کی اجازت دے دی گئی تھی.

انس "نبی دن یا رات کے ایک گھنٹے میں اپنی بیویوں کا دورہ کریں گے، اور ان میں سے گیارہ وہاں تھے."، نے کہا

انس اور ان کے اصحاب اس نے تیس مردوں کی طاقت دی گئی تھی یہ نتیجہ اخذ کیا. ابو رفیع 'اسی طرح کہا.

حضرت سلیمان "میں تو ایک سو یا ننانوے بیویوں کا دورہ کریں گے رات کے دوران."، نے کہا اس سے یہ ہے کہ وہ بھی ایسا ہی جنسی صلاحیت تھی سمجھا جاتا ہے.

حضرت داؤد ایک سنیمی شخص تھا، وہ ان کے اپنے ہاتھوں کی محنت سے کھایا اور وہ بھی ننانوے بیویاں تھیں.

انس سے ہم نبی، نے کہا کہ میں جاننے "میں چار معاملات پر لوگوں پر فضیلت دی گئی ہے:. (اللہ کی راہ میں) سزا دینے میں سخاوت، ہمت، (اپنی بیویوں کے ساتھ) انترنگتا اور درڑھتا" (شیخ درویش نے مزید کہا: حضرت محمد فٹ چالیس ہونا عام گاہ تھی جس میں ایک وقت کے دوران بھیجا گیا تھابیویاں. اسلامی قانون، بیویوں کی تعداد ایک آدمی سے چار ہو سکتا ہے کم کیا، اور اس سے قائم نہیں کیا جا سکتا، تو پھر ایک آدمی صرف ایک بیوی سے شادی کرنا چاہئے، ہر ایک یکساں طور پر علاج کیا ہونا چاہئے انصاف غالب کرنا ضروری ہے کہ ایک سے زائد شادی کرنے اور جب اسے مشروط بنایا اور شادیوں کی آج 99.99٪، monogamous کی ہیںمغرب جبکہ، ڈیٹنگ، مفت محبت اور اضافی ازدواجی معاملات میں مصروف کئی دہائیوں، کے لئے ہونا. زندگی کے اس طرح بدقسمتی نوجوان مسلمانوں کے لئے انٹرنیٹ کے ذریعے برآمد کی گئی ہے.)

اثر و رسوخ عام طور پر ذہین مردوں کی طرف سے تعریف کی ہے اور اثر و رسوخ کے مطابق دلوں میں اعتمادی ہے.

دوسری طرف، یہ بھی آخرت میں کچھ کے لئے بدقسمتی اور نقصان کا ایک بہت کی وجہ سے ہے. یہ تحاریک مذمت اور اس کے برعکس کی تعریف کی ہے ان لوگوں کو جو موجود ہیں کہ اس وجہ سے ہے. اسلامی قانون نے بھی خود کشی کی تعریف اور زمین میں فخر censures.

نبی ایک معمولی شخص تھا. انہوں نے دور جاہلیت میں ان کی نبوت سے پہلے اور بعد دونوں منعقد ہوا جس میں اعتمادی نے کے طور پر اس کی محبت دل کو داخل. تاہم، یہاں تک کہ اسے جھٹلایا جو ان لوگوں کے دلوں میں، ان کے اور ان کے صحابہ زخمی یا وہ اچھی طرح سے شمار کیا گیا تھا اس کو نقصان پہنچانے کے لئے خفیہ میں نے کوشش کی.وہ ان کے چہرے سے چہرے سے ملاقات کی جب وہ احترام بن گیا اور اس نے درخواست کی کہ کیا اس دی. اس حقیقت سے متعلقہ اقتباسات معروف ہیں اور ہم ان میں سے کچھ تم سے بیان کریں گے.

انہوں نے اسے دیکھا تو رسول اللہ نے کبھی نہیں دیکھا تھا جو ایک شخص کے لئے کے طور پر وہ سب سے پہلے میں حیران اور ڈرپوک بن جائے گا. وہ سب سے پہلے اس کو دیکھا ہے اور وہ جس کی تشکیل بزدلی کی وجہ سے کامپ کے لئے شروع کیا لیکن نے کہا کہ وہ اس کے آہستہ سے، کہہ پرسکون جب ایک ہی Kayla کی طرف سے رپورٹ کیا گیا تھا "بیچاری لڑکی، آپ کو پرسکون ہونا چاہیے."

مسعود کے والد ایک آدمی نبی کے پاس ائے اور کامپ کرنا شروع کر دیا، لیکن نبی صلی اللہ فورا، کہہ آسانی سے ڈال دیا کہ رپورٹ "میں ایک بادشاہ نہیں ہوں، پرسکون ہو جاؤ."

محمد رسول اللہ کی قدر ان کے ایک نبی، لیکن ان کی پوزیشن کے اعزاز نہ صرف کیا جا رہا ہے اور ایک رسول، ان کی بلند عہدے ہونے کی بناءپر اور اللہ کی طرف سے منتخب کیا جا رہا ہے کی طرف سے مجرمیئ ہے، اور آخرت میں نبی کی تمام اولاد کا مالک ہونے کی وجہ سے آدم، صلی اللہ علیہ وسلم.

MUHAMMAD رسول اللہ کے کردار، جسم اور مجزوب کی اتکرجتا

حصہ 2

علاج

صحیح-سے Shefa

کی طرف سے

جج Abulfadl EYAD،

مر گیا (1123CE - اسلامی سال 544H)

اطلاع دی

کی طرف سے

گرینڈ محدث حبیب حافظ عبداللہ بین سیدک

کی طرف سے نظر ثانی شدہ

محدث عبداللہ Talidi

ایک موافقت

کی طرف سے

حدیث کے بندہ، شیخ احمد درویش (عربی)

Khadeijah A. اسٹیفنز (انگریزی)

عائشہ Nadriya (انڈونیشیا)

کاپی رائٹ 1984-2011 Allah.com Muhammad.com. تمام حقوق محفوظ ہیں. کاپی رائٹ / IP پالیسی - - سروس کی شرائط رہنما خطوط

منی اور اثاثوں پر پیغمبر اسلام کے نقطہ نظر

تیسری قسم کی صورت حال کے مطابق مختلف ہوتا ہے جو یہ کر. اس کی

praiseworthiness اور اتکرجتا حالات کے مطابق مختلف ہوتی ہیں اور مال و دولت کے جمع شامل ہیں.

دولتمند آدمی اکثر عام لوگوں کی طرف سے احترام کے ساتھ شمار کیا جاتا ہے. انہوں نے اس کو ان کی ضروریات کو پورا کرنے اور اس کے مال کے ذریعے ان مقاصد کو حاصل دیکھیں. یہ اپنے آپ میں فضیلت ہے.

ایک شخص دولت ہے اور ان کی اپنی ضروریات کو پورا اسے خرچ کرتا ہے اور اس کے پاس آئے، وہ لوگ جو مدد کرنے کے لئے ارادہ نہیں ہے، تو اس کے مال کے استعمال نے اسے، نیک بہترین اور قابل تعریف کرتا ہے، اور وہ اس کے اچھے ہونے کے طور پر لوگوں کے دلوں میں منعقد . یہ تو اس میں اس کے لئے ایک فضیلت ہے، کیس ہونے کی وجہ سےاس دنیا کے لوگوں کی آنکھوں.

اگر کوئی شخص متقی امور کے اس کے مال کا استعمال کرتا ہے اور اللہ اور آخرت کے حصول کے صدقہ میں اسے خرچ کرتا ہے، تو یہ ہر ایک کی آنکھوں میں ایک فضیلت ہر وقت ہے.

یہ معمولی یا پرچر ہے قطع نظر کہ آیا، اس کے مال روک انتخاب کرتے ہیں جو شخص کے لئے، تو اس کا مال اس کی غلطی کے لئے ایک سبب بن گیا ہے، اس کا غلط استمعال اور زیادہ جمع کرنے کے شوقین ہے، اس کی بجائے ایک فضیلت سے زیادہ بے کار بن گیا ہے. یہ معاملہ ہے، جب اس کا مال ایک سطح پر اس کو لے نہیں ہےحفاظت کا، بلکہ یہ، یہ ایک نائب برعکس ہے ہے اور وہ بخل اور نیچتا کی اتاہ کنڈ میں پھینک دیا جاتا ہے.

ویلتھ تاہم، یہ دولت کی اصل رقم میں جھوٹ نہیں بولتا، ایک قابل تعریف فضیلت ہو سکتا ہے، بلکہ یہ اس کے مناسب استعمال میں ہے. دولت کی ایک بہت amassed ہے لیکن اس کا استعمال کرتا ہے جو ایک شخص کو غلط طریقے سے وہ اس وجہ سے حقیقی معنوں امیر یا ایک امیر شخص میں نہیں ہے، اور اگر قابل تعریف نہیں کہا جا سکتا. میںوہ اپنے مقاصد میں سے کسی کا احساس نہیں کرتا کے طور پر وہ ان پر کنٹرول نہیں ہے کیونکہ یہ حقیقت ہے کہ وہ، مفلوک الحال ہونے کے طور پر علما کی طرف سے تصور کیا جاتا ہے. وہ کچھ بھی نہیں کے مالک تھے کے طور پر اگر یہ ہے، انہوں نے کہا کہ کسی کے مال و دولت کے انچارج میں ایک افسر کی طرح ہے لیکن وہ خود کوئی دولت ہے.

ہمارے نبی محمد صلی اللہ دولت کے ساتھ نمٹا ہے جس میں جس طرح سے میں ایک قریبی نظر ڈالیں. ایک ان کی زندگی کی کہانی پڑھتا ہے تو یہ وہ دنیا کے خزانوں کے ساتھ ساتھ زمینوں چابیاں دیا گیا تھا کہ اس سے ظاہر ہے.

پیغمبر اسلام کی آمد سے پہلے، جنگ کے لوٹ دیگر عظیم نبیوں اور ان کے پیروکاروں کے لئے غیر قانونی طور پر کیا گیا تھا، لیکن ان کے اور ان کے پیروکار اللہ کے حضور لوٹ حلال. انہوں نے حجاز، یمن، عرب کے تمام کے ساتھ ساتھ شام اور عراق کے سرحدی علاقوں کو کھول دیا. انہوں نے کہا کہ، جنگ کے لوٹ کی ایک پانچویں لایا گیاٹیکس کے طور پر بھی واجب صدقہ، اور بادشاہوں تحائف بھی دیئے. تاہم، وہ اپنے لئے دولت رکھا نہ تو اور نہ ہی وہ اپنے لئے ایک کا سککا رکھ سکا، اس نے اللہ کی راہ میں یہ سب گزارا، وہ ادار، افزودہ لوگوں کی تھی اور اس کے استعمال کے ذریعے مسلمانوں کو مضبوط کیا.

نبی بھی "یہ میں نے ایک قرض ادا کرنے کی ایک طرف رکھ دیا ہے ایک دینار ہے، جب تک ایک طلائی دینار، راتوں رات میرے ساتھ رہتا ہے تو مجھے خوشی محسوس نہیں کرتے."، نے کہا

اسے لباس، رہائش اور فلاح و بہبود کے طور پر ایسی چیزوں کے پاس آیا جب، نبی ضروری تھا اور بغیر چلا گیا صرف کیا کے ساتھ مواد تھا. انہوں نے ہاتھ میں تھا جو کچھ بھی پہنے ہوئے تھے اور ایک چادر، ایک موٹے گارمنٹ، یا ایک موٹی بیرونی چادر یا تو میں خود کو ملبوس. نبی بروکیڈ کے لباس بھیجا گیا تھا جب، یا کڑھائی کے ساتھوہ ان کی کمپنی میں تھا جو شخص کو دے یا دوسروں کے لئے انہیں بھیجیں گے. کہ فخر اور زینت اللہ کے قریبی لوگوں میں پائے جانے والے شرافت اور عزت کے آدمیوں کی خصوصیات میں سے نہیں ہیں کیونکہ، بلکہ وہ خواتین کی خصوصیات کے درمیان ہیں تھا.

کپڑوں کی سب سے زیادہ قابل تعریف صاف ہیں اور درمیانے درجے کے معیار کے ہیں وہ لوگ جو ہیں. ایسے ہی ایک کپڑے پہنتے ہیں جب یہ کسی کی ساکھ میں کمی پیدا ہوجاتی نہیں کرتا اور نہ ہی یہ اسلامی قانون کی طرف reproachable ہے جو اپنی خواہش کی تکمیل کی طرف توجہ مبذول کرنے کے لئے قیادت کرتا. شیخی کے سب سے زیادہ عام وجہ flaunting کی ہےلباس یا دولت کی ایک زیادہ.

اسی ایک پرتعیش میں فخر یا ایک کشادہ گھر، یا فرنشننگ، بندوں یا مویشیوں کی ایک بہت کے حصول کے بارے میں کہا جاتا ہے. ایک شخص کی زمین ہے تاہم، اگر، کاشت اور کاشت یہ اور پھر اس کی کھپت کو محدود اور اس شخص کو اس کی خاصیت کی فضیلت حاصل کر لی ہے کہ اس کی پیداوار دور دیتی ہے، اوراپنے شکریہ اس کے لئے ظاہر چاہئے. اس دولت سے منہ پھیر لیں، یا کوئی بھی درست انداز میں خرچ کے بعد چھوڑ دیا جاتا ہے جب ایک چھوٹی سی کے ساتھ مواد ہونا یقینا قابل تعریف ہے.

نبی کی جائز خصوصیات

کچھ جائز خصوصیات اور acquirable ہیں کہ عظیم آداب:

اہل علم کے اجماع ان ہے جو شخص بھی نیک اور ہے

صرف ان میں سے ایک ہے جو کسی انتہائی احترام ہے. اسلامی قانون، ان سب کی تعریف ان کے احکامات اور ان سے ہے جو ان لوگوں کے لئے مسلسل خوشی کا اجر کا وعدہ کیا ہے. ان خصوصیات میں سے کچھ نے نبوت کے خصوصیات کا حصہ ہونے کے طور پر بیان کیا گیا ہے، لیکن اس سے زیادہ عام کیا جا رہا ہے "کے طور پر جانا جاتااچھے کردار ". ایک اچھا کردار ایک متوازن رویہ رکھنے پر مشتمل، اور یہ کہ اعتدال پسندی کی نہ انتہا پسندی ہے جو خود کی خصوصیات ہے.

نبی اللہ کی طرف سے مثال ہے اچھی طرح سے متوازن ہونے کی بہترین مثال "یقینا، آپ (حضرت محمد) ایک عظیم اخلاقیات کے ہیں."، کہہ اس معیار کے لئے اس کی تعریف (68: 4).

لیڈی عائشہ، نبی کی بیوی، مومنوں کی ماں، اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے، اس سے کہہ بیان، "اس کے کردار کی ہے.قرآن. اس نے یہ باتا اور یہ نفرت کے پائے جو اس پر برہم مل جاتا ہے جو اس کی طرف سے خوش کیا گیا تھا تھا. "

نبی "میں بہترین اخلاقیات کے کوڈ کو کامل کرنے کے لئے بھیجا گیا تھا."، ہمیں مطلع

انس مشاہدہ کیا اور اس کے، یہ کہتے ہوئے بیان "تمام لوگوں میں، اللہ کے رسول کا بہترین کردار تھا." علی، ابی طالب کا بیٹا اسی طرح کہا.

اسلام کے علماء کرام ان عظیم خصوصیات اپنی مخلوق کی فوری طور پر سے اس کے اندر تھے کہ اتفاق. انہوں نے حاصل کر لیا ہے اور نہ ہی ان سے سیکھا اور نہ ہی، بلکہ اس نے ایک خاص تحفہ کے طور پر ان کے رب کی سخاوت کے ذریعے ان کا استقبال کیا.

اسی طرح کے خصوصیات یسوع، موسی، یوحنا اور سلیمان اور اللہ کے دیگر تمام عظیم نبیوں پائے جاتے ہیں. ایک ان کے بچپن کے وقت سے ان کی زندگی کی عکاسی ہوتی ہے اور ان کی نبوت بھر جاری رکھے جب وہ آسانی سے ہیں

پہچانا. وہ تھے جب یہ خصوصیات ان کے اندر موروثی تھے اور

پیدا وہ علم اور حکمت دونوں دیئے گئے.

اللہ، کہہ نبی جان کی بات کرتا ہے "اے یحیی، کتاب کو مضبوطی سے پکڑ اور ہم نے اس پر فیصلے کا ابھی تک ایک بچہ عطا کیا" (19:12). اسلام کے علماء کرام نبی جان ایک بچہ تھا جب اللہ نے اسے اپنی کتاب کا علم دیا ہے کہ ہمیں بتا.

اللہ (3:39) "جو اللہ کا کلام اس بات کی تصدیق کرے گا '، کا کہنا ہے کہ.

مفسرین وہ اب بھی ایک بچہ تھا، جبکہ اللہ نے اپنی کتاب کے جان علم دیا کہ کہہ.

انہوں نے کہا کہ، کہہ جھولا میں اب بھی تھا "میں نے کتاب مجھے دیا ہے اللہ. اللہ کا پجاری ہوں اور مجھے نبی بنایا" (19:30) جب حضرت عیسی سے بات کی تھی.

اللہ (21:79) "ہم نے سلیمان اسے سمجھنے کے لئے بنایا گیا، اور دونوں کے (داؤد اور سلیمان) کو ہم نے قوت فیصلہ اور علم دیا"، حضرت سلیمان کا کہنا ہے کہ.

وہ اب بھی ایک بچہ تھا جب سلیمان فیصلے سے دیا گیا تھا. کو سنگسار کرنے کے بارے میں تھا جو عورت، اور متنازعہ بچے کی کہانی کی معروف کہانیوں پر ایک لمحے کے لئے کی عکاسی - نبی داؤد نے اس فیصلے کے ساتھ اتفاق. میں طبری داؤد بادشاہ بن گیا جب وہ عمر بارہ سال تھی.

مجاہد اور اسلام کے علماء (21:51) "ہم نے اسے جانتے کے لئے اس سے پہلے کہ ہم، ابراہیم نے اپنے فضیلت دی"، اللہ کے الفاظ کو واضح کیا. وہ نوجوان تھا جب اللہ اس کی رہنمائی کی.

یہ ایک بچے کے طور پر، نبی جوزف اللہ اس پر نازل کی اس کے بھائی کی طرف سے اچھی طرح سے میں ڈالا گیا، جب وہ (یہ آپ سے ہے) اس بات سے آگاہ نہیں ہیں، جب، "آپ کو وہ کیا اس کی ان کو بتا دوں گا کہ منتقل کیا جا چکا ہے. (12:15 ).

پچھلے ہیں مگر چند مثالیں، بہت سے دوسرے ہیں.

نبی، خود کو "میں نے دو مواقع پر سوائے 'جہالت کے وقت' کے طریقوں میں سے کسی کی طرف سے امتحان نہیں کیا گیا تھا اور اللہ دونوں سے میری حفاظت، اور میں نے ایک بار پھر ان کی طرف سے امتحان نہیں کیا گیا تھا."، ہمیں بتاتا ہے

تمام انبیاء مکمل ان معاملات سے زیادہ مہارت اور مجزوب کے لئے تھا

اللہ نے ان کے احاطہ میں لے اور ایمان کی روشنی ان کے مقصد کو حاصل کرنے کے لئے ان کو چالو کرنے کے ان کے دلوں کے اندر چمکا. اللہ نے اپنے پیغمبر ہونے کے لئے ان کو منتخب کیا اور تجربہ یا ورزش یا تو کے ذریعے حاصل کر رہے تھے جس کا کوئی بھی عظیم خصوصیات، کے ساتھ ان کو عطا کر دیا تھا کیونکہ انہوں نے ان کے مقصد کو حاصل کرنے کے قابل تھے.(28:14) اللہ، کا کہنا ہے کہ "اور وہ بڑے ہو بھرا ہوا تھا، اور اس کی طاقت کے کمال تک پہنچ گئی جب، ہم نے اسے قوت فیصلہ اور علم دیا".

وہاں ان خصوصیات میں سے کچھ کے ساتھ پیدا کیا گیا ہے جو لوگ ہیں، لیکن

نہ ان میں سے سب. ایک شخص ان خصوصیات میں سے کچھ کے ساتھ اور کی طرف سے پیدا کیا جا سکتا ہے

اسے ان کے مکمل کرنے کے لئے اللہ تعالی سے اس کے حق میں آسان بنایا گیا ہے. آپ بہترین آداب، چالاکی، ایمانداری کے ساتھ اللہ کی طرف سے تحفے میں بچوں کو دیکھا ہے میں کوئی شک نہیں،

سچائی یا سخاوت، اور پھر ریورس ہے جو دوسروں کے ہیں.

یہ لوگوں کو حاصل ہے اور وہ کمی ہے خصوصیات مکمل کر سکتے ہیں کہ سمجھا جاتا ہے.

اس کامیابی خود نظم و ضبط، محنت کے ذریعے اور کی طرف سے حاصل کیا جاتا ہے

درکار عناصر توازن متوازن کرنے کی. اختلاف موجود ہے

مندرجہ بالا کے حوالے. ہم میں سے ہر وہ / وہ کیا گیا ہے جس کے لئے اس میں نرمی کی جاتی ہے

پیدا. مسلمانوں کی ابتدائی نسلوں کی یا نہیں خصوصیات اختلاف

ایک کردار موروثی یا حاصل کی جاتی ہیں. امام حسن اور امام بصری "ایک اچھا کردار موروثی اور ایک قدرتی فطرت ہے کہ اللہ کے ایک پجاری میں."، نے کہا

جائز خصوصیات اور عظیم صفات بے شمار ہیں. تاہم، یہ ہماری ہے

نیت ان کی بنیادی تعلیمات پر ذکر ہے لیکن ان کے پاس اس بات کی نشاندہی کرنے کے لئے نہیں. اللہ تو

چاہے، ہم توثیق کرنے اور نبی ان خصوصیات کی تمام تھا حقیقت یہ ہے کہ قائم کرے گا.

نبوی عقل حضرت محمد کی معزز اخلاقیات میں سے ہر ایک کی جڑ ہے

اپنی تمام صورتوں میں علم عقل میں جڑیں ہے. یہ جو علم اور ایمان کے چشموں سے منبع اور مرکز ہے. عقل ایک تیز تفہیم، واضح تاثر، عین مطابق مشاہدے، آواز رائے، خود انکار میں جہاد کریں، ایک خود کے لئے سب سے بہتر ہے کے بارے میں شعور پیدا کرتی ہے، قوت فیصلہ، کے انتظام،فضائل اور vices سے نجات کے حصول.

پچھلے حصوں میں ہم کوئی بھی دوسرا انسان، پڑا ہے یا کرے گا کبھی مالک علم جس کے بارے میں رسول اللہ کے عقل کی بات کے اشارے ہیں اور اس کے علم کی زبردست گہرائی، قاری کی توجہ اپنی طرف متوجہ کیا ہے. وقت لے لیا ہے ان لوگوں کو جو ان کی خصوصیات کو تسلیم اور توثیق کی تحقیقات کے لئےاپنے عہدے کی عظمت کو کامل کیا جاتا ہے کہ.

حضرت محمد کی زندگی کے ان اقوال کی حکمت، نہ صرف تورات کے مندرجات کے اس کا علم بھی بیان کرتے ہیں، لیکن یہ بھی کھوئے انجیل سچائی تمیز کرنے کی صلاحیت حضرت عیسی *، آسمانی کتابیں، sages کے حکمت، کو دیا جھوٹ سے، بیتی قوموں کی تاریخ اوران لڑائیوں، اسلامی قانون کے قیام colloquialism، انتظامیہ، ان کے استعمال، اور اس کے لاجواب آداب اور جائز عادات کی مثال. (شیخ درویش نے مزید کہا:. نبوی عقل ان معزز اخلاقیات میں سے ہر ایک کی جڑ ہے درویش نظر انداز حقیقت پر آپ کی توجہ دیتی ہے کہمسیحی بائبل میں پایا نئے عہد نامہ، اللہ کی طرف سے حضرت عیسی کو دیا انجیل نہیں ہے، بلکہ، یہ یسوع کے شاگرد نہیں تھا جو پال کی تعلیمات میں ہے. پال، اللہ ہی سے ایک،، ہر چیز کا خالق ہے کہ سکھایا جو عیسی علیہ السلام کی تعلیمات کی پاکیزگی خراب کی ذمہ دار ہےاور ایک ساتھی کی ضرورت نہیں ہے. پال ایک میں تین خداؤں کے تصور کے لیے اللہ کی توحید یوجی اور تثلیث پر یہ کہا جاتا.)

ہر شعبے میں، علماء کرام اس طرح کے خواب، دوا، وراثت کی تقسیم، نسب کی تشریح میں کے طور پر، ایک ثبوت کے طور پر نبی کے الفاظ اور مثال کی تقلید، اور اگر اللہ چاہے تو جس طرح،، کتاب میں واضح کر دیا جائے گا، ان کے ان معجزات کی عکاسی.

یہ ہمارے نبی لکھنا پڑھنا نہیں اور اللہ، اس کے سینے کو وسعت ان کے معاملے کو واضح، اسے سکھایا اور اس کے، وہ ان معاملات کے بارے میں کچھ جانتے تھے کہ قرآن پاک کی تلاوت کا فعال ہے جب تک یہ نہیں تھا سکتا اور نہ یہ کہ ایک مسلمہ حقیقت ہے. یہ نیک دانشورانہ خصوصیات نہ تو ٹیوشن لیتی ذریعے حاصل کیا گیاسیکھنے، ہدایات، یا پچھلے مقدس کتابوں کے پڑھنے.

ایک پڑھتا، اور ان کی نبوت کے فیصلہ کن ثبوت میں delving کی طرف سے پیغمبر اسلام کے کردار کو بھی روشنی ڈالی جب شک کی کوئی گنجائش نہیں ہے. یہ ان سب کا احاطہ کرنا ناممکن ہو جائے گا کے طور پر ہم بلکہ طویل، تفصیلی کہانیاں اور انفرادی مقدمات پر سوار سے زیادہ، یہ جامع بنا دے گی.

پیغمبر کی عقل اسے اللہ نے اسے سکھایا معاملات میں ثابت قدمی کی وجہ سے، اور اس نے نہ صرف ماضی کا علم بن گیا، لیکن موجودہ اور مستقبل کے واقعات، اور وہ اللہ کی قدرت اور اس کے فرشتوں کا بڑا لشکر کے enormity کی wonderment میں تللین بن گیا.

اللہ "اللہ پر کتاب اور حکمت نازل کی ہے اور اس نے آپ کو نہیں جانتا تھا جو تم کو سکھایا ہے تم پر اللہ کا فضل کبھی بہت اچھا ہے." کہتے ہیں (4: 113).

دانشوروں کے نبی کے لئے اللہ کے overflowing اپکار اندازہ کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو وہ ششدر کر دیتا بن. زبانیں ان کی وضاحت، چھوڑ دو ان کا احاطہ کرنے کے قابل نہیں، اواک بن.

نبی کی معافی، صبر اور معافی

یہ توقع کی جارہی تھی، جب نبی کی ایک سے زیادہ بہترین آداب کے درمیان جب وہ سزا دے اور مصیبتوں کے وقت کے دوران ان کے تحمل سکتا ہے کہ معافی، تحمل، صبر اور معافی ہیں.

معافی اشتعال انگیزی کے دوران وقار اور ثابت قدمی کی شرط ہے.

دینی اقدار خود کو کنٹرول کرنے کے قابل ہونے اور درد اور چوٹ برداشت کا مطلب.

صبر ایک اسی طرح کی معنی ہے. معافی کا مطلب ہے، الزام اور چارج کے تبتیاگ.

کسی کی خلاف ورزی کے خلاف خود کو روک بخشنے اسباب.

انداز کے ان تمام خصوصیات اللہ کی طرف سے اس کے نبی کے لئے ایک تحفہ ہیں. اللہ (: 199 7) "، نرمی کو قبول کریں ایک اچھی عادت فقہ کے آرڈر، اور جاہل سے بچنے"، کا کہنا ہے کہ. اس آیت نبی پر نازل کیا گیا تو اس کے معنی پر توسیع سے وہ مہادوت گیبریل پوچھا. جبرائیل ٹھہرو جواب دیا، "مجھے جاننے والے سے پوچھو جب تک. اے محمد، اللہ کے احکامات کو آپ کو آپ کے لئے دینے سے انکار پر وہ لوگ جو تم سے اپنے منقطع کرنے اور ترک کرنے والوں کے ساتھ اپنے آپ کو تجدید، اور ظالم ہیں جو ان لوگوں کو معاف کرنے کے لئے "واپسی کے بعد وہ، نے کہا کہ" آپ کے لئے. "

اللہ (31:17) بھی، رسول اللہ سے کہہ پہنچایا "اور صبر سچا استقلال ہے کہ بے شک، تم پر گر کر سکتے ہیں، جو کچھ بھی کے ساتھ برداشت". قدرت کے رسولوں مریض تھے کے طور پر "، صبر، اور وہ انہوں نے وعدہ کیا گیا ہے، اس کے طور پر اگر ہو جائے گا دیکھ جس دن. ان کے لئے اس کے لئے جلدی نہیں ہے، وہایک دن کے ایک گھنٹے کے سوا ٹھہرے ہی نہیں تھے. ایک سواری (یہ قرآن پاک ہے)! کسی بھی ظالموں کی قوم کو چھوڑ کر تباہ کیا جائے گا "(46:35) اور،." ان کو معاف اور معاف کر دو، وہ صبر کرے اور معاف کر دے، کون؟ "(24:22) اس کے علاوہ،." - یقینا یہ ہمت "(42 ہے : 43).

یہاں تک کہ انسانوں میں سب سے زیادہ کلیمنٹ ایک وقت یا کسی دوسرے پر ویپگت کرنے جانا جاتا ہے. تاہم، ہمارے نبی حقیقت میں یہ، زیادہ واضح بن گیا اس وقت بھی جب شدید ریورس، مصیبت کے اوقات میں ان کی دینی اقدار، تھا، اور اس نے اس کی مخالفت کی تھی، وہ لوگ جو ان کی بہترین کوشش کی تو اس کو نقصان پہنچانے کے لئے، کو منسوخ کرنے کی مشروط نہیں تھاایک یا دوسرے راستے میں یہ صرف ان کی دینی اقدار میں اضافہ کرنے کی خدمات انجام دیں.

لیڈی عائشہ، نبی کی بیوی، مومنوں کی ماں، اللہ نے اس سے بیان کیا ہے، اللہ کے رسول وہ ہمیشہ جب تک یہ گناہ نہیں تھا کے طور پر ان دونوں میں آسان کا انتخاب کیا دو معاملات کے درمیان ایک کا اختیار دیا گیا تھا جب بھی کہا کہ، ". یہ تو گناہ گار تھا تو وہ اس سے لوگوں کے بھاگنے تھا. اپنے لئےانہوں نے بدلہ لیا ہے کبھی نہیں، لیکن اللہ کی عزت کی خلاف ورزی کی گئی تھی تو انہوں نے اس کی خاطر بدلہ لیں گے. "

جنگ احد میں پیغمبر اسلام کے دانت ٹوٹ گیا تھا اور انہوں نے اس کے منہ پر ایک چوٹ برقرار. یہ صحابہ کی ایسی حالت میں اسے دیکھنے کے لئے کے لئے تقریبا ناقابل برداشت تھا اور انہوں نے کہا، "آپ ان کے خلاف بد دعا کے لئے دعا کریں گے صرف تو!" لیکن نبی صلی اللہ جواب میں پر بھیج دیا گیا نہیں کیا ہے "، تھالعنت، بلکہ میں نے (اللہ کے لئے) ایک inviter کے طور پر اور ایک رحمت کے طور پر بھیجا گیا تھا. وہ نہیں جانتے کیونکہ اے اللہ میری قوم کی رہنمائی. "

، نیک عہدے روک دیں اور ان کی کرپا کے کمال کا مشاہدہ

ان کے یہ کہنے میں (اندرونی و بیرونی کمال)، پیغمبر کے کردار کی اتکرجتا، ان کی سخاوت، مطلق صبر اور تحمل. ہمارے نبی کے بجائے، ان کے حوالے سے خاموش رہنے نہیں دیا کہ وہ

معاف کیا، پھر، ان کی طرف ہمدردی اور رحم نہیں دکھائی لئے interceded

ایک دعا کے ساتھ ان. اس کے بعد وہ 'گائیڈ'، کہا الفاظ، کے ساتھ ان کی جہالت کے لئے معافی مانگی 'درحقیقت، وہ نہیں جانتے.'

ایک دوسرے موقع پر ایک شخص ظلم کے ساتھ نبی الزام عائد کیا اور کہا کہ، "منصفانہ ہو، یہ اللہ کا چہرہ مطلوبہ، نہیں ہے جس کی طرف سے ایک ڈویژن ہے!" یہ "، ایک فکر انگیز بیان ابھی تک نبی کو صرف کہہ کر، اسے نصیحت کریں اور اسے یاد دلانے کی طرف سے ایک شائستہ انداز میں انسان کی توجہ مبذول کرائی ہے یقینا کون تھامیں منصفانہ نہیں ہوں تو منصفانہ ہوں گے؟ بے شک، میں ناکام گی اور میں مساوی سلوک نہیں کیا تو ختم ہو جائے. "انسان کے الزام کی طرف سے ناراض کیا گیا تھا، صحابہ میں سے ایک ہے اور اسے حملہ کرنے کے بارے میں تھا، لیکن نبی صلی اللہ مداخلت کی اور اسے روکا.

جابر، بیٹے عبداللہ ہم نجد کے نزدیک نبی کے ساتھ جنگ ​​پر گئے تھے "، نے کہا. نبی ایک مخصوص جگہ میں بیانہ میں آرام کے لئے بند کر دیا، اور ان کے صحابہ وہ اتنا وہ گیا آرام ہو سکتا ہے جس کے تحت اس کے لئے ایک سایہ درخت، چنا وہ ایک اعرابی آیا سو رہا تھا کے درخت کے نیچے،. اس پر ان کی تلوار لٹکا دیا اور سو گیااس کے پاس، اور ان کی تلوار کھینچ. انہوں نے کہا "مجھ سے آپ کی حفاظت کرے گا کون!"، پوچھا "اللہ، غالب" نبی نے جواب دیا. یہ سننے کے بعد، اعرابی کے ہاتھ کامپ کرنا شروع کر دیا، اور اپنی تلوار اس کے ہاتھ سے گر گئی. نبی "مجھ سے آپ کی حفاظت کرے گا جو، اب؟"، نے کہا اعرابی، Ghawrath تب،امام حارث کا بیٹا، نبی سے کہا کہ وہ تب "بہترین انداز میں مجھے سزا دو"، جواب دیا، "کیا تم اللہ کے سوا کوئی خدا نہیں ہے کہ گواہی دیتے ہو." اعرابی "نہیں، لیکن میں آپ سے لڑنے نہیں کرے گا وعدہ کریں گے اور میں آپ کے خلاف لڑنے والے کسی کے ساتھ نہیں ہو گا."، جواب دیا نبی فرمایا اسے جانے اور Ghawrath دیں، کہہ ان کے ساتھی کو واپس کیا "میں تمام انسانیت کے بہترین کی طرف سے تم پر آ گئے ہیں."

خیبر میں فتح کے بعد ایک یہودن وہ نبی لئے تیار کیا تھا گوشت زہر. گوشت اسے زہر دیا گیا تھا کہ اس سے کہہ رہا اس بات کی تھی اور عورت اعتراف. بلکہ اس کو سزا دے کے مقابلے میں اس نے اسے معاف کر دیا.

لبید امام اعظم کے نام سے منسوب کیا جادو کے فن میں ایک اور یہودی پروین تھا

ایک ساتھی یہودی کی طرف سے رابطہ نبی کو قتل کرنے کی مہلک تناسب کا منتر گڑھنا کرنے. تاہم، فرشتے اس کارروائی کے نبی کو مطلع کیا اور علاج اس کے لئے نازل کیا گیا. انہوں نے اپنی طاقت، نہ ہی ڈانٹا اور نہ ہی سزا دی لبید نبی دوبارہ حاصل، جب.

عبداللہ، ابی کے صاحبزادے کے باوجود ابھی تک مدینہ کے منافقوں کے درمیان تھا

وہ نبی کے بارے میں من گھڑت نقصان دہ چیزوں پر مل سکتے ہیں یا تو ان کے اور ان کے اعمال، کی سنگینی اس نے ان کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کی گئی. اور ایک ناراض ساتھی سزائے موت دی جانی چاہئے ان کی تعداد میں سے ایک تجویز پیش کی اس وقت بھی جب، وہ اس کی طرف متوجہ ہوا اور نہیں، یہ کہا جائے نہ دو "، سید محمد کہان کے اصحاب کو مار دیتی ہے. "

انہوں نے نبی کے ساتھ سفر کے طور انس ایک واقعہ کو یاد. ایک اعرابی اس کے سوار اور اتنا تشدد اس نے اس کی گردن کی طرف پر ایک نشان چھوڑ دیا اپنی چادر میں tugged جب نبی ایک موٹی چادر پہنے ہوئے تھے. اعرابی محمد، مجھے آپ کے پاس اللہ کی جائداد کے ساتھ اپنے دو اونٹوں لوڈ کرتے ہیں "، کا مطالبہآپ کی ملکیت میں. کیا آپ کو یہ اللہ کی ملکیت ہے "تھوڑی دیر اس کے بعد، نے کہا نبی خاموش رہے"! مجھے آپ کی جائیداد یا اپنے باپ دادا یا تو کے ساتھ اپ لوڈ نہیں ہونے دیں گے اور میں اس کے پجاری ہوں. "انہوں نے جاری رکھا،" میں آپ کے اعمال کے لئے جوابی کارروائی کرے گا اعرابی؟ تب "نہیں" اعرابی نے جواب دیا "نبی "کیوں نہیں؟" پوچھا "آپ کو ایک برے عمل کے ساتھ ایک برا فعل ادا نہیں کرتے کیونکہ!" اعرابی نے جواب دیا، نبی ہنستے تھے اور جو اور تاریخوں کے ساتھ لوڈ کرنے کی ایک اور اونٹ کے ساتھ بھری ہوئی کیا جائے گا ایک اونٹ کا حکم دیا.

لیڈی عائشہ، کیا میں اللہ کے رسول نے اسے برقرار رکھا جائے ضروری ہے اللہ کے احکامات میں سے ایک نہیں تھا کے طور پر جب تک اللہ علیہ وسلم پہنچایا ایک ناانصافی کا بدلہ لینا کبھی نہیں دیکھا "، نے کہا. اس کورس کے دوران تھا جب تک کہ اس کا ہاتھ کسی کو مارا کبھی نہیں ایک مقدس خدا کی راہ میں جنگ، اور اس نے ایک نوکر کو کبھی نہیں مارا یاایک عورت کو. "

ایک آدمی نبی کے سامنے لایا گیا تھا اور وہ بتایا گیا جب وقت تھا، "یہ آدمی آپ کو قتل کرنا چاہتے تھے!" نبی نہیں ڈرتے ہو، جواب دیا! اگر آپ ایسا کرنا چاہتے تھے، اگرچہ آپ کو مجھ سے زیادہ طاقت دی گئی ہے نہیں کرے گا. "

زید کی تبدیلی سے پہلے، ایک یہودی تھا جو ثناء کے بیٹے،، زید کے پاس گئے

نبی ایک قرض کی واپسی کا مطالبہ کیا اور. زید نبی کی قبا میں tugged اور اس کے کندھے سے اسے نکالا، تو اسے پکڑ کر، یہ کہتے ہوئے ایک بددا انداز میں برتاؤ کرنے کے لئے روانہ "عبدالمطلب آپ تاخیر کر رہے ہیں کے بچے!" ملا عمر اٹھا اور اس نے اس سے سختی سے بات کی تھی، کے طور پر اس کا پیچھا کیا. نبی"وہ اور میں دونوں تم سے کچھ کی ضرورت ہے. اچھی طرح سے اپنے قرض کے لئے طلب کرنے کے ساتھ ساتھ ادا و امان نے مجھے حکم، عمر." مسکرایا اور کہا، پھر اللہ علیہ وسلم صلی اللہ علیہ وسلم، "میں اب بھی تین اسے مرہون منت ہے." Dutifully، عمر زید چکایا جائے کہ حکم دیا ہے اور اس کی وجہ سے خوفناک کے بیس سے زیادہ اس میں شامل کیا. زید تبدیلاسلام ان کی نبوت کی نشانیوں میں نے اس میں دیکھنا ابھی تک دو نشانیاں وہ فوری temperedness سامنا کرنا پڑا جب وہ استغفار کر رہے تھے، اور انتہائی جہالت کے ساتھ سامنا کرنا پڑا جب یہ صرف معافی میں اس میں اضافہ ہوا ہے کہ، تھے کے درمیان "، کہہ رہا. میں نے میں اس کا تجربہ کیا دونوں اور صرف کے طور پر اس میں ان خصوصیات کو پایا وہتورات میں بیان کیا جاتا ہے. "

وہاں ان کی دینی اقدار پیش متعدد نبوی اقوال ہیں، اور

یہ ہیں اس ایک نمونے لینے. آپ ان عظیم فضائل کے بارے میں مزید جاننے کے لئے چاہتے ہیں تو آپ کے ٹرانسمیٹر کی ایک سے زیادہ زنجیروں کے ساتھ ایک دوسرے کے ساتھ پیشن گوئی اقوال کے مستند حوالہ جات میں ان کو مل جائے گا. تمام احادیث نبی صبر اس کے لئے باہر meted سختی، مشکلات اور چوٹ سنبھالا کس طرح بیانKoraysh طرف سے "جہالت کے وقت" اور اس کے بعد اللہ کے طور پر جانا دور میں فتح ہو اسے باعث طرف Koraysh زائد نبی طاقت دی.

Koraysh ان سختی میں برقرار رہی حالانکہ وہ پر قابو پانے اور ان کے تنظیمی ڈھانچے مقتول جارہا کے تابع تھے احساس ہوا. تاہم، نبی مسلسل معاف کردیا اور ان کے اعمال کو نظر انداز کرنے اور ان سے پوچھا، "کیا آپ کو اب میں آپ کے ساتھ کیا کرنے جا رہا ہوں کہتے ہیں؟" ان کا جواب، "، ایک ادار اچھا تھا"نبی صلی اللہ علیہ جوزف کی ان کی erring کے بھائیوں سے کہہ کے ساتھ جواب دیا، تب،" بھائی اور ایک ادار بھتیجے. 'کوئی ملامت آپ پر اس دن کو رہنے دو.' "(12.92) اگر آپ آزاد ہیں، جاؤ."

انس، ہمیں بتاتا ہے "Tanim کی جانب سے آٹھ آدمیوں اللہ کے رسول کو قتل کرنے کے درپے آیا ڈان نماز میں. انہوں نے قبضہ کر لیا گیا تھا لیکن اللہ کے رسول انہیں مفت. اللہ آیت نازل مقرر" یہ آپ کی طرف سے ان کے ہاتھ روکا وہ جو تھا ... "(48:24).

ابو سفیان اور اس کے ساتھیوں حمزہ، پیغمبر کے چچا اور ان کے صحابہ میں سے کئی کی شہادت کے ذمہ دار تھے. اس سب کے باوجود، نبی اسے معاف کر دیا اور اس کو آہستہ، کہہ سلوک کیا "یہ آپ کو اللہ کے سوا کوئی معبود نہیں جانتا تھا کہ وقت کے بارے میں نہیں ہے؟" ابو سفیان نے جواب دیا، "مئی میرے والد اورماں تمہاری تاوان ہو! گانے بردبار اور سخی آپ صلہ تعلقات برقرار رکھنے میں ہیں! "

یہ نبی غصہ کرنے کے لئے تمام لوگوں کو اور خوش کرنے کے لئے سب سے آسان کی slowest تھا کہ ایک حقیقت ہے.

نبی کی سخاوت اور Openhandedness

سخاوت، انفاق، شرافت اور اشرافیہ bountifulness ہر ایک ایک گہری ہے

پہلی نظر میں مقابلے کا مطلب ہے اور بہت سی شاخوں میں تقسیم کیا جا سکتا ہے. لیے

مثال، یہ احسانات خوشی سے اہم اور مفید معاملات پر خرچ کرنے کے لئے یہ ہے کہ کہا گیا ہے، یہ بھی ہمت اور baseness سے کے برعکس ہونے کے طور پر کہا جاتا ہے. شرافت خوشی دوسروں کی طرف سے واجب الادا ہے اس کے چھوڑ کے لئے ہے اور برے نوعیت کے برعکس ہے. Bountifulness آزادانہ طور پر خرچ کرتے ہیں اور بچنے کے لئے ہےتعریف کے قابل نہیں ہے جو اس کے حصول. یہ بخل کے برعکس ہے. ان عظیم خصوصیات میں سے ہر ایک، برابر کی خصوصیات میں سے کسی نبی میں ظاہر تھا اور کبھی نہیں رہا ہے، اور نہ ہی ہو جائے گا. کبھی اس ملاقات کی جو کوئی بھی دوسری صورت میں ہونے کے طور پر بیان کیا.

جابر عبداللہ کے بیٹے اللہ کے رسول بھی چیز کے لئے پوچھا گیا تو اس نے انکار کبھی نہیں ہمیں بتاتی ہے کہ.

یہ تحفے دینے کے لئے آئے تو عباس بیٹا نبی سب سے زیادہ ادار تھا، اور وہ اس سے بھی زیادہ سخی رمضان المبارک کے دوران تھا کہ ہمیں بتاتا ہے. جبرائیل اس کے پاس آئے تو انہوں نے بھیجا جاتا ہے جو اس سے بھی ہوا کے مقابلے میں زیادہ ادار تھا.

انس نبی کے پاس گیا اور اس سے کچھ دینا اس سے پوچھا جو ایک آدمی کے بارے میں کہانی سے متعلق. نبی دو پہاڑوں کے درمیان اس کو بھیڑ چرنے کے جھوبڈ دی. ان کے قبیلے کی واپسی کے بعد انہوں نے کہا "ایک مسلمان بن! محمد غربت کا خوف نہیں کرتا جو ایک آدمی کا تحفہ دیتا ہے!"، کا اعلان کر دیا

یہ انہوں نے بہت سے لوگوں کے لئے ایک سو اونٹ دے دی کہ جانا جاتا ہے. صفوان کے لئے وہ سب سے پہلے ایک سو اس کے بعد دو سو سے زیادہ دیا. انہوں نے پیغام پہنچانے کے لئے سومپا گیا تھا، یہاں تک کہ اس سے پہلے اس ادار خصوصیت اچھی طرح سے جانا جاتا تھا. Waraka، نوفل کے بیٹے "تم سب برداشت اور پر incapacitated مدد کرے."، اس سے کہا

Hawazin کی قبیلے کی شکست کے بعد، بلکہ چھ ہزار عورتیں اور بچے اسیروں رکھنے سے وہ ان کے قبیلے سے ان سب کو واپس آئے.

عباس وہ اسے لے نہیں کر سکتا کہ نبی کی طرف سے اتنا سونا دیا گیا تھا. کوئی بھی دور دینے کے لئے چھوڑ دیا وہاں تھا جب تک کہ وہ کسی کی درخواست کو رد کر دیا ہے کبھی.

کسی اور وقت ایک آدمی اس کے پاس آیا اور اس کو کچھ دینے کے لئے کہا.

نبی دے لیکن بجائے آدمی خالی اس نے کہا ہاتھ لوٹنے کی اجازت دینا کچھ نہیں تھا "میں کچھ بھی ہے، لیکن اپنے اکاؤنٹ پر کچھ خریدنے اور میں نے کچھ رقم ملے جب میں نے اس کے لئے ادائیگی کریں گے نہیں ہے." اعلی عمر موجود تھے اور کہا، "اللہ نے آپ کو ایسا کرنے کے قابل نہیں ہیں کہ کیا کرنا ہے تم کو حکم نہیں دیا ہے." نبی پر predisposed نہیں کیا گیا تھاتبصرہ کرنے، انصار میں سے ایک شخص جس پر "اے اللہ کے رسول صلی اللہ خرچ! عرش کے مالک سے کمی کا تقوی اختیار کریں!"، نے کہا یہ سننے کے بعد، نبی مسکرایا اور ان کی خوشی ان کے چہرے پر دیکھا جا سکتا ہے. پھر اس نے کہا کہ "یہ میں نے حکم کر رہا ہوں."، نے کہا

انس اللہ کے رسول اگلے دن کے لئے کسی بھی دولت رکھا کبھی نہیں ہمیں بتاتا ہے.

نبی کی سخاوت اور اس bountifulness عکاسی ان کے لئے اسی طرح وہاں بہت سی رپورٹیں.

پیغمبر اسلام کی جرات اور بہادری

جرات اور بہادری نبی میں ظاہر مزید دو فضائل ہیں. ہمت نتائج کسی شخص کی عقل اور حکمت کی طرف سے کنٹرول کیا جا رہا ہے کے ڈر کے بغیر صحیح کام کر رہا ہے ایک جزو جس میں سے ایک فضیلت، ہے. بہادری مستحسن فضیلت ہے اور کسی کی خود کو نقصان کے خوف پر قابو پا. ایک مثالایک کی اپنی خواہش کی تکمیل کے خلاف ہونے کی وجہ سے مشکلات کے باوجود لڑائی میں مصروف ہے جب.

امام باڑہ 'تم میں سے کسی حنین کے تصادم میں اللہ کا رسول چھوڑ آیا؟ "، پوچھا گیا امام باڑہ، جواب دیا "لیکن فرار نہیں ہوئے اللہ کے رسول. میں نے اس سفید خچر پر اسے دیکھا، اور ابو سفیان کو اس کی باگ ڈور انعقاد کیا گیا تھا اور رسول اللہ میں نے نبی ہوں، کہہ رہا تھا اور یہ میں ہوں، جھوٹ نہیں ہے کا بیٹاابوالحسن المطلب! ''

امام عباس، حنین سے متعلق، مسلمانوں اور کافروں کو ملی تھی، مسلمانوں اعتکاف میں تبدیل کر دیا ہے "، کہتے ہوئے سنا گیا. میں نے نہیں ابو سفیان کی حالت میں، مستقبل کے حوالے سے جلد کرنے کی اس کی خواہش، واپس اپنے (پیغمبرنے) ھچر منعقد کرنے کی کوشش کی نبی، 'اے مسلمانو!' '(شیخ درویش پکارا جیسے، ان کاٹھی طرف تیزی واکشامل کی: نبی خطرناک حالات کا سامنا کرنا پڑا جب بہت سے مواقع تھے، تاہم، وہ faltered کبھی نہیں، وہ اپنے صحابہ میں سے سب سے زیادہ بہادر اور بہادر پسپائی اختیار اس وقت بھی جب، حالات کے باوجود ثابت قدم رہے. ایک بار، وہ اعتکاف یا ہاتھ نہیں کھینچے یا تو کبھی نہیں دیکھا گیا تھا، کو آگے بڑھانے کا فیصلہ کیااتنی بہادر ایک شخص رہا بنی نوع انسان کی تاریخ میں کبھی نہیں ہے.)

عمر کے بیٹے "میں نے کسی بھی ایک اور بہادر کبھی نہیں دیکھا ہے، اور نہ ہی کسی کی حفاظت کے لئے پہنچ گئے جو ایک کے، اور نہ ہی زیادہ ادار، یا آسان خوش کرنے، یا اللہ کے رسول کے مقابلے میں بہتر ہے."

علی وہاں، شدید خطرناک مقابلوں تھے، اور خوف شدید تھا جب ہم نے اللہ کے رسول کے لئے فکر مند تھے "، نے کہا. تاہم، اس سے دشمن سے کوئی ایک دوسرے کے قریب نہیں تھا. میں نے اس کے قریب تھا اور بدر کے دن پر دیکھا ، اور وہ دشمن کے خلاف سب سے آگے تھا. انہوں نے کہا کہ میں تمام کے بہادر تھااس دن. "

انس "نبی تمام لوگوں میں سب سے زیادہ ادار اور، سب سے زیادہ شاندار بہادر تھا."، نے کہا

ایک رات کے کچھ وہ خرابی کی تلاش میں باہر چلا گیا تاکہ مدینہ منورہ کے لوگوں خبردار کر دینے والا بننے کی وجہ سے. اپنی تلوار اس کے گلے میں تنگی کے ساتھ تاہم، اللہ کے رسول نے پہلے ہی، خرابی کی وجہ تلاش کرنے ابو طلحہ کی unsaddled گھوڑے پر سوار، ان سے پہلے کی تلاش میں گئے تھےوہ واپس آ رہا تھا کے طور پر اور ان سے ملا. انہوں نے "فکر مند نہیں ہے."، ان سے کہا کہ

ابی، خلف کے بیٹے اس کے بعد بدر اور کی جنگ میں اسیر بنا لیا گیا تھا

فدیہ اور رسول اللہ کے خلاف ان کے بدلہ لینے پر تلے کر دیا گیا تھا. اس کی نفرت میں ابی، کہہ نبی دھمکی دی "میں نے ایک گھوڑا اور ہر دن میں نے میں نے اسے سوار ہوں تو وہ مکئی کے کئی اقدامات. میں تم کو قتل کریں گے کھانا کھلانا ہے!" نبی "اللہ نے چاہا تو میں تمہیں قتل کر دیں گے."، جواب دیا

احد کی جنگ کے دوران موقع خود کو پیش کیا اور ابی پکارا کچھ دیر، بعد، "وہ کہاں زندہ رہتے ہیں تو میں زندہ نہیں رہ سکتا ہوں؟ محمد ہے!" ابی نے نبی کو دیکھا تو اس نے اس کی طرف galloped اور بعض مسلمانوں نے نبی تک پہنچنے سے روکنے کی کوشش کی لیکن نبی "اسے چھوڑ دو"، نے کہااور امام حارث کے نیزے کو پکڑ لیا اور مکھیوں یہ خود ہلاتا جب ایک اونٹ کی پشت اڑ کے طور پر اس کے ارد گرد لوگوں کو اسی طرح میں منتشر ہے کہ اس طرح ایک انداز میں اسے ہلا کر رکھ دیا. پھر نبی محض بالا کے نقطہ کے ساتھ ابی کی گردن نوچا اور ابی اپنا توازن کھو دیا ہے اور اپنے گھوڑے سے گر گئی.نبی کوئی مزید کارروائی لیا اور ابی remounted اور، باہر رونا ان کے کیمپ میں واپس آئے "محمد نے مجھے قتل کر دیا گیا ہے!" کیمپ میں اسے واپس بھی شرکت کی جنہوں نے "آپ کے ساتھ کچھ بھی غلط نہیں ہے!"، جواب دیا انہوں نے کہا، نہیں کہا! میں موصول ہوئی ہے کیا کسی کی طرف سے مارا جائے گا "، جواب دیا، 'میں آپ کو قتل کر دیں گے؟' کی طرف سےاللہ، وہ مجھ میں پھینکنا تھا یہاں تک کہ اگر، ان کو spittle مجھے مار دیا ہوتا. "ابی شریف نامی ایک جگہ پر واقع شہر مکہ میں ان کی واپسی پر کچھ ہی دیر بعد مر گیا.

نبی کی نمرتا

نبی کی شرم بے مثال ہے اور اس کی شاندار خوبیوں کی ایک اور ہے. نمرتا dislikeable کچھ اور وقت ہوتی ہے جب ایک معاملے سے دور اس کا چہرہ تبدیل کرنے کے لئے، یا یہ سب رسوا چھوڑ دیا جاتا ہے جب اکیلے کچھ چھوڑ کے لئے ایک شخص کی وجہ سے جو کہ ہے. کسی کی نظر کی گھٹانے کسی کی آنکھوں کو کنٹرول کرنے کے لئے ہےکسی چیز سے ایک نا پسندیدہ مل جاتا ہے یا فتنہ کا عنصر ہے.

تمام لوگوں میں سے، نبی سب سے زیادہ شائستہ تھا اور ہمیشہ دوسروں کی رازداری پر نظر کرنے سے اس کی آنکھوں کو کنٹرول کرے گا. اللہ کہ نبی دھد ہے اور وہ تم سے پہلے شرم ہو جائے گا کے لئے. '، کا کہنا ہے کہ (امام Azhab 33.53)

نبی ابو Sayeid امام Khudri کے شرم وسلم تفسیر میں کہتے ہیں "اللہ کے رسول نے ایک تنہا کنواری سے زیادہ معمولی تھا وہ کچھ ناپسند جب.، یہ آسانی سے اس کے چہرے وسلم discernable تھا."

نبی ان نمرتا اور سخاوت کہہ یا ایک شخص کو سننے کے لئے ناپسند کرے کہ کچھ بھی کے بارے میں سوچ سے روک، انتہائی حساس تھا.

لیڈی عائشہ، مومنوں کی ماں، اللہ اس سے راضی کیا جائے نبی وہ کسی کے بارے میں ناپسند کچھ سنا تو انہوں نے، نہیں کہیں گے "، نے کہا،" کیا تم فلاں اور ایسا کرتے ہوئے یا یہ کہہ کے بارے میں سوچتے ہو؟ ' بلکہ انہوں نے 'آپ ایسا کریں یہ جو کہتے ہیں کہ کسی قوم کے بارے میں کیا خیال ہے؟'، کہیں گے تو اس نےیہ کیا تھا جنہوں نے اس شخص کا نام ذکر کئے بغیر اس سے منع کر سکتا ہے. "

ایک آدمی اس پر زعفران کے نشانات کے ساتھ نبی کے پاس گیا جب انس ​​موقع کے ہمیں بتاتا ہے. یہ وہ ناپسند چیز کے ساتھ کسی کو بھی سامنا کرنے کی ان کی عادت نہیں تھی کیونکہ تاہم، نبی نے ان سے کچھ نہیں کہا. آدمی چھوڑ دیا جب، نبی اپنے صحابہ میں سے ایک سے پوچھا تو دھونے کے لئے اس سے پوچھوبند یا اسے ختم کرنے کے لئے اگر.

لیڈی عائشہ بھی نبی اسبی نہیں تھا نہ تو وہ فحش زبان کا استعمال کیا تھا کہ ہمیں بتاتا ہے. مارکیٹ کی جگہ میں انہوں نے نہ تو پکارا نہ ہی برائی کے ساتھ برائی چکایا، اور ان کی فطرت کو معاف اور درگزر کرنا تھا.

عبداللہ، دونوں تورات کے علم تورات ان خصوصیات انتظار کے نبی میں مل جائے گی ذکر ہے کہ تبصرہ کیا تھے جن میں سے دونوں نے سلام اور عبداللہ، عمرو عباس کے بیٹے کا بیٹا.

نبی کی صحبت کی نیکی

ایک یہ کہ نبی ان کی بہترین آداب اور خوشی کے تمام لوگوں کی اچھی صحبت کی متعدد رپورٹوں میں مل جاتا ہے. علی سب سے زیادہ ادار اور لوگوں کے سچے ہونے کے ساتھ ساتھ سب سے زیادہ ادار ہونے کے طور پر بیان کیا.

اللہ "یہ. آپ کو سخت اور سخت دل ہوتا تو وہ ضرور آپ کو ویران کر دیا ہوتا تو ان کے ساتھ اتنی leniently نمٹا ہے کہ اللہ کی اس رحمت کی طرف سے تھا."، کا کہنا ہے کہ (3: 159) اور، "اور بھلائی اور برائی برابر نہیں ہیں، سب سے زیادہ صرف ہے جو اس کے ساتھ پیچھے ہٹانا اور کو دیکھ کر آپ کے طور پر ہو جائے گا کے درمیان دشمنی ہے جسے.وہ ایک وفادار گائیڈ "(41:34) تھے تو.

نبی انکار کر دیا اور دعوت اور ایک بکری کے پاؤں کے طور پر کم تھا تو اس وقت بھی یہ ایک تحفہ قبول کر لیا، اور اس نے اس کے لئے دعا کی طرف سے اس سوات واپسی اجرو ثواب میں کبھی نہیں گا.

انس دس سال کے لئے اللہ کے رسول کی خدمت کی اور اس دوران اس نے اس کے پاس "ہہ،" کبھی نہیں کہا اور نہ ہی وہ، پوچھا "تم نے ایسا کیوں کیا؟" یا، "تم کیوں ایسا نہیں کیا؟"

جابر عبداللہ کے بیٹے نبی کے بارے میں کہا کہ "میں ایک مسلمان، اللہ کا رسول ہے کبھی مجھ سے خود کو دور کرنے اور انہوں نے مجھے دیکھا ہے جب بھی وہ ہمیشہ مسکراتے بن گیا جب سے."

نبی ملا اور ان کے صحابہ کے ساتھ مذاق اور ان کے بچوں کے ساتھ کھیلنے گے. اس نے ان میں داخل ہونے کی اجازت دی اور اس کے کمرے میں بیٹھ کر اور ایک آزاد شخص، بندگی میں ان لوگوں اور بہت غریب کی دعوت قبول کر لی. اس نے یہ بھی شہر کے مضافات میں ان لوگوں کے بیمار کا دورہ کریں اور کسی کا عذر قبول نہیں کرے گاجو عذر پیش کیے جاتے.

وہ کسی سے ملاقات کرتے ہیں تو اگر کسی نبی کے کان میں بات کی تھی، جب بھی انس شخص اپنی منتقل کر دیا گیا جب تک کہ وہ اپنے سر کو منتقل نہیں کریں گے "، نے کہا، اور کسی کو بھی اس کا ہاتھ ہلا کر رکھ دیا، جب وہ جانے کے لئے سب سے پہلے کبھی نہیں تھا. وہ ہمیشہ سے تھا ان کا استقبال کرنے والا پہلا، اسی طرح اس نے پہلے اپنے صحابہ کے ہاتھ ملایا.کسی نے اس کا دورہ کیا ہے جب بھی وزیٹر وقار کے ساتھ علاج کیا گیا. بہت سے اس شخص سے انکار کر دیا تو وہ دعوت کے ان وزیٹر منظوری پر اصرار کرے گا، وہ اپنے جبہ باہر پھیل یا وہ کسی کو پر بیٹھا تھا کشن فراہم کریں گے اوقات تھے، اور. اس کو ترجیح دینے کے لئے ان کی فطرت تھیان کے اپنے ہی کی ہے کہ دوسروں کی ضروریات. ان کے اصحاب کو وہ التفات نام رکھے، اور ان کے نام کے سب سے بہترین کی طرف سے ان کو فون کرکے انہیں نوازا.

عبداللہ، حارث کے بیٹے "میں نے اللہ کے رسول کے مقابلے میں ایک زیادہ مسکراتے شخص کبھی نہیں دیکھا ہے."، نے کہا

انس نعمتوں کے حصول کی مدینہ کی آب عہدیداروں،، صبح میں اللہ کے رسول کے لئے پانی کے ان کنٹینرز آئے گا اور اسے موسم ٹھنڈا تھا یہاں تک کہ جب ان میں اس کے ہاتھ ڈپ گا کہ ہمیں بتاتا ہے.

MUHAMMAD رسول اللہ کے کردار، جسم اور مجزوب کی اتکرجتا

حصہ 3

علاج

صحیح-سے Shefa

کی طرف سے

جج Abulfadl EYAD،

مر گیا (1123CE - اسلامی سال 544H)

اطلاع دی

کی طرف سے

گرینڈ محدث حبیب حافظ عبداللہ بین سیدک

کی طرف سے نظر ثانی شدہ

محدث عبداللہ Talidi

ایک موافقت

کی طرف سے

حدیث کے بندہ، شیخ احمد درویش (عربی)

Khadeijah A. اسٹیفنز (انگریزی)

عائشہ Nadriya (انڈونیشیا)

کاپی رائٹ 1984-2011 Allah.com Muhammad.com. تمام حقوق محفوظ ہیں. کاپی رائٹ / IP پالیسی - - سروس کی شرائط رہنما خطوط

نبی کی رحمت اور شفقت

، اور حضرت محمد کہہ کے بولتا ہے: اللہ "وہ آپ کی تکلیف کے لئے بری لگتی، اور آپ کے بارے فکر مند ہے، اور، ایمان والوں پر رحم نرم ہے، وہاں آپ کی اپنی طرف سے تمہیں ایک رسول آیا ہے، بے شک" (128 9)، کا کہنا ہے کہ (: 107 21) "ہم سب جہانوں کے لئے رحمت کے طور پر سوائے آپ کو نہیں بھیجا". (شیخ درویشنے مزید کہا: اللہ نے اپنے نبی کی نرم طبیعت، تشویش اور رحمت اپنی مخلوق کے ہر شعبے کا احاطہ بنایا. پیغمبر کے اتکرجتا کے ایک حصے، اللہ جب اس نے کہا ان کے ناموں میں سے دو کے ساتھ اس سے آراستہ کیا ہے یہ ہے کہ "اور، نرم مہربان ہے" (9: 128)).

صفوان نے مجھے دیا ہے، وہ (نبی) نے مجھے دیا خدا کی قسم "، نے کہا. میرے لئے وہ (نبی) سب سے زیادہ لوگوں سے نفرت تھی پھر بھی اس نے مجھ سے تمام لوگوں میں سب سے زیادہ محبوب بن گیا جب تک کہ اس نے مجھے دینے کے لئے جاری رکھا. "

عکاسی کرنے پر ایک نے اپنی قوم کے ساتھ نمٹنے کے ان کے رحم کے راستے کے درمیان اس نے ان کے لئے چیزوں کو آسان کر دیا تھا کہ دیکھتا. وہ وہ ان کے لئے واجب بن سکتا خدشہ طور پر انہوں نے ایسا کرنے سے خود کو روک باتیں تھیں. میں نے اپنی قوم پر رحم نہ ہوتا تو مثال کے طور پر، انہوں نے کہا کہ، "، میں ہوگاایک استعمال اراک، Peelu یا Salvadora Persica درخت سے ٹہنی کی صفائی ایک hygienical دانت ہے جو ایک Siwak سے (بھی کہا جاتا miswaak یا سرور کا استعمال کرنے کی. اس کا پیسٹ اب دانت پیسٹ کے سگنل کی رینج کے لئے شامل کیا گیا ہے ان کو حکم دیا لیکن وہ نبی دینے کی لپ محمد کریڈٹ) وہ وضو کر دیا ہر وقت. "کیا 'میری قوم' سے مراد یہ ہے آخری دن تک اپ، کے بعد آئے گا جنہوں نے رسول خدا کے وقت اور ان کے دوران ہر شخص سے مراد ہے.

نبی کی رحمت اور اس کی قوم کے لئے تشویش مزید نماز میں رات اور مسلسل روزے کے منع کرنے کے دوران خرچ کیا جائے گا وقت کی رقم میں مظاہرہ کیا ہے. وہ کعبہ کے اندر کے کمرے کے اندر داخل ہونے ناپسند وجہ یہ ہے کہ ان کی قوم پر فرض بن سکتا ہے کہ خوف تھا.

نبی نماز کے دوران کسی بچے کے رونے کی آواز سنی، تو، دیکھ بھال سے محبت کرنے والے ان کے ٹینڈر واضح تھا. انہوں نے اس کی تلاوت قصر اور کم از کم کرنے کی نماز کے لوازم کو کم کریں گے.

وہ میں نے کبھی ایک آدمی پر لعنت، یا اس کے خلاف دعا، صدقہ، رحم، دعا، طہارت، اور ایک دوسرے کے قریب آ رہا ہے جس کے ذریعے انہوں نے کے قریب آئے گا یہ اس کے لئے ہونا چاہئے "، یہ کہتے ہوئے اللہ سے دعا کریں جب پیغمبر کے ٹینڈر کی رحمت پر دیکھا جاتا ہے قیامت کے دن آپ کو. "

پیغمبر کے لوگوں نے اسے مسترد کر دیا ہے یہاں تک کہ جب، اس کی رحمت غالب. ہم مہادوت گیبریل، صلی اللہ علیہ وسلم جب وقت یاد، اللہ آپ کی قوم کہتے ہیں اور تم میں ان کے مسترد کیا سنا ہے "، یہ کہتے ہوئے اس کے پاس آئے. انہوں نے کہا کہ آپ ایسا کرتے ہیں اس سے کہو جو کچھ بھی اطاعت کرنے پہاڑوں کے فرشتہ کو حکم دیا ہے. " اس کے بعد،پہاڑوں کے فرشتہ نے اسے بلایا اور اس سے، یہ کہتے ہوئے مبارک باد دی "آپ کی مرضی جو کچھ مجھے کرنے کے لئے بھیجیں. آپ کو میں نے مکہ کے دو پہاڑوں کے درمیان ان کو کچلنے گا چاہتے ہیں تو." ان کے ٹینڈر میں، رحم میں دیکھ بھال، نبی نہیں، بلکہ یہ اللہ نے ان کے صلب سے نکل لے آئے گا کہ میری امید ہے جواب دیا، "ان لوگوں کو کون کرے گااکیلے اللہ کی عبادت اور اس کے ساتھ ایسوسی ایٹ کچھ نہیں. "

لیڈی عائشہ، مومنوں کی ماں، اللہ نے اس سے بیان کیا ہے، نبی دو معاملات کے درمیان چوائس دی گئی تھی جب بھی انہوں نے ہمیشہ دونوں میں آسان کا انتخاب کیا اس کی تصدیق کی.

مسعود کے بیٹے، تبصرہ کیا "انہوں نے یہ ہمارے ٹائر خدشہ ہے کیونکہ اس نے ہمیں خبردار کیا کہ جب اللہ کے رسول ہوشیار تھا."

نبی نے اس میں (دوسروں کی اس کی مثال کی پیروی کر سکتے ہیں تاکہ)، "تم مہربان ہونا چاہئے" کہہ آہستہ بولتے تھے تب لیڈی عائشہ، امن اس وسلم،، ایک ہٹھی اونٹ پر سوار جب ایک موقع نہیں تھا.

وعدوں اور خاندانی تعلقات میں نبی کی سالمیت

انس ہمیں بتاتا ہے ایک تحفہ نبی کو دیا گیا تھا اور اس نے کہا "اس طرح اور اس طرح ایک عورت کے گھر لے جاؤ، وہ خدیجہ کے ایک دوست تھا اور اس سے محبت کرتا تھا."

لیڈی عائشہ، اللہ نے اس سے بیان کیا ہے، نبی خدیجہ کا ذکر کیا تو انہوں نے اس کے دوستوں کے لئے کچھ بھیجا کرتے تھے اور ان کی بہن کی اجازت سے پوچھا کہ جب میں داخل ہونے کی ایک بکری قربانی دی تو، میں. کوئی عورت اس کے مقابلے میں ایک بڑا فائدہ تھا محسوس "، نے کہا وہ اسے دیکھنے کے لئے خوش تھا. "

لیڈی عائشہ بھی ایک عورت اس کے پاس آئے اور انہوں نے احسان کے ساتھ اس کا خیر مقدم کیا اور لمبائی میں اس کے بارے میں پوچھا. وہ نبی، 'وہ خدیجہ ہمارے ساتھ تھا جب ہمارے پاس آیا کرتے تھے کہا کہ چھوڑ دیا جب "، نے کہا. وعدوں کو برقرار رکھنے کے عقیدہ کا حصہ ہے . "

نبی "تو اور فلاں کی اولاد کے قبائلیوں میرے دوست نہیں ہیں، لیکن ہم دونوں کے درمیان تعلقات کو وہاں رشتہ دار ہیں، تو ہم ان کے صلہ کے اکاؤنٹ پر احسان کے ساتھ ان کا علاج کریں گے."، نے کہا

نبی کی بیٹی، لیڈی زینب، اللہ نے اس سے بیان کیا ہے، نبی اس کے کندھوں پر لے جانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جن Umamah کی نامی ایک بیٹی تھی. اس نے سجدہ کیا جب وہ اس کے نیچے ڈال دیں گے، اور جب وہ کھڑے وہ Umamah سے لینے گے.

عمرو، جیسا Sa'ibs بیٹا اللہ کے رسول کے طور پر ایک دن پرانہیں طرف اس کے پاس آئے ان کے رضاعی باپ بیٹھا ہوا تھا کہا، ". نبی نے اس کے لئے اس کی پوشاک کا حصہ باہر پھیل اور انسان. اس کے بعد، ان کی پرانہیں بیٹھ گیا ماں آئی اور وہ مخالف طرف اس کی پوشاک کے دوسرے نصف ڈال دیا کہ تو وہبھی اس پر بیٹھ سکتا ہے. پھر، ان پرانہیں بھائی آیا اور نبی نے اس کے لئے اٹھا، اور اس کے بھائی اس کے سامنے بیٹھ جانے دو. "

مہادوت گیبریل حضرت محمد نے پہلی وحی لے کر آئے کے بعد انہوں نے ہل اور اللہ نے ان سے بیان کیا ہے اس کی بیوی لیڈی خدیجہ، پر واپس کیا گیا. وہ فوری طور پر اللہ کی طرف سے "، اس کے سکون اور کہہ رہے ہیں اس کے کردار کی راستی سے تصدیق شدہ، خوش ہو. اللہ آپ کو غمگین کرنے کے لئے پیدا نہیں کرے گا.تم صلہ تعلقات کے تحفظ، آپ کو ضرورت مندوں کی مدد، آپ مہمانوں کو مہمان نواز ہیں، اور (مسلمان میں رپورٹ کے طور پر) "ان کی وجہ سے ہے کیا حاصل کرنے کے لئے لوگوں کی مدد.

نبی کی عاجزی

اللہ سب سے اعلی عہدے اور پوزیشن وہ انتہائی شائستہ رہے نبی اٹھایا اگرچہ؛ فخر کی کوئی ٹریس کبھی اس میں منایا گیا. وہ ایک بادشاہ نبی یا ایک پجاری-نبی ہونے کے درمیان کسی ایک کا انتخاب پیش کیا گیا تھا اور اس نے مؤخر الذکر کا انتخاب کیا جب اس کا ثبوت ہے.

Umamah کی کا باپ ہمیں بتاتا ہے کے طور پر ان کی عاجزی مزید مظاہرہ کیا جاتا ہے، "اللہ کے رسول نے اس کی چھڑی پر جھکاو ہم پر باہر آئے، اور ہم اس کے لیے اٹھی لیکن وہ، تمام عاجزی میں، اس کے طور پر اٹھ نہیں ہے ' فارسیوں ایک دوسرے کے لئے ان کے احترام کا اظہار کرنے کا طریقہ ہے. "

خود کی، رسول اللہ "میں ایک نوکر ہوں. میں نے ایک بندے کھاتا جیسا کھاتے ہیں اور ایک نوکر بیٹھتا طور پر میں بیٹھ."، نے کہا

نبی کا دورہ کریں اور لوگوں کی سب سے غریب کے ساتھ بیٹھنے کے لئے بھی فخر کبھی نہیں تھا اور ایک نوکر کی ایک دعوت سے انکار کبھی نہیں. وہ ان کے اصحاب کے ساتھ بیٹھ کر اور ان کے ساتھ ملنے جلنے اور وہ بیٹھے جہاں نکچڑھا نہیں تھا گے. سواری کے لئے کے طور پر، انہوں نے ایک گدھے پر سوار ہو جائیں گے اور پیچھے ماؤنٹ گا جنہوں نے دوسرے کے ساتھ سواری کا اشتراک کریںاسے.

نبی اپنے لئے ضرورت سے زیادہ تعریف ناپسند اور عمر. I 'کہنا اتنا، ایک پجاری ہوں نبی عیسائیوں (ایک تثلیث میں مجھے شریک کی طرف سے) مریم کے بیٹے پر کیا کے طور پر مجھ پر نہیں شاہانہ حمد کرو "، نے کہا کہ ہمیں بتاتا ہے اللہ اور اس کے رسول 'کے پجاری. "

نبی لوگوں جھٹلایا کبھی نہیں اور انس جن کی ذہنی صلاحیت نبی سے ملاقات کی اور، جنہوں نے کہا کہ معمول سے کم تھی ایک عورت، کی کہانی سے متعلق ہے "میں نے تم سے کچھ کی ضرورت ہے." بلکہ دور اس رخ سے زیادہ نے کہا میں جب تک مدینہ منورہ میں سڑکوں میں سے کسی میں آپ کے ساتھ بیٹھ جائے گا، اس "فلاں اور اتنے کی، ماں، آو بیٹھ بتایاکیا آپ کی ضرورت کیا ملے. "انس عورت نبی بیٹھ گیا ہے کہ بیٹھ گیا اور اس کی ضرورت سے ملاقات کی تھی جب تک کہ وہ اس کے ساتھ ٹھہرے رہے بعد، یہ صرف تھا کہ کہنے پر چلے گئے.

انس مزید شیڈ نبی کی عاجزی پر روشنی اور Korithah کے قبیلے کے ساتھ تنازعہ کے دوران انہوں نے کھجور کے ریشے سے بنائی گئی ایک لگام کے ساتھ ایک گدھے پر سوار ہے کہ ریکارڈ کیا. نبی موٹے جو اور باسی مکھن سے بنایا روٹی کھانے کے لئے مدعو کیا گیا تھا یہاں تک کہ جب وہ دعوت سے انکار کبھی نہیں. انہوں نے کہا کہمزید مکہ کی افتتاحی کے بعد، نبی صرف چار درہم مالیت ہو سکتا تھا کہ ایک گھسا کپڑا رکھا گیا تھا جس پر ایک اچھی طرح پہنا کاٹھی کے ساتھ ایک پہاڑ کی سواری حج پر گئے تھے کہ ہمیں بتاتا ہے. اور اس نے کہا اے اللہ، شیخی یا کی خواہش کے بغیر اس کا ایک قبول شدہ حج اور عمرہ وغیرہ بنانے "، یہ کہتے ہوئے دعاشہرت حاصل. "اس حج کے دوران انہوں نے ایک سو اونٹ قربان اور شہر میں سب کو کھلایا.

وہ پیروکاروں کی ان کے بینڈ کے ساتھ شہر میں داخل ہوئے تو نبی کی عاجزی مکہ کی افتتاحی وسلم نے پھر سے روشنی ڈالی ہے. بلکہ ایک فاتح اندراج کرنے سے اس نے یہ بہت تقریبا اس کی سواری کی کاٹھی چھوا کہ اتنی کم اس کے سر رکوع، اللہ سے دین سوار.

ان کی عاجزی کی کئی نشانیوں میں نبی .... میں یوسف کی طرح جیل میں رہا تھا، میں ہوگا نبی یونس، مٹہ کے بیٹے مجھ پر ترجیح دیتے ہیں، نہ تو نبیوں کے درمیان دشمنی پیدا کر، اور نہ ہی موسی نے دوران مجھ کو ترجیح نہیں کیا "، نے کہا ہے کہ سمن کا جواب دیا. " کسی نے ایک بار بہترین اے نبی "سے کہا"اس نے جواب دیا،" تخلیق کے! وہ ابرہام "تھا.

لیڈی عائشہ رسول اللہ، اس کے خاندان کے دوسرے ارکان کی طرح گھر barbs کے سے اس کے کپڑے سے چھٹکارا، اپنی بھیڑوں کا دودھ اور اس کی پوشاک رفو، اور اس کی سینڈل کی مرمت کرے گی.

انس نبی کے گھر میں خدمت کرنے والے کسی بھی عورت اپنے ہاتھ سے پکڑ لے اور وہ اس نے اس ضرورت کو مطمئن جب تک جانے کی خواہش جہاں بھی اسے لے سکتا ہے ہمیں بتاتی ہے کہ.

ایک شخص نے رسول اللہ کے پاس آیا اور اس نے دیکھا جب اس timidity کی مد میں کامپ کے لئے شروع کیا، لیکن نبی صلی اللہ مجھے Koraysh سے ایک عورت کا بیٹا ہوں، ایک بادشاہ نہیں ہوں، پرسکون رہو "، یہ کہتے ہوئے فورا آسانی سے ڈال دیا جو خشک گوشت کھاتا ہے. "

ایک اور موقع پر، رسول اللہ اور ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ نبی صلی اللہ علیہ نے ایک گوشت کٹ کپڑا خریدا جہاں بازار گئے. وہ "وزن اور پھر کچھ زیادہ کا اضافہ."، تاجر بتایا آدمی نبی کے ہاتھ چومنے کی چھلانگ لگا لیکن انہوں نے فوری طور پر اس فارسیوں کے ساتھ کیا کیا ہے "، یہ کہتے ہوئے اس کے ہاتھ واپس لے لیا انبادشاہوں. میں نے اپنے آدمیوں میں سے ایک ہوں، ایک بادشاہ نہیں ہوں. "اس کے بعد انہوں نے اپنے گوشت کٹ کپڑا لیا اور، کہہ لے گیا تھا" مالک نے اس کی جائداد کو لے جانے کے زیادہ حقدار ہے. "

نبی کے جسٹس

تمام لوگوں میں سے، نبی اب تک سب سے زیادہ ثقہ، صرف، مہذب اور سچے کی طرف سے تھا. یہاں تک کہ ان کے مخالفین اور دشمنوں کو ان خصوصیات کی تردید کی ہے کبھی نہیں. وہ نبوت کرنے کے لئے بلایا گیا تھا سے پہلے انہوں نے "ثقہ" سب کی طرف سے بلایا گیا تھا. اسحاق کے بیٹے، "انہوں نے کہا، بلایا گیا تھا پر 'ثقہ' سمجھایا کہااسے نیکی کی تمام اویوادی خصوصیات کے ارتکاز کی جاچکی ہے کہ اس کو اللہ کے حق کو مدنظر. "

اس کعبہ کی تعمیر نو کے دوران حجر اسود کو رکھ کے پاس آئے تو Koraysh کے chieftains میں سے ہر کئی دن شروع ہوئی کے لئے جاری رکھنے کے لئے تھا جس میں پتھر کی جگہ ایک اور ایک گرم دلیل ہونے کا اعزاز مانگی. تنازع کو حل کرنے کے لئے وہ سب کو پہلے انسان میں داخل کرنا اس پر اتفاقکعبہ کے احاطے کے جج ہو گا. نبی داخل ہونے کے لئے سب سے پہلے تھا اور وہ "یہ ہم نے اس کے ساتھ مطمئن ہیں. محمد، ثقہ ہے"، اور تنازعات خوش اسلوبی سے طے کیا گیا تھا، نے کہا کہ.

AR ربیع، Khuthaym کے بیٹے کے لیے بلایا گیا تھا "جہالت کے وقت" (اسلام سے پہلے کے دنوں میں) اور اللہ کے رسول پر دونوں جماعتوں کے درمیان ایک تنازعہ وہاں تھا جب ایک فیصلہ دیا ہے اور یہ کہ کوئی بھی ان کے فیصلے سے اختلاف کیا ہے کہ ہمیں مطلع.

نبی "اللہ کی قسم، میں نے آسمانوں اور زمین میں ثقہ ہے جو ایک میں ثقہ ہے جو ایک ہوں."، ہمیں مطلع

اس سے کہا بھی جن نفرت نبی کی ابوجہل، اچھی طرح سے دستاویزی، "ہم آپ کو جھوٹا نہیں کہتے ہیں، بلکہ، ہم جو آپ لے کر آئے ہیں ایک جھوٹ ہے کہنا." اس کے بعد اللہ "؛ لیکن نقصان والوں آیات یا اللہ کا انکار کرتے ہیں. یہ وہ جھٹلاتے کہ اگر آپ نہیں ہے کہ ہم وہ آپ saddens کیا کہتے ہیں"، آیت نازل(6:33).

ہرقل، روم کے شہنشاہ، اس نے پوچھا کہ نبی کی صداقت کے بارے میں ابو سفیان جب جانچ پڑتال "کیا تم نے کبھی اس نے وہ کیا کہتا ہے کہا اس سے پہلے کہ جھوٹا ہونے کا شبہ ہے؟" ابو سفیان "نہیں."، جواب دیا

یہ عورتوں کے پاس آئے تو، یہ نبی وہ حقوق حاصل نہیں کیا تھا، جن پر ایک عورت کو چھو لیا کبھی نہیں کہ حدیث میں اطلاع دی ہے.

علی رسول اللہ، کہہ بیان "انہوں نے لوگوں کی سب سے زیادہ سچا تھا."

حضرت محمد "میں صرف نہیں ہوں صرف تو کون ہوگا، اللہ تم پر رحم کرے؟ میں نہیں ہوں، تو صرف میں ناکام رہتے ہیں اور ختم ہو جائے گی."، لوگوں کو بتایا

لیڈی عائشہ، مومنوں کی ماں، اللہ نے اس سے بیان کیا ہے، نبی وہ ہمیشہ جب تک یہ گناہ نہیں تھا کے طور پر ان دونوں میں آسان کا انتخاب کیا دو معاملات کے درمیان چوائس دی گئی تھی جب بھی تصدیق کر دی. یہ تو گناہ گار تھا تو وہ اس سے لوگوں کے بھاگنے کا تھا. "

حضرت علی علیه السلام، اللہ ان کے ساتھ ہو سکتا ہے، میں نے جہالت کے وقت 'کے دوران اور اللہ مجھے روکا دونوں مواقع پر لوگوں کی طرف سے عمل نامناسب طرز عمل کے قریب تھا جب صرف دو مواقع موجود تھے "، انہوں نے نبی کہتے سنا نے کہا. میں نے کبھی کے بعد سے ان کی طرح کچھ بھی کرنے پر غور کیا کبھی نہیں کیا ہےاللہ نے اپنے پیغام کے ساتھ مجھے نوازا. میں نے رات خرچ کرنے مکہ گیا جبکہ میرے لئے بھیڑوں کو دیکھنے کے لئے، اپنے ساتھی چرواہا تھا جو ایک لڑکے سے پوچھا کہ جب دو مواقع میں سے ایک ایک رات آگئی. میں نے قریب کے طور پر، میں نے بانسری کے کھیل کا سنا اور انہوں نے منایا کے طور پر مکہ مکرمہ میں گھروں میں سے ایک کی طرف سے آ ڈرمکسی کی شادی. اچانک، سماعت کے میرے احساس ختم ہو اور میں نیند کی طرف سے پر قابو پانے میں کیا گیا تھا، اور کچھ بھی نہیں ہے لیکن سورج کی گرمی سے مجھے اٹھا اور میں شرکت کرنے کے بغیر واپس آئے جب میں صرف دیکھنے سے بیٹھے تھے. ایک ہی بات کسی اور وقت ہوا، اور اس کے بعد میں نا مناسب کچھ بھی کرنے پر غور کیا کبھی نہیں کیا ہے. "

باوقار ادائیگی اور نبی کی فطرت

ساتھی ابو Sayeid امام Khudri ملاقاتوں کے دوران نبی کی کرنسی منایا. انہوں نے اپنے ہاتھوں کو اس نے اپنے پیٹ تک نکالا تھا جو اس کی ٹانگوں کے گرد پکڑے ساتھ سب سے زیادہ مواقع پر وہ بیٹھ جائے گی ہمیں بتاتی ہے کہ. جابر، Samura کے بیٹے نبی ٹانگوں والے پار بیٹھے کہا.

نبی واک جس میں جس طرح کا تعلق ہے، وہ ایک ڈھال نیچے جا رہا ہے جب سے ایک چلتا ہے جس میں جس طرح کی طرح، مستقبل کے حوالے سے مائل. اس میں یہ بھی کہا کہ وہ مرکوز واک کے طور پر، ان کی رفتار اعتدال پسند تھا کہ رپورٹ کیا گیا ہے اور وہ عجلت چلتا تھا اور نہ ہی وہ دیر ہی کیا نہ تو ہے.

عبداللہ، مسعود کے بیٹے "بہترین رہنمائی محمد کی ہے."، نے کہا

جابر، عبداللہ کے بیٹے "ان محاروں میں خوبصورت اللہ کے رسول کے الفاظ اور آسانی سے بہہ."، کہ میں مطلع

لیڈی عائشہ، اللہ نے اس سے بیان کیا ہے، جب اس نے بات نبی وہ ایسا کرنے کی خواہش تو ایک شخص، اس کے الفاظ شمار کر سکتے ہیں کہ اس طرح کی ایک طرح سے یہ کہیں گے کہ ہمیں بتاتا ہے.

نبی خوشبو خود کریں گے اور خوشبودار aromas اور خوشبو سے محبت کرنے پر جانا جاتا تھا. وہ اکثر ان کا استعمال کیا ہے اور، یہ کہتے ہوئے ان کے استعمال کی حوصلہ افزائی کی، "میں تمہاری اس دنیا میں تین چیزوں سے محبت کرنے کے لئے بنایا گیا ہے - خواتین، خوشبو، لیکن میری آنکھوں کی ٹھنڈک نماز میں ہے."

نبی کھانے پینے سے زائد اڑانے کے لئے لوگوں سے منع فرمایا، اور قریب میں ان سے کیا تھا کھانے کے لئے ان کو حکم دیا. انہوں نے کہا کہ انگلیوں اور انگلیوں کے درمیان صفائی، اور ناف بال کی برطرفی سمیت جسم کی صفائی، ایک دانت چھڑی کے استعمال کی تعریف کی.

نبی کے پرہیز

ہم پہلے ہی پچھلے حصوں میں نبی کی آسان طرز زندگی کی عکاسی کرنے والے بہت سے روایات ذکر کیا ہے اور یہ کہ وہ بہت کم کے ساتھ مواد تھا کہ کہنا کافی ہے، اور دنیاوی پرکشش مقامات سے دور کر دیا.

کئی مواقع پر نبی دنیا کی دولت دی گئی تھی، پھر بھی اس نے ان کو پورا نہیں کیا، بلکہ، وہ فوری طور پر انہیں دور دے دیا، اور جب وہ مر گیا وہ وہ کھانا کھلا سکتا ہے تو وہ ایک یہودی سے pawned ہے تھا جو اس کا سلاح سوا کچھ ملکیت ان کے خاندان. ان کے خاندان کے لئے ان کی دعا اے اللہ، بنا "، تھامحمد کے خاندان کی فراہمی میں کوئی زیادہ کے ساتھ والی اشیاء. "

لیڈی عائشہ، اللہ نے اس سے بیان کیا ہے، "اللہ کے رسول وہ انتقال دن تک مسلسل تین دن کے لئے روٹی کا پیٹ بھر تھا کبھی."، نے کہا

اللہ اس سے راضی کیا جائے لیڈی عائشہ،،، اس بات کی تصدیق، "اللہ کے رسول نے ایک واحد درہم اور نہ دینار، نہ ہی بھیڑ، اور نہ ہی ایک اونٹ نہ تو چھوڑ دیا."

امام حارث کے بیٹے، عمرو "اللہ کے رسول نے صرف اس کے ہتھیار، ان کے خچر اور وہ صدقہ کے طور پر تحفے میں دیا تھا جو کچھ زمین کو چھوڑ دیا ہے."

"وہ ایک مخلوق میرے سمتل میں سے ایک پر کچھ جو سوائے کھا سکتا ہے کہ ان کے گھر میں کچھ بھی نہیں تھا، کا انتقال کب." اللہ اپنی عنہما لیڈی عائشہ،،، نے کہا

"؛ کھجوریں اور پانی کے علاوہ کچھ بھی نہیں تھا کہ ہم، محمد کے خاندان کبھی کبھی ایک آگ جلانے کے بغیر ایک ماہ کے لئے جائیں گے." لیڈی عائشہ، اللہ نے اس سے بیان کیا ہے، نے کہا کہ، اور عبد الرحمن، 'Awfs بیٹا اللہ کے رسول کی موت کے وقت وہ اور ان کے گھرانے کے پاس نہیں تھا ہمیں یہ بتاتا ہےاس سے بھی زیادہ کے طور پر جو کی روٹی سے سیر. "عائشہ، ابو Ummamah امام انصاری اور عباس کے بیٹے اسی طرح کہا.

عباس کے بیٹے، اللہ کے رسول اور اس کے خاندان، بہت مسلسل رات پر ان کے شام کے کھانے کے لئے کچھ بھی نہیں ملے گا کہ ہمیں بتاتا ہے.

انس سے ہم اللہ کے رسول کی عادات کھانے کے سیکھنے کے "وہ ایک میز سے دور کھا یا ایک پلیٹ سے نہیں تھا. فائن روٹی اسے نہ تو ایک ابلا ہوا بھیڑوں کے لئے نہیں بنایا گیا تھا."، نے کہا

پیغمبر کے بستر کے لئے کے طور پر اس کھجور کے ریشے کے ساتھ بھرے ایک جلد تھی. یہ بھی کبھی کبھی اس نے ان کی طرف imprints کے چھوڑ دیا جس میں کھجور کی رسی سے کی جانے والی ایک بستر پر سویا کہ کیا جاتا ہے.

پیغمبر اسلام کے اللہ کے خوف، اور اس کی عبادت کی شدت

اللہ کے رسول اللہ کے خوف سے، اس کے لئے ان کی اطاعت، اور اس کی عبادت اللہ کی شدت ان کے رب کے علم میں جڑیں کیا گیا.

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ اللہ کے رسول، کہیں گے ہمیں بتاتی ہے کہ "اگر آپ مجھے پتہ ہے کیا پتہ تھا کہ تو، آپ لیکن تھوڑا ہنسیں اور بہت روئیں گے." ابوذر آسمان روتا ہے. وہ میں نے آپ کو دیکھ کر، اور آپ ایسا نہیں کرتے ہیں نہیں سنا ہے دیکھتے نے کہا، "ہمیں بتا کہ مزید معلومات شامل کی جاتی ہے، اور یہ وہاں. حق باہر روتا ہےاس میں ایک واحد جگہ،، جن کی پیشانی اللہ کے لئے سجدہ کیا جاتا ہے ایک فرشتہ مشتمل نہیں ہے کہ چار انگلیوں کی چوڑائی نہیں ہے. آپ مجھے کیا پتہ معلوم ہے کہ اگر اللہ کی طرف سے،، آپ کو ہنسنا لیکن ایک چھوٹی سی اور بہت روتے، اور آپ کو بلکہ آپ کو اعلی کے لئے باہر چلے گئے ہوتے، اپنے بستر میں عورتوں کا لطف اٹھایا ہے نہیں کرے گیمقامات ... اللہ کے لئے چللا. مجھے ایک گر درخت تھے کہ کریں گے "ابو ذر، تبصرہ کیا"! "

لیڈی عائشہ، نبی اس کے پاؤں سوج بنے اتنا ہے کہ نماز میں کھڑے ہو گی کہ نبی، مومنوں کی ماں کی بیوی اور حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ ہمیں بتاو سمیت صحابہ کے کئی. انہوں نے اس طرح کی ایک طرح سے خود کو بوجھ کیوں وہ پوچھا گیا تو اللہ نے پہلے سے ہی اس کی حیثیت کوریج دی تھی جب(گناہ سے تحفظ کی طرف سے) ماضی اور مستقبل کے گناہوں کے لئے بخشش کی وہ "میں ایک شکر گزار پجاری نہیں ہونا چاہئے؟"، جواب دیا

اللہ اس سے راضی کیا جائے لیڈی عائشہ،، اس نے کیا کیا ہر بات میں ثابت قدم ہونے کے طور پر نبی صلی اللہ علیہ سے بیان کیا اور وہ ان کے صحابہ نے پوچھا، "آپ کو وہ ایسا کر سکتا ہے کیا کر سکتے ہیں کے درمیان کون ہے؟"

، "انہوں نے کہا کہ ہم نے کہا تیزی تک، 'وہ روزہ ترک نہیں کریں گے!' گی ہمیں بتاتی ہے، نبی ایک بہت فاسٹ گی اور لیڈی عائشہ، امن اس وسلم انہوں نے یہ بھی اگر ہم سوچیں گے جب تک روزہ رکھنے سے پرہیز کریں گے، 'اس نے تیزی سے نہیں جائے گا.' 'عباس' بیٹے اور ام Salama اسی طرح کہا.

"اگر آپ نے اس سے دعا کر ملے گا رات کو دعا کر دیکھنے کی توقع نہیں کی ہے تو، اور آپ کو توقع نہیں تھی کہ اگر وہ آپ کو اس نیند کی تلاش کرے گا سو رہا تھا." انس نے کہا،

نبی نماز ادا کرنے کے لئے خود کو تیار کیا اور رسول اللہ ان کے وضو بنا سے پہلے کہ وہ ایک دانت چسپاں (Siwak سے) استعمال کیا جاتا ہے کہ مشاہدہ کیا اور اس کے بعد نماز میں کھڑے ہوئے اور انہوں باب "کے ان کی تلاوت کے دوران نبی کے ساتھ ساتھ دعا کی ہے جب ایک رات ملک کے بیٹے، عوف موجود تھے گائے "وہ بند کرو اور دعا کریں گےاللہ کے لئے وہ رحم سے متعلق ایک آیت کی تلاوت کی تھی اور وہ عذاب سے متعلق ایک آیت کی تلاوت کے بعد وہ بند کرو اور اللہ کی پناہ طلب کرے گا کے بعد. ، ان کے رکوع ان کے کھڑے کی لمبائی تھی اور وہ پاک دنیاوی زمین کے مالک اور اس کے فرشتوں کے ساتھ پوری کائنات سے ہو "، کہیں گےعظمت اور قدرت کی. باب کی طرف سے عمران کے ہاؤس "اور اسی طرح، باب" اس نے سجدہ اور اسی طرح کے کچھ کہا اس کے بعد. پھر اس نے باب پڑھی ". تیسیر اسی طرح نبی کے طور پر وقت کی ایک ہی لمبائی کے لئے سجدہ کریں گے کہ انہوں نے مزید کہا ہے کہ ان کھڑے، اور وہ اسی طرح کی ایک کی حد کے لئے بیٹھتے تھےدو سجدے کے درمیان وقت کی. وہ کھڑے ہیں اور گائے باب، عمران کے ہاؤس اور ٹیبل ابواب تلاوت کرتے تھے.

لیڈی عائشہ اللہ کے رسول قرآن کی ایک آیت کی تلاوت پوری رات بھر میں کھڑے ہو گی ہمیں بتاتی ہے کہ.

راھ Shankhir کے بیٹے، عبداللہ وہ اللہ کے پیغمبر کو دیکھنے کے لئے گئے تھے اور دعا کر وہ مل گیا ہمیں بتاتی ہے کہ. انہوں نے دعا کے طور پر وہ اس کے سینے سے آ سسکیاں لیتا سنا اور اس کی آواز ایک بڑے برتن کے ابلتے کی طرح تھا.

نبی وہ اس میں ایک سو بار ایک دن کو معاف کرنے کے لئے اللہ سے پوچھا کہ اپنے صحابہ کو بتایا. ایک اور روایت میں یہ ستر بار ایک دن میں رپورٹ کیا جاتا ہے.

اللہ کے نیک انبیاء کی صفات

ایک کامل فطرت کے ساتھ ہر ایک ہے اور اللہ کے ہر عظیم نبی اور رسول نوازا گیا تھا، امن ان سب علیہ وسلم. وہ خوبصورت تھے اور ان کے نسب عظیم. ان کے رویے تھا کے طور پر ان کے کردار اچھا تھا. وہ تمام کمال کی صفات موجود کی وجہ یہ ہے. وہ کی طرف سے ہدایتتھا جس میں انسانی روحانی رویے کی مکمل ضابطہ نبی محمد کی طرف سے مکمل اور سب سے زیادہ کی سب سے عظیم اور ان کی ڈگری کے وجود کے ہونے کی وجہ سے ان کے عہدے کی وجہ سے نیک اعمال کی مشق کیا کرنا.

. اللہ نے ان رسولوں میں سے "، ان کے الفاظ کے ساتھ دوسروں پر انبیاء ورسل کو بعض پر فضیلت ہمیں بتاتی ہے کہ کچھ بات کی اللہ کے لئے، ہم نے بعض بعض پر فضیلت دی، اور وہ رینک میں اٹھایا کچھ ہم نے عیسی، مریم کے بیٹے دیا. ، واضح نشانیاں اور "طہارت (جبرائیل) کے روح سے ان کو مدد(2: 253). انہوں نے یہ بھی، ہمیں بتاتا ہے "اور ہم نے (ان کے وقت کی) قوموں کے اوپر ایک علم سے باہر، ان کا انتخاب کیا" (44:32).

حضرت محمد "جنت پورے چاند کی طرح ہو جائے گا میں داخل کرنے کے پہلے گروپ ...... ہر آدمی ساٹھ ہاتھ لمبا تھا ان کے باپ آدم کی بلندی میں ہوں گے."، نے کہا

نبیوں میں سے کئی کی وضاحت میں نے موسی کو دیکھا "، ہمیں بتاتا ہے جو حضرت محمد کی طرف سے ہم پر ظاہر کیا گیا ہے، وہ لہراتی بالوں کے ساتھ پتلی تھی اور اس کی ناک وسط میں تھوڑا سا اضافہ کے ساتھ لمبی تھی. انہوں Shanu کی کے مردوں جیسا ہے 'ایک. میں نے یسوع کو دیکھا، وہ صرف، ایک لال چہرے کے ساتھ درمیانے قد کا تھاکے طور پر اگر وہ ایک گرم غسل پر آجانے کے بعد باہر آیا تھا. "

خود کے نبی "ابراہیم کی اولاد میں، میں نے سب سے زیادہ اس سے ملتا 'ایک ہوں."، نے کہا

حضرت موسی یہ کہہ کے بارے میں عام معلومات دی، "انہوں نے کہا کیا تم نے کبھی ایک سیاہ رنگ کے ساتھ دیکھا ہے بہترین آدمیوں کی طرح ہے."

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ نبی لوط کے بعد، اللہ ایک نبی نہیں بھیجا "، ہمیں بتاتا ہے

سوائے اس کے کہ انہوں نے اپنی قوم کے سب سے زیادہ اشرافیہ کے ارکان کی طرف سے تھا.

ہرقل (روم کے شہنشاہ)، نبی کے بارے میں پوچھا تو انہوں نے مجھے اپنے نسب کے بارے میں تم سے پوچھ گچھ کی ہے اور آپ کو وہ عظیم نسب کا تھا مجھ سے کہا کہ نے کہا کہ ". یہی وجہ ہے کہ بھیجے گئے تھے کہ تمام رسولوں کی خصوصیت ہے، سب ایک عظیم سے تھے نسب. "

ذیل میں ذکر کر رہے ہیں جن میں سے کچھ قرآن پاک میں اللہ کی طرف سے ترجیح رہے تھے جنہوں نے نبیوں اور رسولوں کو، بہت سے حوالہ جات موجود ہیں:

نبی ایوب کی، اللہ کہتے ہیں، "ہم نے اسے صبر کرنے کے لئے ایک اچھا پجاری مل گیا اور اس نے پشیمان تھا" (38:44).

، اس کے والدین کی عزت واحترام تکبر نہ ہی باغی نہ تو رہنے کے؛ نبی جان، اللہ کا کہنا ہے، "میں سے 'اے یحیی، کتاب کو مضبوطی سے پکڑ' اور، اور کوملتا ہمارے اور پاکیزگی، اور اس نے ابھی تک ایک بچے محتاط تھا جبکہ ہم فیصلہ اس پر فضل وکرم . امن دن وہ پیدا ہوا اور جب وہ فوت ہو جائے دن پر اللہ علیہ وسلم، اور پروہ زندہ کرکے اٹھایا جاتا ہے جب دن "(19: 12-15).

انہوں نے یہ بھی نبی زکریا، صلی اللہ علیہ وسلم کے وقت کے بارے میں ہمیں بتاتا ہے، ایک بیٹے کی بشارت دی گئی تھی، "اللہ آپ کو اللہ کی طرف سے ایک لفظ کی تصدیق کریں گے جو جان، کی خوشخبری دیتا ہے. انہوں نے ایک ماسٹر اور پاکباز، ایک ہو گی نبی اور "صالحین (3:39) سے

اللہ ہمیں بتاتا ہے، (: 33-34 3) "اللہ سب جہانوں سے اوپر آدم اور نوح، ابراہیم کا ایوان اور عمران کے ہاؤس کا انتخاب کیا".

نبی نوح وہ کہتے ہیں کے، "انہوں نے ایک صحیح معنوں میں شکر گزار پجاری تھا" (17: 3).

فرشتوں اے مریم، اللہ آپ کو جس کا نام مسیح عیسی ابن مریم ہے اس کی طرف سے ایک لفظ (ہو)، کی خوشخبری دیتا ہے '، نے کہا کہ جب حضرت عیسی کی اس نے کہا "، کا کہنا ہے کہ. انہوں نے کہا کہ اس دنیا میں عزت اور جائے گی آخرت میں - اور انہوں نے "قریب ہیں جو ان لوگوں کے درمیان (3:45) ہوں گے

. اللہ میں اللہ کا پجاری ہوں "، جنہوں نے کہا کہ حضرت عیسی کی قیمت درج کرنے کو اللہ اور نبی نے مجھے کتاب دی ہے اور مجھے بنایا ہے (انہوں نے مجھے بنایا ہے) میری ماں کے لئے قسم کی،.. اس نے مجھے مغرور نہیں بنایا، unprosperous اس نے مجھے بنایا میں ہوں جہاں بھی نوازا جائے، اس نے کہا میں جب تک کے لئے نماز اور صدقہ کے ساتھ مجھ پر الزام عائد کیا گیا ہے(: 29-31 19) "جیتا رہے گا.

موسی کے حوالے سے اللہ (33:69) "مومنوں، موسی کو چوٹ جو ان لوگوں کی طرح مت ہو جانا"، نے کہا.

حضرت محمد، حضرت موسی، صلی اللہ علیہ وسلم ہمیں بتاتی ہے کہ، اپنے آپ کو احاطہ کرتا ہے جو ایک شرم آدمی تھا. اس کے جسم کا کوئی حصہ ان کی شرم کی وجہ سے دیکھا گیا تھا. (26:21) اللہ، کہہ کے طور پر موسی حوالہ، "لیکن میرے رب نے مجھے فیصلے دیئے اور مجھے رسولوں میں سے بنا دیا ہے"

نبیوں میں سے کئی "میں آپ کے لیے ایک امانت دار رسول ہوں"، ان لوگوں کے لئے (: 107 26) کہہ کے طور پر قرآن پاک میں اللہ کی طرف سے ذکر کیا گیا ہے.

موسی کا ذکر کرتے ہوئے، اللہ "دو خواتین میں سے ایک کے والد، کرایہ اسے کہا، '. آپ کی خدمات حاصل کر سکتے ہیں جو سب سے بہترین،، مضبوط ایماندار ہے."، کا کہنا ہے کہ (28:26). اور ان کے سیل کے لئے، اللہ کی قدرت کے رسولوں مریض تھے کے طور پر "، صبر، اور وہ ان کے پاس کیا دیکھتے جس دن. ان کے لئے اس کے لئے جلدی نہیں ہے، نے کہاوہ ایک دن کے ایک گھنٹے کے سوا ٹھہرے ہی نہیں تھے کے طور پر اگر وعدہ کیا گیا، یہ ہو جائے گا. ایک سواری (یہ قرآن پاک ہے)! کسی بھی ظالموں کی قوم (46:35) کو چھوڑ کر تباہ کیا جائے گا.

اس طرح کے طور، ہم good- بدلہ - ابراہام کے ریفرنس میں، اللہ ہم نے اسے اسحاق اور یعقوب بخشے اور دونوں کی رہنمائی کی، اور ہم نے ان سے پہلے نوح کو دکھائی "، کا کہنا ہے کہ، اس کی اولاد کے درمیان داؤد اور سلیمان، ایوب، یوسف، موسی اور ہارون تھے والوں، اور زکریا، یحیی، عیسی اور الیاس، ہر ایک صالح تھا، اوراسمعیل، الیسع، یونس اور لوط. ہم نے ان کے باپ دادا، ان کی اولاد، اور ان کے بھائیوں نے کے طور ہر ہم تمام جہانوں پر فضیلت دی. ہم نے ان سے کیا اور انہیں سیدھی راہ کی رہنمائی کی. اس طرح اس کی طرف سے اللہ کی رہنمائی وہ اپنے بندوں میں سے جسے چاہے گا ہدایت دیتا ہے. وہ (اس کے ساتھ دوسروں کو)، منسلک کیا تھا انمزدوروں یقینا فسخ کیا گیا ہوتا. ان لوگوں کے، ہم نے ان کو کتاب، قوت فیصلہ، اور نبوت عطا کی ہے. ان یہ کفر ہے تو ہم اس کا انکار نہیں کرتے جو دوسروں کو سومپا ہے. ان لوگوں کو خدا نے ہدایت کس کے تھے. تو ان کی رہنمائی کی پیروی کریں اور میں اس کے لئے آپ کو ایک اجرت طلب نہیں کرتے '، کا کہنا ہے. یقینا، یہ ہےجہانوں کے لئے ایک یاد دہانی '"(6: 84-90)..

اللہ بہت سے ٹھیک خصوصیات کے مالک کے طور پر نبیوں اور رسولوں کو بیان؛ حق کارروائی، چنا، فیصلے اور پیشن گوئی، امن ان سب علیہ وسلم.

اسحاق کے بارہ میں، اللہ کے فرشتوں، "'کوئی خوف نہیں ہے'، اور وہ ایک علم بیٹے کرنا تھا کہ خوشخبری دی" ابراہیم سے کہا (51:28) ہمیں بتاتا ہے کہ. ، اسمعیل، ابراہیم سے پیدا ہونے والے پہلے بیٹے، اللہ کا کہنا ہے کے بارہ میں "اور ہم نے انہیں ایک بہت نرم بیٹے کی خوشخبری دی." (37: 101).

اللہ "ہم نے ان سے پہلے فرعون کی قوم کو کوشش کی ایک رسول، میں تمہارا امانت دار رسول ہوں اللہ کے نمازیوں O میرے پاس فرمانبردار ہو جا، (کہہ) میں ان کے پاس آیا."، کا کہنا ہے (44: 17-18).

ابراہیم نے اپنے بیٹے کی اس کی قربانی کے وژن کو پورا کرنے کے بارے میں تھا جب اس وقت، اسمعیل "تم (اللہ کی طرف سے) حکم دیا جاتا ہے کے طور پر باپ، ایسا اللہ نے چاہا، آپ نے مجھے ثابت قدم ہیں جو ان لوگوں میں سے ایک مل جائے گا"، اس سے کہا کہ 37 (: 102).

اسمعیل کا، اللہ، کہتے ہیں "اور اہل کتاب، اسمعیل میں ذکر کیا، اس نے بھی اپنا وعدہ، ایک رسول اور نبی کے لئے سچ تھا اور وہ نماز ادا کرنے اور صدقہ دے اور اس کے رب نے ان کے ساتھ خوش کیا گیا تھا چلانے کا حکم دیا.." (19: 54-55)

اللہ سلیمان، (38:30) "ایک بہترین پجاری، اس نے پشیمان تھا" تھا کہ ہمیں بتاتا ہے.

اللہ کے علاوہ، ہماری نمازیوں نے ابراہیم، اسحاق اور یعقوب، طاقت اور بصیرت میں سے ان لوگوں کو یاد ہے "، یاد کرنے کی ہم پر بلاتا ہے. بے شک، ہم نے ایک سب سے زیادہ خالص معیار، آخرت کی یاد کے ساتھ ان کو پاک کیا. بے شک وہ ہمارے ساتھ سے منتخب کیا کے درمیان ہیں؛ بہترین "(38: 45-47).

داؤد کی، انہوں نے (38:20) "ہم نے اس ریاست کو مضبوط بنایا ہے اور اسے حکمت اور فیصلہ کن تقریر دیا"، (38:17) "انہوں نے کبھی توبہ میں تبدیل کر رہا تھا. ہمارے پجاری ڈیوڈ، قدرت کے ایک آدمی"، کا کہنا ہے کہ، اور .

یوسف کا، اللہ، کہتا ہے: (12:55) "وہ (یوسف) نے کہا کہ 'مجھے زمین کے خزانوں کا چارج دے، مجھے ایک علم سرپرست ہوں".

موسی کی، اللہ کا کہنا ہے، "اس نے (موسی نے) کہا کہ، 'اللہ نے چاہا تو آپ مجھے صابر پائیں گی." (18:69).

اللہ (28:27) "اللہ اچھے کے علاوہ، چاہے تو یقینا، آپ، مجھ کو مل جائے گا"، شعیب کے قول کا بھی ذکر کیا. اور، (11:88) "میں نے تمہیں منع ہے جس. میں نے درخواست نہیں کی بلکہ میں کر سکتا ہوں کے طور پر زیادہ کی اصلاح کرنا کہ خود کے لئے لے جا رہا، آپ کے پیچھے جانے کے لئے کی خواہش نہیں ہے".

لوط کی، اللہ ہمیں بتاتا ہے، (21:74) "لوط سے، ہم فیصلے اور علم دیا".

اللہ ہمیں بتاتا ہے، "وہ اچھے کاموں میں ایک دوسرے کے ساتھ raced اور تڑپ اور خوف سے باہر سے ملاقات کی، اور انہوں نے ہمیں شائستہ تھے" (21:90).

جس کو تفصیل کے ٹھیک خصوصیات اور نبیوں کی خصوصیات متعدد روایتیں ملتی ہیں.

حضرت محمد، ایک عظیم انسان، جوزف، یعقوب کے بیٹے، اسحاق کے بیٹے، ابراہیم علیہ السلام نبی. کے بیٹے کی ایک نیک بیٹے کی، "، ایک عظیم بیٹے کی عظیم بیٹا کہہ، نبی یوسف کی عظیم نسب بیان کیا، کے بیٹے ایک نبی، ایک نبی کے بیٹے، ایک نبی کا بیٹا. "

انہوں نے یہ بھی "نبیوں کی آنکھوں سویا، لیکن ان کے دل سو نہیں سکا."، نے کہا

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ رسول اللہ، کہتے سنا "تلاوت اس کے لئے آسان کر دیا گیا تھا. انہوں نے اس پہاڑ کو حکم اور ڈھیلے اس کی باری، اور اس پہاڑ سے دور گھومنے سے پہلے اس کی قرات ختم کریں گے کریں گے."

داؤد نے اس کے اپنے ہاتھوں کی محنت سے صرف کھا لیا اور وہ خزانے میں سے کچھ بھی لے جانے کی ضرورت نہیں کریں گے، تا کہ ان کے اپنے ہی مشقت کے کام سے اس کے لئے فراہم کرنے کے لئے اللہ سے پوچھیں گے. اللہ، ہمیں بتاتا ہے "اور ہم نے 'میل کی بڑی کوٹ بنائیں اور ساتھ ساتھ ان کے روابط کی پیمائش.' (کہہ رہے ہیں)، اس کے لیے لوہا نرم کیا" (34: 10-11).

حضرت محمد اپنے صحابہ کو بتایا، "اللہ کو سب سے زیادہ محبت کرتا ہے نماز داؤد کی یہ ہے کہ، اور روزہ اللہ داؤد کی کہ سب سے زیادہ محبت کرتا ہے. انہوں نے کہا کہ، رات کے نصف کے لئے سونے کے ایک چھٹے لئے ایک بار پھر ایک تہائی کے لئے کھڑے ہو جاؤ اور سو گے. انہوں نے کہا کہ متبادل روزے گی. انہوں نے کہا کہ اون پہنتے تھے اور بالوں پر سویا. انہوں نے ج&